Sortowanie
Źródło opisu
Księgozbiór
(204)
IBUK Libra
(5)
Forma i typ
Książki
(202)
E-booki
(5)
Publikacje fachowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Rękopisy
(1)
Dostępność
dostępne
(245)
tylko na miejscu
(60)
wypożyczone
(9)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Ogólna
(137)
Dla pracowników AWF
(99)
Czytelnia
(60)
Czytelnia - po rezerwacji
(19)
Autor
Charzewska Jadwiga
(8)
Babska Zofia
(5)
Przewęda Ryszard (1926-2022)
(5)
Żebrowska Maria
(5)
Demel Maciej (1923-2017)
(4)
Górniak Krystyna
(4)
Saczuk Jerzy
(4)
Maszczak Tadeusz
(3)
Popławska Helena
(3)
Zwierzchowska Anna
(3)
Łaciak Jerzy
(3)
Banaszek Grażyna
(2)
Bielczyk Zygmunt
(2)
Bodasińska Anna
(2)
Brzeziński Włodzimierz
(2)
Błoda Justyna
(2)
Chromiński Zdzisław
(2)
Dąbrowski Andrzej (wychowanie fizyczne)
(2)
Firek Wiesław
(2)
Huciński Tadeusz (1946-2021)
(2)
Kamińska Aleksandra
(2)
Kmiecik-Baran Krystyna
(2)
Kotwicki Tomasz
(2)
Kowalski Ireneusz M
(2)
Lewandowski Roman (1968- )
(2)
Mynarski Władysław
(2)
Nawara Henryk
(2)
Nawara Urszula
(2)
Nowacka-Dobosz Sylwia
(2)
Obuchowska Irena
(2)
Oleśniewicz Piotr
(2)
Olszewska Elżbieta
(2)
Popiel Maciej
(2)
Przysiężna Bogumiła
(2)
Rejzner Andrzej
(2)
Rutkowska Izabela
(2)
Skład Maciej
(2)
Sozański Henryk
(2)
Sozański Henryk (1939- )
(2)
Starosta Włodzimierz
(2)
Sulisz Seweryn
(2)
Szmigiel Czesław
(2)
Talaga Jerzy
(2)
Trzcińska Dorota
(2)
Trześniowski Roman (1909-2004)
(2)
Wilczewski Adam (1954- )
(2)
Woynarowska Barbara
(2)
Ślężyński Jan
(2)
Badura-Madej Wanda
(1)
Bal Jerzy
(1)
Balcerzak-Paradowska Bożena
(1)
Barth Berndt
(1)
Barth Grzegorz (1975- )
(1)
Barth Katrin
(1)
Bartkowiak Edmund (1935- )
(1)
Barwińska-Szczutkowska Gabriela
(1)
Bergier Józef
(1)
Bezuglaâ Tat'âna Iskândârovna
(1)
Bischops Klaus
(1)
Bjarnason-Wehrens Birna
(1)
Bomirska Lidia
(1)
Borden Sam
(1)
Brauner Alfred
(1)
Brauner Françoise
(1)
Bronikowski Michał
(1)
Brzeziński Wł
(1)
Brzeziński Włodzimierz (1929-2004)
(1)
Butautas Ramúnas
(1)
Bösing Lothar
(1)
Cendrowski Zbigniew
(1)
Choszczewski Daniel
(1)
Chromiński Zdzisław ( -2005)
(1)
Chrzanowska Iwona
(1)
Chrzanowska Maria
(1)
Cieśla Tomasz
(1)
Cieśliński Igor
(1)
Cieśliński Ryszard (1940-2017)
(1)
Cybula Piotr (1977- )
(1)
Czeczelewski Jan
(1)
Czeczelewski Jan. uwarunkowania i wzajemne związki
(1)
Czeczuk Anna
(1)
Demel Maciej
(1)
Dmitruk Agnieszka
(1)
Dobrzyński Bolesław
(1)
Dordel Sigrid
(1)
Drabik Józef
(1)
Dzierżykray-Rogalski Tadeusz (1918-1998)
(1)
Dziubiński Zbigniew (1952- )
(1)
Dąbrowska-Perzyna Agnieszka
(1)
Egger Kurt
(1)
Ficek Krzysztof
(1)
Franczyk Jan Leszek (1956- )
(1)
Frätzle Joseph
(1)
Gabryś Tomasz
(1)
Gandelʹsman Aleksandr Borisovič (1902-1992)
(1)
Gawlik Krystyna
(1)
Gawlik Krystyna (1954- )
(1)
Gałkowski Tadeusz
(1)
Geblewicz Eugeniusz (1904-1974)
(1)
Gerards Heinz-Willi
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(47)
2000 - 2009
(76)
1990 - 1999
(28)
1980 - 1989
(23)
1970 - 1979
(16)
1960 - 1969
(11)
1950 - 1959
(2)
1930 - 1939
(1)
1910 - 1919
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(197)
Niemcy
(5)
nieznany (0ol)
(4)
Litwa
(1)
Wielka Brytania
(1)
Język
nieznany (xxx)
(96)
polski
(90)
niemiecki
(9)
angielski
(5)
francuski
(2)
rosyjski
(2)
litewski
(1)
Odbiorca
Fizjoterapeuci
(1)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(1)
Temat
Sport
(35)
Dziecko
(31)
Młodzież
(30)
Wychowanie fizyczne
(29)
Sport dzieci i młodzieży
(28)
Dzieci i młodzież
(27)
Dzieci
(22)
Pedagogika
(13)
Kultura fizyczna
(12)
Niepełnosprawni
(12)
Sprawność fizyczna
(12)
Psychologia dzieci i młodzieży
(11)
Rehabilitacja
(11)
Turystyka
(11)
Socjologia
(10)
Postawa ciała
(8)
Psychologia
(8)
Rozwój fizyczny dzieci i młodzieży
(8)
Motoryka u dzieci
(7)
Narciarstwo
(6)
Piłka nożna
(6)
Rozwój biologiczny
(6)
Wady rozwojowe
(6)
Edukacja
(5)
Edukacja sportowa
(5)
Gimnastyka lecznicza
(5)
Kinezyterapia
(5)
Psychiatria dzieci i młodzieży
(5)
Rekreacja
(5)
Trening sportowy
(5)
Agresja
(4)
Aktywność fizyczna
(4)
Aktywność ruchowa
(4)
Gry i zabawy
(4)
Higiena
(4)
Konferencja krajowa
(4)
Korektywa
(4)
Koszykówka
(4)
Motoryka
(4)
Odpoczynek
(4)
Sport szkolny
(4)
Wychowanie fizyczne i kultura fizyczna
(4)
Zdrowie
(4)
Środowisko społeczne
(4)
Alkoholizm
(3)
Children
(3)
Fair play
(3)
Gimnastyka korekcyjna
(3)
Materiały konferencyjne
(3)
Medycyna
(3)
Metodyka wychowania fizycznego
(3)
Młodzież niepełnosprawna
(3)
Młodzież szkolna
(3)
Nadwaga
(3)
Nauczyciele
(3)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(3)
Niepełnosprawni umysłowo
(3)
Pedagogika resocjalizacyjna
(3)
Physical education
(3)
Podręczniki
(3)
Psychologia sportu
(3)
Rozwój fizyczny
(3)
Sport dla dzieci
(3)
Uczniowie
(3)
Wychowanie
(3)
Wydolność fizyczna
(3)
Agresywność
(2)
Agresywność u dzieci
(2)
Agresywność u nastolatków
(2)
Antropologia
(2)
Antropometria
(2)
Bezpieczeństwo
(2)
Dysleksja i dysgrafia
(2)
Dzieci niepełnosprawne
(2)
Dzieci z niepełnosprawnością
(2)
Dziecko upośledzone umysłowo
(2)
Eurofit
(2)
Fizjologia
(2)
Fizjoterapia
(2)
Golf
(2)
Gry i zabawy ruchowe
(2)
Kolonie letnie
(2)
Kondycja fizyczna
(2)
Kondycja fizyczna dzieci
(2)
Kręgosłup
(2)
Lekkoatletyka
(2)
Mobbing w szkole
(2)
Młodzież trudna
(2)
Narkomania
(2)
Narząd ruchu
(2)
Nauczyciel wychowania fizycznego
(2)
Nerwice
(2)
Niepełnosprawni ruchowo
(2)
Obozy szkolne
(2)
Olimpizm
(2)
Otyłość
(2)
Pediatria
(2)
Physical fitness
(2)
Promocja zdrowia
(2)
Psychiatria
(2)
Temat: dzieło
Optional Protocol to the Convention on the Rights of the Child on a Communications Procedure
(1)
Optional Protocol to the Convention on the Rights of the Child on the Sale of Children, Child Prostitution and Child Pornography
(1)
Temat: czas
1901-
(2)
2001-
(2)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Polska
(2)
Lubelskie (województwo)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Unia Europejska
(1)
Gatunek
Praca doktorska
(12)
Praca zbiorowa
(3)
Podręczniki akademickie
(2)
Poradniki
(2)
Poradniki dla młodzieży
(2)
Bibliografia
(1)
Informator
(1)
Informatory
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Medycyna i zdrowie
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
209 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.35695, A.35687, A.35685, A.35693, A.35690, A.35689, A.35684, A.35683, A.35688, A.35696, A.35686, A.35680, A.39289, A.35697, A.52339, A.39288, A.35691, A.39287 (18 egz.)
Dla pracowników AWF
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II.47629 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A.35681, A.35682 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.47282, A.48699 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Wydawnictwa Dydaktyczne / Akademia Wychowania Fizycznego w Warszawie)
Edukacja fizyczna i zdrowotna w pedagogicznej perspektywie. Warsztat pracy nauczyciela wychowania fizycznego (projektowanie w procesie wychowania fizycznego, realizacja procesu wychowania fizycznego, ocenianie w wychowaniu fizycznym).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.48381, A.48380, A.47754, A.48382, A.49104, A.47753, A.47756, A.47751, A.49103, A.47752, A.47755 (11 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.47496, A.55216, A.47304 (3 egz.)
Brak okładki
Rękopis
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - po rezerwacji
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. D.428 (1 egz.)
Brak okładki
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.41648, A.50990, A.41660, A.41644, A.41658, A.41647, A.41651, A.41659, A.48634, A.41646, A.41643, A.41652, A.41657, A.41655, A.41656, A.48195, A.41662, A.41661, A.49127, A.48193, A.48196, A.41650, A.41649, A.41642, A.48194, A.41653, A.48635, A.42676, A.41654 (29 egz.)
Dla pracowników AWF
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II.48924 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A.41639, A.41640 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.55760, A.55660, A.53861, A.55223, A.53641, A.58037, A.53862, A.54300, A.59227 (9 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A.53640 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.54434, A.33142, A.33138, A.33145, A.33147, A.33146, A.33137, A.33143, A.33144, A.33140, A.33141 (11 egz.)
Dla pracowników AWF
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II.47163 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A.33139 (1 egz.)
Brak okładki
Rękopis
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - po rezerwacji
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. D.350 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Sport nie generuje w sposób automatyczny edukacyjnych korzyści dla zawodników. Są one uzależnione od pod-miotów, które powinny świadomie budować wysokiej jakości interakcje w środowisku sportowym. W literaturze pedagogicznej dotyczącej sportu dzieci i młodzieży dokonano już wieloaspektowej analizy roli trenera i rodziców. Nie dostrzega się jednak faktu, że na boisku sportowym obecny jest również sędzia, którego rzadko nazywa się wychowawcą. Można zadać pytanie: gdzie zagubił się sędzia w myśleniu o edukacji sportowej? Warto zaangażować go w ten proces, a przynajmniej uświadomić, że prezentowane przez niego postawy i zachowania na boisku nie pozostają bez znaczenia dla intelektualnego, moralnego, emocjonalnego i społecznego rozwoju młodych zawodników. Celem badań o charakterze eksploracyjnym była ocena jakości interakcji sędziego z zawodnikami podczas rozgrywek piłki ręcznej i piłki nożnej dzieci w wieku 9–12 lat. Przyjęto następujące założenia: wszystkie podmioty zaangażowane w organizację sportu dzieci i młodzieży powinny świadomie wykorzystywać jego edukacyjny potencjał; sędzia jest ważnym ogniwem w edukacji sportowej; interakcje sędzia–zawodnik stanowią podstawowy mechanizm oddziaływań edukacyjnych sędziego. W badaniach wyróżniono trzy domeny interakcji: (1) wsparcie emocjonalne; (2) organizacja gry; (3) wsparcie instruktażowe. Celem badań było również porównanie jakości interakcji sędzia–zawodnik w piłce noż-nej i piłce ręcznej oraz sprawdzenie, czy poziom jakości tych interakcji różnicowały doświadczenie sędziowskie i wynik. Badaniami objęto łącznie 50 osób: 25 sędziów piłki nożnej i 25 sędziów piłki ręcznej. Sędziowie piłki nożnej po-siadali licencje Mazowieckiego Związku Piłki Nożnej, a sędziowie piłki ręcznej Warszawsko-Mazowieckiego Związku Piłki Ręcznej. Wśród badanych było 43 mężczyzn i 7 kobiet. Do oceny jakości interakcji sędzia–zawodnik wykorzystano autorskie narzędzie bezpośredniej obserwacji Referee-Players’ Interaction Assessment Scoring System (R-PIASS). Interakcje sędzia–zawodnik obserwowano w trzech wyżej wymienionych domenach, na które składa się sześć wymiarów: pozytywny klimat, wrażliwość, kierowanie zachowaniem, biegłość, instruowanie, komunikowanie decyzji. Do opisu danych posłużono się podstawowymi metodami statystycznymi, takimi jak: średnia arytmetyczna, mediana, odchylenie standardowe, wartości procentowe itp. Normalność rozkładu zmiennych sprawdzono testem Shapiro-Wilka. W celu zbadania różnic w ocenach grup sędziów wyróżnionych ze względu na staż sędziowski i wynik meczu posłużono się nieparametrycznym testem U Manna-Whitneya oraz testem Chi-kwadrat Pearsona. Istotność po-między ocenianymi trzema domenami badano testem ANOVA Friedmana i w konsekwencji również testem Wil-coxona dla par obserwacji. Wewnętrzną spójność narzędzia zbadano przy pomocy współczynnika alpha Cronbacha. Strukturę związków między zmiennymi badano przy pomocy eksploracyjnej analizy czynnikowej (EFA). Czynniki główne wyodrębniono metodą składowych głównych (PCA) z rotacją Oblimin. Porównanie ocen jakości interakcji sędzia–zawodnik pomiędzy grupami sędziów wyróżnionymi ze względu na doświadczenie zawodowe nie wykazało istotnych statystycznie różnic zarówno wśród sędziów piłki nożnej, sędziów piłki ręcznej, jak i ogółu badanych w żadnym z sześciu wymiarów. Wyniki analiz wykazały również, że wynik meczu nie wpłynął istotnie na oceny sędziów piłki nożnej w żadnym wymiarze. Natomiast różnice te były istotne wśród sędziów piłki ręcznej w następujących wymiarach: kierowanie za-chowaniem (Z = -2,653; p < 0,05); biegłość (Z = -2,854; p < 0,05) oraz instruowanie (Z = -3,102; p < 0,05). Różnice te polegały na tym, że sędziowie sędziujący mecze z wyraźną przewagą jednej z drużyn zostali istotnie wyżej ocenieni w zakresie wyżej wymienionych wymiarów, niż sędziowie prowadzący mecze „na styku”. Z kolei, biorąc pod uwagę ogół badanych sędziów, wyniki przeprowadzonych analiz wykazały brak istotnych różnic we wszystkich wymiarach. Uzyskane w poszczególnych wymiarach oceny jakości interakcji sędzia–zawodnik przełożyły się na oceny wyszczególnionych domen. W siedmiostopniowej skali, niezależnie od badanej grupy, najwyżej została oceniona organizacja gry (piłka nożna 5,6±1,1; Mdn = 5,5; piłka ręczna 4,9±1,5; Mdn = 5,0). W grupie sędziów piłkarskich obserwowano natomiast istotnie wyższe wartości w zakresie wsparcia emocjonalnego (4,6±1,5; Me = 4,5 vs. 3,1±0,9; Me = 3,0) oraz wsparcia instruktażowego (5,2±1,8; Me = 6,0 vs. 4,2±1,4; Me = 4,0). Jeśli przyjmiemy, że sędzia powinien wspierać trenerów i rodziców w realizacji edukacyjnej funkcji sportu dzieci i młodzieży, to wyniki badań wskazują obszary jego działań, które można poprawić. Przeprowadzone badania do-starczyły empirycznych dowodów, mogących stać się pod-stawą do modyfikacji dotychczasowych programów szkoleniowych dla sędziów, prowadzonych przez lokalne i krajowe związki sportowe. Sędziów należy przeszkolić w budowaniu pozytywnego klimatu, polegającego na tworzeniu emocjonalnych więzi z zawodnikami (bliskość fizyczna, rozmowa towarzyska), wyrażających się entuzjastyczną postawą i radością z kontaktów (uśmiech, zaangażowanie, pozytywne reakcje, pozytywne komentarze, pełen szacunku i włączający język, używanie imion graczy, słuchanie graczy). Ponad-to, należy nauczyć ich aktywnego monitorowania emocjonalnych, poznawczych, społecznych i zdrowotnych potrzeb zawodników, a także reagowania na potrzeby graczy oraz rozwiązywania powstałych w związku z tym problemów.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.43395 (1 egz.)
Dla pracowników AWF
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II.48970 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Literatura dziecięca i młodzieżowa ostatnich kilkunastu lat rozwija się w ogniu ścierających się tendencji: z jednej strony zasadniczym punktem jej odniesienia są tradycyjne wzorce wypracowane przez zaliczane do kanonu dzieła wysokoartystyczne, z drugiej jednak podlega ogromnym wpływom kultury masowej. Dla „zwabienia” czytelnika w sidła lektury wykorzystuje nawet kicz, niekiedy fałszuje obraz rzeczywistości, by zyskać uznanie w oczach hipotetycznego nastoletniego czytelnika. Otwarte pozostaje pytanie, czy literatura współczesna jest kuszącą, łagodną Pięknością, czy też złowrogą Bestią, niszczącą podstawy wrażliwości estetycznej młodego pokolenia. Książka zawiera 17 artykułów najwybitniejszych polskich znawców literatury dziecięcej. Jest to pozycja dla bibliotekarzy, polonistów, pedagogów, studentów oraz wszystkich zainteresowanych tą problematyką.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
This issue of Sociological Review commemorates the 25th anniversary of the adoption by the UN General Assembly of The Convention on the Rights of the Child on November 20, 1989. It should be recalled that the beginnings of children’s studies and the sociology of childhood coincided in time with the introduction of this treaty, which established international standards for children’s protection and development. The Convention aims at safeguarding the youngest society members from different forms of abuse, exploitation and violence, as well as at promoting their rights to a decent standard of living and to broad social participation. The authors of the articles presented herein, representing the current sociological attitude towards children and youth, follow these assumptions. The articles thus mirror some important attributes of contemporary children’s studies – its cognitive multidimensionality, differentiated quantitative and qualitative methodologies, the shift from “research on children” to “research with children”, scholars’ interest in the results of comparative studies (especially the results of natural sciences), and the concern about the practical implementation of research outcomes. The main topics tackled in this collection of texts are children’s poverty and social inequalities rooted in the first phase of their life cycle, suffering and various risks experienced by children and teenagers, framed in both the national and international contexts, as well as children’s quality of life, youngsters’ well-being, youth participation, civic engagement and the new concept of investing in children. Children, considered as equal social actors and citizens – although still most vulnerable to abuse, discrimination and social exclusion – are presented in the framework of their complicated networks of relationships with peers, adults, collectivities and societies, the welfare state, social policy institutions and other organizations, with the notion to important factors decisive for their present life and their future.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej