Sortowanie
Źródło opisu
Księgozbiór
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Czytelnia
(1)
Autor
Jeznach Maria
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
nieznany (xxx)
(1)
Temat
Marketing
(1)
Żywność
(1)
Żywność dla dzieci
(1)
Żywność ekologiczna
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu żywności / red. Maria Jeznach. - Warszawa : Wydaw. SGGW, 2007. - 176, [1] s. : il. ; 24 cm.
Czytelnia: II.48839 Higiena
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. II.48839 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej