Sortowanie
Źródło opisu
Księgozbiór
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Ogólna
(1)
Dla pracowników AWF
(1)
Autor
Sznajder Andrzej
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
nieznany (xxx)
(1)
Temat
Marketing
(1)
Sponsoring
(1)
Sport
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Marketing sportu / Andrzej Sznajder. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2012. - 316 s. : il. ; 24 cm.
W książce przedstawiono klasyczną koncepcję marketingu w odniesieniu do sportu. Wyróżniono cztery grupy narzędzi, czyli kształtowanie produktu sportu, jego ceny, systemu dystrybucji i działań promocyjnych. Zakres przedmiotowy książki obejmuje sport wyczynowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.44874, A.44873 (2 egz.)
Dla pracowników AWF
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II.49602 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej