Sortowanie
Źródło opisu
Księgozbiór
(33)
IBUK Libra
(5)
Forma i typ
Książki
(33)
E-booki
(5)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(32)
tylko na miejscu
(21)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Ogólna
(28)
Dla pracowników AWF
(5)
Czytelnia
(21)
Autor
Gołembski Grzegorz (1947- )
(4)
Kozioł Leszek
(4)
Rapacz Andrzej
(4)
Kruczek Zygmunt
(3)
Berdychowski Jerzy
(2)
Dutkiewicz-Kruczek Marzenna
(2)
Johann Maria
(2)
Marcinkiewicz Cezary
(2)
Skalska Teresa
(2)
Adamczuk Franciszek
(1)
Bartoszewicz Witold
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Bednarska Marlena
(1)
Bosiacki Stefan
(1)
Chudoba Tadeusz (1932-2010)
(1)
Dudkiewicz Danuta
(1)
Dziedzic Ewa
(1)
Friedman Barry A
(1)
Gołębiewska Barbara
(1)
Gryszel Piotr
(1)
Januszewska Małgorzata
(1)
Kachniewska Magdalena
(1)
Kirejczyk Edward
(1)
Kornak Aleksander S
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Mazurkiewicz Ludwik
(1)
Molenda Marcin
(1)
Naramski Mateusz
(1)
Nawrot Łukasz
(1)
Panasiuk Aleksander
(1)
Sahinidis Alexandros
(1)
Sarnowski Janusz
(1)
Stavroulakis Dimitris
(1)
Szromek Adam R
(1)
Tokarz Anna
(1)
Zmyślony Piotr
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(11)
2000 - 2009
(19)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(37)
nieznany (0ol)
(1)
Język
nieznany (xxx)
(22)
polski
(12)
angielski
(3)
Temat
Przedsiębiorstwo turystyczne
(29)
Turystyka
(26)
Marketing
(5)
Marketing turystyczny
(5)
Biura podróży
(4)
Zarządzanie
(4)
Ekonomia turystyki
(3)
Kadry
(2)
Organizacja
(2)
Organizacja obsługi turystycznej
(2)
Programy komputerowe
(2)
Przedsiębiorstwa turystyczne
(2)
Agroturystyka
(1)
Biznes
(1)
COVID-19
(1)
CSR (społeczna odpowiedzialność biznesu)
(1)
Ekonomia
(1)
Gospodarka regionalna
(1)
Gospodarka turystyczna
(1)
Jakość usług
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing międzynarodowy
(1)
Marketing regionalny
(1)
Małe i średnie przedsiębiorstwa
(1)
Obsługa turystyczna
(1)
Organizacja i zarządzanie
(1)
Organizacja usługi turystycznej
(1)
Podróże
(1)
Podróże służbowe
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Produkt regionalny
(1)
Rozwój zrównoważony
(1)
Ruch turystyczny
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Strefy przemysłowe
(1)
TUI Group
(1)
Zarządzanie przedsiębiorstwem
(1)
Zarządzanie w turystyce
(1)
Zwiedzanie przedsiębiorstw
(1)
38 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.43099 (1 egz.)
Dla pracowników AWF
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II.49228 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Badanie przyjazdowej turystyki zagranicznej do Polski, charakterystyka turystów zagranicznych odwiedzających Polskę, charakterystyka ich pobytu w Polsce oraz określenie wielkości i struktury wydatków poniesionych w Polsce przez odwiedzających jednodniowych i turystów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A.42034 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.59247 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A.27404 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.50913 (1 egz.)
Dla pracowników AWF
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II.50405 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A.50914 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.36219, A.31200, A.36218, A.31198, A.36144, A.31199, A.54570 (7 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A.36220 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka przeznaczona jest dla studentów kierunków turystyki i hotelarstwa, a także dla praktyków i osób zainteresowanych wykorzystaniem oprogramowania wspomagającego dystrybucję usług turystycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.46048 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A.44692 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.49591 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A.45023 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Podręczniki i Skrypty AWF w Krakowie, ISSN 1429-8635 ; nr 31)
W książce podjęto próbę określenia istoty, struktury i praktycznego zarządzania potencjałem pracy (kompetencjami) w przedsiębiorstwie turystycznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. II.49190 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Turystyka)
Koncepcja marketingu usług. Rynek usług turystycznych. Zachowanie klienta na rynku usług turystycznych. Koncepcja marketingowa w turystyce. Produkt na rynku usług turystycznych. Cena usług turystycznych. Dystrybucja usług turystycznych. Promocja usług turystycznych. Personel turystyczny. Badania marketingowe na rynku usług turystycznych. Strategie rynkowe w turystyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.46302 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografia / Politechnika Śląska ; 704)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.54315 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Dla pracowników AWF
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II.48890 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A.41509 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.52049 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw turystycznych / Maria Johann. - Wydanie I. - Warszawa : Oficyna Wydawnicza SGH, 2021. - 102, [3] strony : ilustracje ; 25 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A.57865 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.50581, A.50949, A.50582 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A.50580 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.51244 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Turystyka jest zjawiskiem o bogatej i różnorodnej treści, co wiąże się m.in. z jej interdyscyplinarnym charakterem. Współczesna turystyka jest elementem stylu życia milionów osób, sposobem poznawania otaczającego nas bliższego i dalszego świata, przyrody, ludzi i kultury. Stwarza możliwości wypoczynku, regeneracji sił, poprawy stanu zdrowia, przyczynia się do rozwoju ekonomicznego miejscowości i regionów stanowiących miejsce czasowego pobytu turystów. Jej rozwój powiązany jest z funkcjonowaniem wielu gałęzi gospodarki, a w przypadku zagranicznej turystyki przyjazdowej pojawiają się efekty mnożnikowe identyfikowane w skali lokalnej, regionalnej i krajowej. Efektem dynamicznego jej rozwoju jest dalsze rozszerzanie działalności określanej w literaturze przedmiotu mianem gospodarki turystycznej. W miejscach recepcji ruchu turystycznego, tj. w miejscowościach i regionach, powstaje i rozwija się dalej pewna całość gospodarcza o wyraźnie zarysowanych powiązaniach wewnętrznych. Chodzi o działalność gospodarczą związaną z tworzeniem odpowiedniej infrastruktury para- i turystycznej (tzw. zaplecza materialnego turystyki), a także działalność związaną z organizacją i obsługą ruchu turystycznego. Zmiany zachodzące w potrzebach turystów, motywach udziału w turystyce, rosnącym poziomie życia, a także postęp w technologiach informacyjnych przyczyniają się do rozwoju nowych ofert, zmian w sposobach i formach obsługi turystów, stawiając nowe wyzwania przed podmiotami tworzącymi instytucjonalną strukturę wspomnianej gospodarki turystycznej. Andrzej Rapacz, Piotr Gryszel
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
A compelling case for the importance of entrepreneurship was made by the World Economic Forum (2018): 'entrepreneurs are key drivers of economic and social progress. Rapidly growing entrepreneurial enterprises are often viewed as important sources of innovation, productivity growth and employment (small and medium-sized enterprises account for 97% of all jobs in emerging economies). Many governments are therefore trying to actively promote entrepreneurship through various forms of support.' Given its significance, we sought to better understand current entrepreneurship trends. In the Spring of 2019, we invited academicians, scientists and practitioners to submit papers that addressed current thinking about entrepreneurial concepts, models, methods and practices. This Małopolska School of Economics in Tarnów Research Papers Collection special issue is the result of a competitive double blind review process. The special issue contains three themes: young entrepreneurs, corporate social responsibility and sustainability, and the technical aspects of entrepreneurship (...).
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Niniejszy numer jest ukierunkowany na problematykę innowacji w jej poszczególnych obszarach tematycznych z uwzględnieniem uwarunkowań i determinant zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych. Celem jest prezentacja poglądów i badań specjalistów zajmujących się teorią i praktyką szeroko rozumianych innowacji, reprezentujących różne dyscypliny naukowe, instytucje i doświadczenie zawodowe, jak też inspirowanie dalszych analiz i działań. W treści publikacji wyróżniono kilka nurtów, w których pomieszczono artykuły omawiające wybrane problemy innowacji. Pierwszy nurt obejmuje rozważania na temat innowacji w zarządzaniu przedsiębiorstwem, z uwzględnieniem otoczenia instytucjonalnego. Wątki badawcze poruszane w prezentowanych tekstach dotyczą szerokiego spektrum innowacji w procesie zarządzania, a mianowicie kontekstu nadzoru właścicielskiego, strategii zarządzania, modeli biznesowych, negocjacji, sposobu finansowania działalności innowacyjnej czy przedsiębiorczości. W ramach tego nurtu przedstawiono również genezę polityki innowacyjnej krajów rozwijających się na przykładzie Indii. Nurt drugi został zawężony do problematyki innowacji w zarządzaniu organizacjami należącymi do sektora usług turystycznych. Innowacyjność organizacji działających w obszarze turystyki jest przedmiotem coraz większego zainteresowania zarówno badaczy, jak i praktyków gospodarki turystycznej. Wynika to z poszukiwania innowacyjnych rozwiązań przez firmy specjalizujące się w turystyce, ale też ze wzrostu oczekiwań klientów. Kolejny nurt oscyluje wokół problematyki zarządzania wiedzą w kontekście metodologii zarządzania rozwojem przedsiębiorstwa ukierunkowanego na generowanie postępu naukowego, technicznego, ekonomicznego i organizacyjnego. Obejmuje on także kwestie zarządzania wiedzą w obszarach zarządzania jakością, polityki informacyjnej czy analizy instrumentów wspomagających zarządzanie wiedzą w urzędach administracji samorządowej. Interesującym ujęciem zagadnienia innowacji w organizacjach jest wątek badawczy dotyczący dydaktyki kognitywnej w kontekście nowatorskich metod badawczych, w dziedzinie metodyki prowadzenia prac badawczych. Niniejsza publikacja powinna być inspiracją do dalszych badań i rozważań na temat potencjału innowacyjnego, zdolności innowacyjnej, działalności innowacyjnej czy innowacji.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
„Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie” ukazują się już od 20 lat. W okresie tym opublikowano w nich ponad 600 artykułów naukowych i publikacji dydaktycznych. (...) Również ten Zeszyt stanowią prace pracowników naukowych i dydaktycznych szkół wyższych i ośrodków naukowych w kraju i zagranicą. Mamy więc badania pracowników Sopockiej Szkoły Wyższej, Politechniki Gdańskiej, Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Politechniki Poznańskiej, Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie, Banking University we Lwowie, The State University of New York at Oswego, University of Neapolis Pafos. W treści publikacji można wyróżnić kilka nurtów i wątków badawczych, a mianowicie: pomiar i raportowanie społecznej odpowiedzialności biznesu, poboru podatków w Polsce i krajach Unii Europejskiej, migracji ekonomicznych do Polski; badanie wpływu regulacji prawnych i audytu na efektywność wydatkowania środków publicznych, analizę czynników kształtujących oczekiwania finansowe studentów, badanie wpływu e-learningu na funkcjonowanie bibliotek publicznych; teoretyczne ujęcie modelu kompetencyjnego pracowników turystyki, hotelarstwa i branży eventowej, znaczenia analizy zbiorów danych typu Big Data, czy wykorzystanie metody analizy ergonomicznej w zarządzaniu projektami, wynikającej z normy EN 16710-2. (...)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
The issue consists of articles containing a great deal of cognitively and practically interesting information. For the most part, they regard: methods of estimation of human capital as well as productivity of work, survey on absenteeism from work and arduousness in work, research on digital capital of the websites of local governments, methods of advancement in international accounting systems, forming of principles of fair value as a measure of value of financial instruments. The content of subsequent papers allows perceiving strategic aspects of the management process, among which: management through creating values for the customer in a local tourist economy, strategic planning of rural tourism development, and strategies of the decision making process by representatives of trade unions as well as other social organizations.(...)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej