Sortowanie
Źródło opisu
Księgozbiór
(8)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(8)
E-booki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(7)
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Ogólna
(7)
Czytelnia
(3)
Autor
Celuch Krzysztof
(2)
Cook Roy A
(1)
Davidson Rob
(1)
Dąbrowska Barbara (ekonomia)
(1)
Glinka Beata
(1)
Hensel Przemysław
(1)
Hsu Cathy H. C
(1)
Johann Maria
(1)
Nowak Alojzy Z
(1)
Oleksiejuk Jacek
(1)
Taylor Lorraine L
(1)
Walker John R. (1944- )
(1)
Walker Josielyn T
(1)
Łuczak Maciej
(1)
Żakowiecki Jacek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(6)
Wielka Brytania
(2)
nieznany (0ng)
(1)
Język
polski
(5)
angielski
(3)
Temat
Turystyka
(7)
Biznes
(6)
Ekonomia
(3)
Hotelarstwo
(3)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(2)
Zarządzanie
(2)
Alianse strategiczne (biznes)
(1)
COVID-19
(1)
CSR (społeczna odpowiedzialność biznesu)
(1)
Ekonomia turystyki
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka turystyczna
(1)
Hotele
(1)
Klastry
(1)
Motywacja
(1)
Podróże
(1)
Podróże motywacyjne
(1)
Podróże służbowe
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Rozwój zrównoważony
(1)
Spotkania biznesowe
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
TUI Group
(1)
Turystyka biznesowa
(1)
Współpraca transgraniczna
(1)
9 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw turystycznych / Maria Johann. - Wydanie I. - Warszawa : Oficyna Wydawnicza SGH, 2021. - 102, [3] strony : ilustracje ; 25 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A.57865 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.53730, A.53729 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A.53728 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Introduction to hospitality management / John R. Walker, Josielyn T. Walker. - Fourth edition., Pearson new international edition. - Harlow, Essex : Pearson Education, cop. 2014. - II, 708 s. : il. ; 28 cm.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.53720, A.53721 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A.53722 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.47928, A.52048 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.51409, A.52645 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Corporate social responsibility and ethics in business. Macro context of management. Entrepreneurship. Challenges of tourism policy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.46427 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.53744 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.51591 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Prezentowana praca jest poświęcona ekonomiczno-finansowym aspektom funkcjonowania przedsiębiorstw w obszarze sportu, turystyki i rekreacji. Opracowanie zawiera elementy analizy z szeroko rozumianego biznesu sportowo-turystycznego w Polsce. Należy zaznaczyć, że aktualnie nie jest dostępnych wiele opracowań na ten temat, a jeśli nawet są to raczej dotyczą poszczególnych zagadnień niż całościowego, kompleksowego potraktowania. Na tym tle niniejsze opracowanie uzupełnia lukę sprowadzającą się do nikłej wiedzy dotyczącej ekonomiczno-finansowej strony sektora sportu, turystyki i rekreacji. Przy czym coraz aktualniejsze staje się to, że obszar sportu, turystyki i rekreacji musi być traktowany jak każdy inny sektor gospodarki z uwzględnieniem jego specyfiki polegającej na tym, że trzeba realizować równanie: duże środki finansowe – bardzo dobre wyniki gospodarcze – jeszcze większe przychody. Zasadniczym celem opracowania jest prezentacja, analiza i ocena problemów ekonomiczno-finansowego funkcjonowania przedsiębiorstw w sferze sportu i rekreacji. Podstawowa hipoteza badawcza zmierza do tego:W jaki sposób przedsiębiorstwa i firmy sektora sportu, turystyki i rekreacji realizują na rynku wolno-konkurencyjnym, w warunkach konkurencyjności międzynarodowej zadania i cele przeznaczone dla podmiotów typowych dla gospodarki rynkowej. Jakie warunki powinny być spełnione, aby spełnić wymagania stawiane przez wymogi rynkowe dla przedsiębiorstw z obszaru sportu, turystyki i rekreacji? Jakie powinny być zasady i możliwości finansowania przedsiębiorstw z tego obszaru w Polsce? W pracy zostały wykorzystane podstawowe metody badawcze takie jak: analiza, dedukcja czy wnioskowanie logiczne. Stały się one niezbędne do oceny ta-kich zjawisk jak: konkurencyjność, rentowność, czy analiza finansowa w przedsiębiorstwie. Praca ma charakter przeglądu ułatwiającego studiowanie i szybkie odnajdowanie kluczowych pojęć, formułowanie sytuacji problemowych oraz poszukiwanie odpowiedzi na nurtujące pytania. Jej struktura została ułożona w sposób zapewniający jasność i logiczność przyjętych analiz. W rozdziale pierwszym zostały omówione podstawowe pojęcia z zakresu podejmowania działalności przedsiębiorczej. Omówiono klasyfikacje i podstawowe problemy związane z wyborem formy prawnej działalności gospodarczej. Rozdział drugi poświęcono analizie przedsiębiorstwa w warunkach konkurencji. Zostały w nim omówione podstawy przewagi konkurencyjnej oraz czynniki wpływające na konkurencyjność. W rozdziale trzecim została scharakteryzowana problematyka analizy ekonomicznej. Zostały tam omówione w pierwszej kolejności pojęcie, istota, zakres oraz obszary analizy ekonomicznej. W rozdziale czwartym została podjęta problematyka sposobów finansowania działalności przedsiębiorstw z różnych źródeł. Rozdział piąty obejmuje problematykę i obszary analizy przedsiębiorstwa w otoczeniu fiskalnym. Zostały w nim wyeksponowane podstawowe elementy istoty podatku, ich rodzaje oraz formy opodatkowania podmiotów gospodarczych. W rozdziale szóstym został przedstawiony problem znaczenia biznes planu w działalności przedsiębiorstwa. Zostały scharakteryzowane elementy istotne biznes planu oraz znaczenie ryzyka w jego tworzeniu. Rozdział siódmy został poświęcony roli i zadania analizy ekonomicznej w ocenie przedsiębiorstwa. W ten sposób został uzupełniony i pogłębiony rozdział III. Rozdział VIII ocenia działalność gospodarczą przedsiębiorstw w obszarze STiR. Poddane analizie problemy nie tworzą kompendium wiedzy podstawowej z zakresu ekonomii i analizy ekonomiczno-finansowej. Są to tylko wybrane, zasadnicze kwestie stanowiące istotę omawianych zagadnień i jak każdy wybór wynikający z celów i ograniczeń, mogą tworzyć potrzebę szerszego ich poznawania przez czytelnika. Jego adresatami są głównie studenci kierunków wychowanie fizyczne i sport, którzy sygnalizując potrzebę zaistnienia tego rodzaju opracowania spowodowali, że powstała dla lepszej współpracy uczących i studiujących. Podręcznik jest pracą pracowników Katedry Organizacji, ekonomii i zarządzania Wydziału Wychowania |Fizycznego AWF Józefa Piłsudskiego w Warszawie, którzy tworząc poszczególne fragmenty książki, wnieśli zarówno własne pomysły i przemyślenia, jak i ujęcia problemów które można odnaleźć w istniejących podręcznikach z tej dziedziny wiedzy. Autorzy opracowania mają nadzieję, że taka prezentacja materiału i zagadnień ułatwi poznawanie i zrozumienie podstawowych kwestii dotyczących ekonomii sportu i podejmowania działalności gospodarczej w sporcie, turystyce i rekreacji oraz stanie się podstawą szerokiej wymiany poglądów na temat profesjonalnego podejścia do przedsiębiorstw funkcjonujących w obszarze sportu, turystyki i rekreacji.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej