Sortowanie
Źródło opisu
Księgozbiór
(7)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(7)
E-booki
(1)
Dostępność
dostępne
(6)
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Ogólna
(6)
Czytelnia
(3)
Autor
Mrozowicz Kazimierz
(2)
Turkowski Marek
(2)
Godlewski Grzegorz
(1)
Halemba Piotr (1966- )
(1)
Kaj Stanisław H
(1)
Mucha-Szajek Ewa
(1)
Pawlicz Adam
(1)
Sidorkiewicz Marta
(1)
Siwiński Wiesław (1934- )
(1)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(1)
Ziaja Waldemar W
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(5)
nieznany (xxx)
(3)
Temat
Hotelarstwo
(7)
Marketing
(4)
Turystyka
(3)
Hotele
(2)
Zarządzanie
(2)
Czas wolny
(1)
Ekoturystyka
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Gastronomia
(1)
Gospodarka turystyczna
(1)
Marketing usług
(1)
Odpoczynek
(1)
Organizacje ratownicze
(1)
Rekreacja
(1)
Socjologia
(1)
Sport
(1)
Sport i turystyka
(1)
Unia Europejska
(1)
Znaki towarowe
(1)
Temat: miejsce
Europa
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(1)
8 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing usług hotelarskich / Marek Turkowski. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2003. - 313, [3] s. : il. ; 21 cm.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.35934, A.35936 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A.35935 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.33361, A.29821, A.33363, A.29820, A.33360, A.33358, A.33362, A.33414, A.33359 (9 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.45952 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A.51530 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.55304, A.55305 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.52699 (1 egz.)
Brak okładki
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Ogromna dynamika zmian w otoczeniu współczesnych przedsiębiorstw turystycznych, a także samorządu terytorialnego, konkurujących o ograniczone zasoby, stawia wiele wyzwań w wymiarze społecznym, ekonomicznym i technologicznym przed menedżerami podmiotów gospodarczych oraz administracją samorządową. Wyzwania te dotyczą przede wszystkim konieczności poszukiwania skutecznych sposobów dotarcia do coraz bardziej wymagających klientów (turystów), utrzymywania i wzbogacania relacji z nimi, tworzenia ofert odpowiadających ich oczekiwaniom. Stanowi to cel marketingowego zarządzania przedsiębiorstwami turystycznymi i jednostkami samorządu terytorialnego (gminami i regionami będącymi rynkami docelowymi określonych grup turystów). W budowaniu dobrych relacji z turystami oraz z innymi grupami interesariuszy (w przypadku gmin i regionów turystycznych) wykorzystywane są coraz bardziej nowoczesne technologie informacyjne, kreatywne i nowatorskie narzędzia oddziaływania na rynki docelowe w turystyce, elementy koncepcji społecznej odpowiedzialności organizacji i prospołecznych oraz proekologicznych zachowań podmiotów rynku turystycznego.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej