Sortowanie
Źródło opisu
Księgozbiór
(33)
IBUK Libra
(4)
Forma i typ
Książki
(31)
E-booki
(4)
Czasopisma
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(34)
tylko na miejscu
(9)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Ogólna
(24)
Dla pracowników AWF
(11)
Czytelnia
(9)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(5)
Mruk Henryk
(5)
Keller Kevin Lane (1956- )
(4)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(4)
Zawiślak Marek
(4)
Środa Jacek
(4)
Makowska Bożena
(2)
Mulak M
(2)
Wrona-Wolny Weronika
(2)
Adamczyk Józef
(1)
Armstrong Gary
(1)
Blokus Wiesława
(1)
Branckaerts Jan
(1)
Chudoba Tadeusz (1932-2010)
(1)
Chwałek Jacek (1953- )
(1)
Chyrek Henryk
(1)
Cyr Donald G
(1)
Dennison Dell
(1)
Doliński Dariusz
(1)
Durasiewicz Zofia
(1)
Falkowski Andrzej
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Filipiak Marian (1935- )
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gocłowska Sylwia
(1)
Gray Douglas A
(1)
Jawień Bożena
(1)
Jeznach Maria
(1)
Kaczmarek Mirosława
(1)
Kaplun Annette
(1)
Kasperec Stanisław
(1)
Kruczek Zygmunt
(1)
Kruczka Zygmunta
(1)
Kuleszyński Zdobysław
(1)
Kunicki Bogdan J
(1)
Lambin Jean-Jacques
(1)
Pabian Arnold
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(1)
Pilarczyk Bogna
(1)
Piotrowski Jan Paweł (1950- )
(1)
Piątkowska Monika (1980- )
(1)
Schwalbe Heinz (1927- )
(1)
Skworz Andrzej (1963- )
(1)
Sojkin Bogdan (1951- )
(1)
Strykowski Wacław
(1)
Strzyżewska-Kamińska Marianna
(1)
Sławińska Maria
(1)
Tobey Linda
(1)
Traczyk Marek (1961- )
(1)
Tyszka Tadeusz
(1)
Walas Bartłomiej
(1)
Walasek Jerzy
(1)
White Roderick
(1)
Wieja Magdalena
(1)
Wrona-Wolny Wreonika
(1)
Wąsik Dorota (tłumacz)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(13)
1990 - 1999
(10)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(36)
nieznany (0ol)
(1)
Język
polski
(21)
nieznany (xxx)
(15)
Temat
Reklama
(26)
Marketing
(16)
Ekonomia
(6)
Socjologia
(6)
Turystyka
(6)
Public relations
(5)
Zarządzanie
(4)
Reklama
(3)
Higiena szkolna
(3)
Marketing turystyczny
(3)
Promocja zdrowia
(3)
Wychowanie fizyczne
(3)
Advertisement
(2)
Mass media
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Sponsoring
(2)
Sport
(2)
Usługi turystyczne
(2)
Marketing
(1)
Marketing turystyczny
(1)
Prawo
(1)
Psychologia
(1)
Psychologia kognitywna
(1)
Turystyka
(1)
Antropologia kulturowa
(1)
Biura podróży
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Handel
(1)
Higiena
(1)
Imprezy sportowe
(1)
Imprezy turystyczne
(1)
Informacja turystyczna
(1)
Informacja w turystyce
(1)
Journalism
(1)
Komunikacja
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konferencja krajowa
(1)
Konferencja międzynarodowa
(1)
Konsumenci
(1)
Kultura fizyczna
(1)
Marketing internetowy
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Media
(1)
Nieuczciwa reklama
(1)
Organizacja i zarządzanie
(1)
Organizacja imprez sportowych
(1)
Patenty
(1)
Podstawy wychowania i nauczania
(1)
Polityka turystyczna
(1)
Prawo autorskie
(1)
Promocja
(1)
Promocja turystyki
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Psychologia ekonomiczna
(1)
Psychologia kognitywna
(1)
Psychologia reklamy
(1)
Reprografia
(1)
Sociology
(1)
Turystyka biznesowa
(1)
Uzależnienie (nałóg)
(1)
Wychowanie zdrowotne
(1)
Zarządzanie sportem
(1)
Znaki towarowe
(1)
zdrowie
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Żywność
(1)
Żywność dla dzieci
(1)
Żywność ekologiczna
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Czasopisma polskie
(1)
37 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.52961 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.52963, A.52964 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A.52962 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.58278 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.59503 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Podręczniki i Skrypty AWF w Krakowie, ISSN 1429-8635 ; nr 9)
Zdrowie jako pojęcie kluczowe. Czynniki wpływające na zdrowie. Mierniki zdrowia. Promocja zdrowia. Teoretyczne podstawy wychowania zdrowotnego. Edukacja zdrowotna w szkole. Programy wychowania zdrowotnego. Nauczyciel w edukacji zdrowotnej. Szkoła promująca zdrowie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.33778, A.46514 (2 egz.)
Dla pracowników AWF
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II.47254 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Podręczniki i Skrypty AWF w Krakowie, ISSN 1429-8635 ; nr 9)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.34818 (1 egz.)
Dla pracowników AWF
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II.47441 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.52959 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A.52960 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.55060 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Podręczniki i Skrypty AWF w Krakowie, ISSN 1429-8635 ; nr 9)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dla pracowników AWF
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II.48127 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.40663, A.54171 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A.39254 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.54390, A.42656, A.54391, A.43006, A.43038 (5 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A.42655 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.58263 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.52624 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Wydawnictwo Skryptowe AWF w Krakowie, ISSN 0239-8125 ; nr 58)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dla pracowników AWF
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II.41989 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu żywności / red. Maria Jeznach. - Warszawa : Wydaw. SGGW, 2007. - 176, [1] s. : il. ; 24 cm.
Czytelnia: II.48839 Higiena
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. II.48839 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.45645 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Kraj pochodzenia produktu należy obok jakości i ceny do najważniejszych kryteriów wyboru przy podejmowaniu przez konsumenta decyzji zakupowych artykułów spożywczych, a w kontekście negatywnych skutków pandemii COVID-19 kupowanie żywności made in Poland zyskuje na znaczeniu, stając się praktycznym działaniem na rzecz wspierania rodzimych producentów. W monografii usystematyzowano stan wiedzy na temat zjawiska patriotyzmu konsumenckiego oraz zidentyfikowano postawy i czynniki determinujące nabywanie przez konsumentów polskich produktów żywnościowych. Ponadto na podstawie wyników badań empirycznych dokonano typologii konsumentów z trzech generacji wiekowych – X, Y i Z – w kontekście postaw wobec tych produktów, a zwłaszcza triady ich cech, tj. pochodzenia, ceny i jakości. W konsekwencji stwierdzono występowanie znaczących różnic międzypokoleniowych i odmienne, nie zawsze pozytywne podejście do zakupu polskiej żywności.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Celem przygotowanego podręcznika jest zaprezentowanie najważniejszych zasad oraz technik marketingowych służących zwiększaniu skuteczności działania przedsiębiorstwa na rynku. Przesądziło to o treści podręcznika, w którym definiowane koncepcje, strategie oraz trendy zostały zilustrowane wieloma przykładami praktycznymi. Ich zadaniem jest ułatwienie rozumienia zasad marketingu, a zarazem pobudzenie do kreowania własnych rozwiązań. W naszym przekonaniu zawarte w podręczniku treści mogą być użyteczne zarówno dla studentów uczelni ekonomicznych, także technicznych, humanistycznych i artystycznych, jak i dla osób działających w praktyce, czyli pracowników przedsiębiorstw oraz instytucji. Rozdział pierwszy prezentuje istotę oraz genezę marketingu, a także marketing jako koncepcję zarządzania przedsiębiorstwem, wskazując również na kierunki rozwoju. W rozdziale drugim przedstawiono odrębności marketingu w odniesieniu do podstawowych rynków, a mianowicie rynku dóbr konsumpcyjnych, rynku instytucjonalnego, sektora usług i organizacji non profit. Rozdział trzeci zawiera rozważania na temat procesu tworzenia i wdrażania strategii marketingowych, jest wzbogacony klasyfikacją i oceną różnych typów strategii. Kontynuacja tej problematyki, odniesiona do strategii konkurowania oraz budowania przewagi konkurencyjnej z uwzględnieniem modelu M. Portera, stanowi treść rozdziału czwartego. Istotą marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem jest wiedza na temat zachowań konsumentów oraz segmentów rynkowych. W rozdziale piątym scharakteryzowano zachowania konsumentów, omówiono proces decyzyjny na różnych rynkach, krytycznie opisano trendy zachowań konsumentów, a także odwołano się do ekonomii behawioralnej i wyników badań neuromarketingowych. W rozdziale szóstym przedstawiono istotę oraz kryteria segmentacji, a także ich znaczenie w pozycjonowaniu produktów i marek. Rozdział siódmy poświęcono omówieniu metod badania potrzeb oraz zachowań konsumentów. Wiedząc, że konsumenci są w centrum zainteresowania marketingowego przedsiębiorstwa, przybliżono sposoby pozyskiwania informacji oraz metody badań ilościowych i jakościowych. W rozdziale ósmym zaprezentowano zagadnienia związane z produktem, cyklem jego życia, zarządzaniem portfelem produktów, zadaniami menedżera produktu, strategią wprowadzania nowego produktu na rynek oraz strategią opakowania. Rozdział dziewiąty skupia uwagę Czytelnika na sposobach budowania pozycji marki oraz zarządzania wizerunkiem przedsiębiorstwa. W rozdziale dziesiątym opisano strategie cenowe, wskazując na znaczenie wartości w procesie budowania oferty przedsiębiorstwa. Kolejny, jedenasty rozdział zawiera rozważania na temat zarządzania dystrybucją. Obok treści związanych ze strategią dystrybucji pokazano trendy, które są obserwowane w tym obszarze. Rozdziały dwunasty i trzynasty przedstawiają sposoby i formy komunikacji. W pierwszym z nich skoncentrowano się na wyjaśnieniu form i narzędzi komunikacji masowej, a w drugim przedstawiono sposoby komunikacji bezpośredniej. Podstawą działań operacyjnych przedsiębiorstwa jest z reguły plan marketingowy. Rozdział czternasty zawiera omówienie procedury, etapów oraz struktury planu marketingowego w przedsiębiorstwie. W rozdziale końcowym, piętnastym, wskazano na istotę i znaczenie kontroli działalności marketingowej ze szczególnym uwzględnieniem pomiaru wyników i audytu marketingowego oraz organizacyjnych aspektów kontroli marketingu. Wychodząc z założenia, że przygotowany podręcznik ma służyć zdobywaniu wiedzy z zakresu marketingu oraz umiejętności jej praktycznego wykorzystania, na końcu każdego z rozdziałów zawarto pytania oraz zadania do samodzielnego rozwiązania. Duża część proponowanych zadań może być wykonywana w zespołach, co ma służyć zdobywaniu kwalifikacji w zakresie pracy grupowej.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Zamieszczane w Rozprawach Komisji Językowej artykuły podejmują tematykę z wielu dziedzin lingwistycznych, prezentujących różną metodologię badawczą. Publikowane rozprawy i artykuły mają charakter teoretyczno-metodologiczny i materiałowy. Obok prac polonistycznych w Rozprawach... ukazują się prace slawistyczne i komparatywne z odniesieniem do stanu indoeuropejskiego, autorstwa głównie językoznawców łódzkich, ale także pozałódzkich i zagranicznych – przedstawicieli wszystkich pokoleń
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Zamieszczane w Rozprawach Komisji Językowej artykuły podejmują tematykę z wielu dziedzin lingwistycznych, prezentujących różną metodologię badawczą. Publikowane rozprawy i artykuły mają charakter teoretyczno-metodologiczny i materiałowy. Obok prac polonistycznych w Rozprawach... ukazują się prace slawistyczne i komparatywne z odniesieniem do stanu indoeuropejskiego, autorstwa głównie językoznawców łódzkich, ale także pozałódzkich i zagranicznych – przedstawicieli wszystkich pokoleń. The periodical (annual) Rozprawy Komisji Językowej Łódzkiego Towarzystwa Naukowego / Dissertations of Language Committee of Lodz Learned Society was established in 1954. Articles featured in Dissertations of Language Committee of Lodz Learned Society concentrate on issues from numerous linguistic fields which present various research methodologies. Treatises and articles are of theoretical-methodological and material representing nature. Apart from papers in Polish studies, Dissertations of Language Committee of Lodz Learned Society publishes also Slavonic articles and compendious works with reference to Indo-European state. The authors of articles are mainly linguists from Lodz; however, besides them there are scientists from outside Lodz and abroad who represent all generations.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej