Form of Work
Książki
(6)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Status
available
(5)
only on-site
(2)
Branch
Wypożyczalnia Ogólna
(5)
Czytelnia
(2)
Author
Mrozowicz Kazimierz
(2)
Turkowski Marek
(2)
Godlewski Grzegorz
(1)
Halemba Piotr (1966- )
(1)
Pawlicz Adam
(1)
Sidorkiewicz Marta
(1)
Ziaja Waldemar W
(1)
zbiorowa Praca
(1)
Year
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(1)
Country
Poland
(7)
Language
Polish
(4)
unknown (xxx)
(3)
7 results Filter
No cover
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Ogólna
There are copies available to loan: sygn. A.35936, A.35934 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. A.35935 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Ogólna
There are copies available to loan: sygn. A.33414, A.33363, A.33362, A.33361, A.33360, A.33359, A.33358, A.29821, A.29820 (9 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. A.51530 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Ogólna
There are copies available to loan: sygn. A.45952 (1 egz.)
E-book
In basket
Ogromna dynamika zmian w otoczeniu współczesnych przedsiębiorstw turystycznych, a także samorządu terytorialnego, konkurujących o ograniczone zasoby, stawia wiele wyzwań w wymiarze społecznym, ekonomicznym i technologicznym przed menedżerami podmiotów gospodarczych oraz administracją samorządową. Wyzwania te dotyczą przede wszystkim konieczności poszukiwania skutecznych sposobów dotarcia do coraz bardziej wymagających klientów (turystów), utrzymywania i wzbogacania relacji z nimi, tworzenia ofert odpowiadających ich oczekiwaniom. Stanowi to cel marketingowego zarządzania przedsiębiorstwami turystycznymi i jednostkami samorządu terytorialnego (gminami i regionami będącymi rynkami docelowymi określonych grup turystów). W budowaniu dobrych relacji z turystami oraz z innymi grupami interesariuszy (w przypadku gmin i regionów turystycznych) wykorzystywane są coraz bardziej nowoczesne technologie informacyjne, kreatywne i nowatorskie narzędzia oddziaływania na rynki docelowe w turystyce, elementy koncepcji społecznej odpowiedzialności organizacji i prospołecznych oraz proekologicznych zachowań podmiotów rynku turystycznego.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again