Sortowanie
Źródło opisu
Księgozbiór
(4)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(4)
E-booki
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Ogólna
(4)
Autor
Dziedzic Ewa
(2)
Buczak Teresa
(1)
Burzyński Tadeusz
(1)
Gonera Hubert
(1)
Kozioł Leszek
(1)
Kraśniewska Wacława
(1)
Kryczka Małgorzata
(1)
Skalska Teresa
(1)
Szafrańska Ewa
(1)
Węglarczyk Joanna
(1)
Włodarczyk Bogdan
(1)
Zientalska Dorota
(1)
Zmyślony Piotr
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(4)
nieznany (xxx)
(1)
Temat
Turystyka
(4)
Konsumenci
(3)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Marketing turystyczny
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Postawy konsumentów
(1)
Regionalizacja ekonomiczna
(1)
Rynek turystyczny
(1)
Socjologia
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
5 wyników Filtruj
Brak okładki
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.55593 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie / Akademia Wychowania Fizycznego im. Bronisława Czecha w Krakowie, ISSN 2082-7202 ; nr 26)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.50033 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteczka Polskiej Organizacji Turystycznej)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.45753, A.52617, A.44664 (3 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Głównym obszarem analizy, któremu poświęcono największą liczbę publikacji, były determinanty potencjału innowacyjnego przedsiębiorstw, ze zwróceniem uwagi na uwarunkowania kulturowo-organizacyjne innowacyjności przedsiębiorstw, profesjonalizm i kompetencje pracownicze, nowoczesność struktury TI w zakresie e-learningu i nauczaniu zdalnym oraz wysokość nakładów na badania i rozwój i ich efektywność. Prezentowane w artykułach dane z badań wykazały, że wspomniane uwarunkowania i czynniki mają istotny wpływ na potencjał innowacyjny przedsiębiorstw, a tym samym na ich działalność innowacyjną, mierzoną liczbą wprowadzonych innowacji. Kolejny nurt badań opisanych w trzech artykułach dotyczy ekonomicznych i ergonomicznych aspektów kształtowania stosunków i warunków pracy w przedsiębiorstwie i gospodarce. Przegląd wyników badań na te tematy oraz badania własne, empiryczne autorów artykułów umożliwiły sformułowanie propozycji doskonalenia warunków pracy oraz szczegółowe zalecenia i metody zwiększania dobrostanu pracowników. Przedstawiono m.in.: niedogodności pracy stanowiska montażowego i sposoby ich niwelacji; przyczyny i skutki mobbingu, opisano przy tym profil mobbera oraz wskazano sposoby ograniczenia tego zjawiska, zaprezentowano również koncepcję ergonomicznej analizy i rekonstrukcji systemu czasu pracy w przedsiębiorstwie. Kolejny nurt analizy oscyluje wokół badania procesu jakości obsługi klienta oraz procesu obsługi reklamacji. Dla celów budowy wzorca obu tych procesów wykorzystano m.in. metodę servqual oraz wskazania normy PN-ISO 10002: 2006. Odrębną grupę stanowią publikacje z zakresu finansów i turystyki. Pozytywnie zweryfikowano tezę, że hotele butikowe stanowią atrakcyjną ofertę noclegową dla wymagających turystów. W kwestii inwestycji finansowych dokonano oceny zyskowności różnych strategii inwestowania na giełdach Europy Środkowo-Wschodniej.(...)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej