Sortowanie
Źródło opisu
Księgozbiór
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Ogólna
(1)
Czytelnia
(1)
Autor
Middleton Victor T. C
(1)
Nalazek Mirosław
(1)
Rok wydania
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
nieznany (xxx)
(1)
Temat
Marketing
(1)
Turystyka
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Znaczenie marketingu w turystyce. Pojęcie marketingu mix w turystyce. Planowanie strategii i taktyki w turystyce. Wykorzystanie podstawowych narzędzi marketingowych w turystyce. Zastosowanie marketingu w przemyśle turystycznym. Przykłady praktyki marketingowej w turystyce
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.27920, A.28400, A.28399, A.27921, A.41803 (5 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A.27919 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej