Sortowanie
Źródło opisu
Księgozbiór
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Czytelnia
(1)
Autor
Borkowski Stanisław
(1)
Wszendybył Ewa
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
nieznany (xxx)
(1)
Temat
Hotelarstwo
(1)
Podręczniki
(1)
Zarządzanie
(1)
1 wynik Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Turystyka)
Zarządzanie przedsiębiorstwem hotelowym w aspekcie uzyskania wysokiej jakości działania. Jakość usług w hotelarstwie. Analiza i ocena poziomu jakości usług oferowanych przez hotele w Polsce. Sposoby pomiaru efektywności funkcjonowania przedsiębiorstw hotelarskich. Koncepcja modelowej zależności między jakością usług hotelarskich a efektywnością funkcjonowania hoteli.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A.46296 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej