Sortowanie
Źródło opisu
Księgozbiór
(10)
IBUK Libra
(3)
Forma i typ
Książki
(9)
E-booki
(3)
Dostępność
dostępne
(8)
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Ogólna
(5)
Czytelnia
(3)
Czytelnia - po rezerwacji
(3)
Autor
Gutkowska-Wyrzykowska Ewelina
(2)
Nowocień Jerzy (1948- )
(2)
Żegnałek Kazimierz (1943- )
(2)
Bałachowicz Józefa
(1)
Bilewicz Małgorzata
(1)
Filipiak Ewa
(1)
Goriszowski Włodzimierz (1928-2010)
(1)
Iluk Jan
(1)
Kisiel Mirosława
(1)
Klus-Stańska Dorota
(1)
Kowalska Anna (1936- )
(1)
Krasoń Katarzyna
(1)
Olszewski Lucjan (1937- )
(1)
Rygas Andrzej (kultura fizyczna)
(1)
Sieniek Czesław
(1)
Słyk Urszula
(1)
Uszyńska-Jarmoc Janina
(1)
Warchoł Krzysztof (kultura fizyczna)
(1)
Wiśniewska-Kin Monika
(1)
Wróblewska Teresa (pedagogika)
(1)
Zieliński Janusz (nauki kultury fizycznej)
(1)
Zuchora Krzysztof (1940- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(11)
nieznany (0ol)
(2)
Język
polski
(11)
Temat
Edukacja wczesnoszkolna
(6)
Pedagogika
(5)
Wychowanie fizyczne
(5)
Edukacja
(4)
Pedagogika wczesnoszkolna
(4)
Nauczanie początkowe
(3)
Nauczyciel wychowania fizycznego
(3)
Aktywność fizyczna
(2)
Dzieci
(2)
Podstawa programowa
(2)
Education
(1)
Edukacja olimpijska
(1)
Edukacja sportowa
(1)
Filozofia olimpizmu
(1)
Igrzyska Olimpijskie
(1)
Integracja szkolna
(1)
Kompetencje kluczowe
(1)
Kompetencje społeczne i komunikacyjne
(1)
Komunikacja w edukacji
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczanie przedszkolne
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauka
(1)
Olimpizm
(1)
Physical education
(1)
Physical fitness
(1)
Proces wychowania fizycznego
(1)
Przedszkola
(1)
School sport
(1)
Sport
(1)
Sport szkolny
(1)
Szkolnictwo średnie
(1)
Teoria wychowania fizycznego
(1)
Wieś
(1)
Wychowanie wczesnoszkolne
(1)
Temat: miejsce
Piotrków Trybunalski
(1)
Gatunek
Praca doktorska
(2)
Poradnik metodyczny
(1)
13 wyników Filtruj
Brak okładki
Pozostałe zbiory
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - po rezerwacji
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. DE.137 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.55002, A.58912 (2 egz.)
Brak okładki
Rękopis
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - po rezerwacji
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. D.859 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.54724 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.51598 (1 egz.)
Brak okładki
Rękopis
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - po rezerwacji
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. D.870 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.58375, A.52933, A.54802, A.52820 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A.52855 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A.55462 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A.51694 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Autorka akcentuje potrzebę poszerzania przestrzeni semantycznej w dyskursie podręcznikowym oraz konieczność uprawnienia przez szkołę otwartości poznawczej, co daje dzieciom/uczniom prawo do: - wyrastania z egocentrycznego oglądu świata i poszerzania horyzontów własnej egzystencji o cele ogólne i wybiegające w przyszłość; - poznawania siebie, rozumnego pielęgnowania indywidualności sprzężonej z empatią, odpowiedzialnością i troską o dobro ogólne; - budowanie własnej tożsamości w dialogu z innymi, przy poszanowaniu inności w zróżnicowanej kulturowo wspólnocie oraz roztropnego spożytkowania czasu i przestrzeni oraz radzenia sobie z przeciwnościami losu. Książka zawiera wyniki wnikliwych analiz zrekonstruowanych przez autorkę dyskursów podręcznikowego i dziecięcego oraz ich dramatyczną konfrontację. Paradygmat kognitywistyczny, rozumiany jako nowy kontekst teoriopoznawczy w badaniach edukacyjnych, stworzył możliwość uchwycenia podręcznikowych i uczniowskich sposobów kategoryzacji, dominujących typów racjonalności (taksonomicznej lub potocznej), a także stereotypowego i aksjologicznego opisu rzeczywistości.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Praca w swoim przedmiocie badań obejmuje rozważania ukazujące nowatorskie prowadzenie zintegrowanych zajęć muzycznych na pierwszym etapie kształcenia ogólnego. W projekcie szczególny nacisk został położony na rozwijanie postawy twórczej i kreatywnej aktywności uczniów metodami aktywizującymi, realizowanymi podczas szkolnych zajęć lekcyjnych i pozalekcyjnych. Zaprezentowany w pracy materiał może zainspirować czytelników do refleksji nad efektami pracy w zawodzie nauczyciela nauczania początkowego. Jest również wartościowym źródłem innowacyjnych rozwiązań w obszarze rozwijania kreatywnej aktywności twórczej, a także stymulowania uczniów do wielorakiej działalności muzycznej. Zabiegi te w procesie zintegrowanych zajęć muzycznych pozwolą na wywołanie korzystnych zmian w zachowaniu dziecka oraz wyposażą uczniów w kompetencje niezbędne w dalszej edukacji i życiu społecznym.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Autor
Forma i typ
Publikacja stanowi analizę badań w zakresie realizowanego projektu w ramach programu Ministra pn. „Akademickie Centrum Kreatywności” w ramach projektu systemowego „Wsparcie systemu zarządzania badaniami naukowymi oraz ich wynikami” (Priorytet I, Działanie 1.1., Poddziałanie 1.1.3. Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007–2013). Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007–2013. Publikacja jest dystrybuowana bezpłatnie. Niniejsze opracowanie jest końcowym efektem projektu „Nauczanie języka niemieckiego metodą narracyjną w przedszkolu i na pierwszym etapie edukacyjnym” zrealizowanego w 2015 roku w ramach programu „Akademickie Centrum Kreatywności”. Składa się z publikacji książkowej i płyty CD, przedstawiających różnorodne aspekty projektu oraz jego efektywność. Zawiera ono również istotne opinie studentów realizujących ten program w tzw. szkołach ćwiczeń oraz ich dyrektorów i opiekunów grup. Publikacja ta została w całości sfinansowana ze środków przeznaczonych na ten projekt. (Fragment Wstępu ). Wersja elektroniczna nie zawiera płyty CD
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej