Sortowanie
Źródło opisu
Księgozbiór
(17)
IBUK Libra
(5)
Forma i typ
Książki
(17)
E-booki
(5)
Dostępność
dostępne
(16)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Ogólna
(14)
Dla pracowników AWF
(2)
Czytelnia
(1)
Autor
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(2)
Sobocińska Magdalena
(2)
Al-Noorachi Muzahim
(1)
Alejziak Wiesław
(1)
Altkorn Jerzy
(1)
Baczko Tadeusz
(1)
Baker Michael J
(1)
Buczak Teresa
(1)
Dziedzic Ewa
(1)
Fuchs Gerhard
(1)
Gierszewska Grażyna
(1)
Gonera Hubert
(1)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(1)
Kolasińska-Morawska Katarzyna
(1)
Kraśniewska Wacława
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Marcinkiewicz Cezary
(1)
Michalski Eugeniusz
(1)
Mitręga Maciej
(1)
Mruk Henryk
(1)
Panfil Ryszard (1958- )
(1)
Pałgan Ryszard (1944-2021)
(1)
Pilarczyk Bogna
(1)
Pilch Wanda
(1)
Romanowska Maria (1947- )
(1)
Sagan Adam
(1)
Schüller Anne M
(1)
Skalska Teresa
(1)
Skwara Marian (1946- )
(1)
Szafrańska Ewa
(1)
Szczechowicz Bartosz
(1)
Sławińska Maria
(1)
Tuszyński Jerzy
(1)
Węglarczyk Joanna
(1)
Włodarczyk Bogdan
(1)
Zaborek Piotr
(1)
Zientalska Dorota
(1)
Zmyślony Piotr
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(6)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(21)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(15)
nieznany (xxx)
(5)
angielski
(2)
Temat
Marketing
(14)
Ekonomia
(7)
Relacje firma-klient
(4)
Rynek
(3)
Turystyka
(3)
Zarządzanie
(3)
Badania marketingowe
(2)
Konsumenci
(2)
Relacje z klientami
(2)
Rynek turystyczny
(2)
Analiza danych
(1)
Analiza strategiczna
(1)
Badania ankietowe
(1)
Badania rynku
(1)
Badania statystyczne
(1)
Centra fitness
(1)
Centra rekreacji
(1)
Data mining
(1)
Fitness
(1)
Jakość produktów
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kosmetologia
(1)
Kosmetyka
(1)
Marketing relacyjny
(1)
Marketing turystyczny
(1)
Marketing usług
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Obsługa klientów
(1)
Organizacja
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Postawy konsumentów
(1)
Przedsiębiorstwa
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Rekreacja
(1)
Salony piękności
(1)
Statistica (informat.)
(1)
Statystyka
(1)
Statystyka gospodarcza
(1)
Usługi rekreacyjne
(1)
Zadowolenie konsumentów
(1)
Zarządzanie i organizacja
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi
(1)
22 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Analiza satysfakcji i lojalności klientów / aut. Adam Sagan [i in.]. - Warszawa; Kraków : StatSoft, 2003. - 140 s. : il. ; 25 cm.
(Zastosowania statystyki i data mining)
Autor
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.37170 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing : an introductory text / Michael J. Baker. - 5th. ed. - Basingstoke : Macmillan Education, 1991. - XXIII, [1],646 s. : il. ; 24 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.46974 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Badania marketingowe : metody i techniki / Stanisław Kaczmarczyk. - Wyd. 2 uaktualnione, rozsz. i popr. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2000. - 499, [1] s. : il., wykr. ; 21 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.53739 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. II.47821 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - Wyd. 1, dodr. 9. - Warszawa : Wydaw. Nauk. PWN, 2005. - 202, [2] s. : il. ; 21 cm.
Istota i rola marketingu w turystyce. Rynek turystyczny. Zarządzanie marketingowe. Segmentacja rynku turystycznego i wybór rynków docelowych. Produkt turystyczny. Polityka cen. Kanały dystrybucji produktu turystycznego. Promocja sprzedaży. Badania marketingowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.46295 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.58190 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.52732 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.54702 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing relacji : teoria i praktyka / Maciej Mitręga. - Wyd. 2, (dodr.). - Warszawa : CeDeWu. Pl. Wydawnictwa Fachowe, 2014. - 147 s. : il. ; 24 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dla pracowników AWF
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II.50547 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.44449 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.57392 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.52683 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zastosowania statystyki i data mining)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.44059 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.51410 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dla pracowników AWF
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II.51051 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.52685 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Autorzy prezentowanego numeru Prac Naukowych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu przedstawiają główne obszary stosowania badań marketingowych. Przedmiotem analizy są badania marketingowe produktu oraz marki, a w tym badania produktu w jego cyklu rynkowym oraz możliwości stosowania metody refleksji strategicznej w procesie planowania nowego produktu. Przedstawione rozważania oparte są na przykładach różnych rynków, m.in. mleka spożywczego, a także regionalnych i ekologicznych produktów żywnościowych. Autorzy niniejszego zbioru artykułów zwracają uwagę na znaczenie i użyteczność badań marketingowych w rozpoznawaniu zachowań konsumentów, a także na możliwości zastosowania diagnostyki medycznej w badaniach zachowań konsumentów. Ukazane zostały również pytania i dylematy związane z badaniami kształtującej się w Polsce klasy wyższej i badaniami współczesnych konsumentów na rynku turystycznym, którzy poszukują doznań, doświadczeń i wrażeń. Autorzy w tej części przedstawiają także wyniki zrealizowanych badań empirycznych dotyczących opinii konsumentów na temat reklamy internetowej oraz motywacji racjonalności w korzystaniu z ICT w procesie podejmowania decyzji zakupowych. Przedmiotem analizy jest także dwuwymiarowa skala służąca do pomiaru orientacji na osiągnięcia oraz relacje między akceptacją ryzyka a komponentami postawy wobec oszczędzania. Autorzy podkreślają znaczenie i wskazują na konieczność prowadzenia badań dotyczących takich kategorii, jak satysfakcja, lojalność, relacje oraz wartość dla klienta. Przedstawione rozważania i analizy oparte są na przykładzie różnych rynków branżowych, jak również dotyczą jednostek samorządu terytorialnego oraz szkół wyższych.Jak wskazują autorzy kolejnych artykułów ważnym obszarem badań marketingowych są procesy komunikacji i dystrybucji. Artykuły poświęcone tej problematyce dotyczą takich problemów, jak: metody formalne służące optymalizacji wyboru grup docelowych przekazów marketingowych, ocena efektów komunikacji marketingowej, innowacja marketingowa w handlu detalicznym, wykorzystanie badań marketingowych w zarządzaniu siecią handlową, ocena oferty marketingowej centrów handlowych, ocena skuteczności i efektywności działań merchandisingowych. Wskazano również na potrzebę prowadzenia badań opinii pracowników oraz wykorzystywania audytów, a w tym audytu kreatywnego komunikacji marketingowej oraz audytu diagnozującego aktywność marketingową małych i średnich przedsiębiorstw.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
W pierwszej części prezentowanego numeru zostały przedstawione etapy rozwoju badań marketingowych będące odpowiedzią na powstawanie nowych kontekstów badawczych związanych z funkcjonowaniem przedsiębiorstwa. Ukazany został również wpływ internacjonalizacji przedsiębiorstw oraz kultury organizacyjnej na prowadzenie badań marketingowych.W drugiej części znajdują się artykuły dotyczące nowych podejść badawczych, wynikających z rozwoju technologii informacyjnych i komunikacyjnych. Rozważania prowadzone przez autorów tej części publikacji dotyczą takich problemów, jak: wyzwania wobec badań użytkowników Internetu, badania przebiegu i efektów kampanii e-mailingowych z wykorzystaniem modelu tematycznej hurtowni danych, netnografia, fora internetowe w aspekcie zastosowań w badaniach marketingowych oraz wykorzystanie technologii łączności bezprzewodowej w badaniach marketingowych. Artykuły ujęte w trzeciej części prezentowanego numeru ukazują rozwój podejść i metod ilościowych oraz ich zastosowań. Opracowania te poświęcone zostały asymetrycznym metodom wielowymiarowym, łączeniu metod i narzędzi w budowie modeli predykcyjnych, zastosowaniu metody grupowania dwustopniowego w segmentacji klientów, zmiennym jakościowym w segmentacji rynku, skalom porządkowym i elementom teorii zbiorów rozmytych, a także zastosowaniu analizy czynnikowej oraz eksperymentu w badaniach marketingowych. Kolejne artykuły dotyczą badań jakościowych i ich wykorzystywania w rozwiązywaniu problemów badawczych i decyzyjnych. Autorzy artykułów z tego zakresu rozpatrują znaczenie i rozwój metod jakościowych w marketingu. Zwracają uwagę na problemy doboru próby w jakościowych badaniach marketingowych, a także na możliwości wykorzystania wyników badań jakościowych do identyfikacji populacji w badaniach ilościowych. Przedmiotem rozważań są również specyfika podejścia etnograficznego, metoda obserwacji, analiza narracji. Autorzy prezentują również rezultaty badań jakościowych dotyczących rozpoznawania okazji przedsiębiorczych, a także procesów komunikacji wewnątrz gospodarstw domowych oraz opinii o procesach reklamacji produktów.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Celem niniejszej pracy jest próba oceny stanu wiedzy i wskazania perspektyw rozwojowych dla marketingu rozumianego jako zbioru decyzji i działań podejmowanych w celu uzyskania pozytywnego wpływ na czynniki wzrostu wartości. W trzech rozdziałach autor przedstawił dwa modele skuteczności działań marketingowych wykorzystujące kategorię wartości, których autorzy wskazują brak badań wpływu działań marketingowych na wartość przedsiębiorstwa, a także własny model skuteczności działań marketingowych wykorzystujący koncepcję czynników wzrostu wartości i pojęcie kapitału marki K.L. Kellera. Zawarł analizy, opierając się na własnym modelu skuteczności działań marketingowych oraz na elementach metodologicznych badań empirycznych dotyczących skuteczności działań marketingowych: na rynku konsumpcyjnym (business-to-consumer); na rynku zatrudnienia (employer branding); na rynku dóbr zaopatrzeniowych (business-to-business); na rynku finansowym (w zakresie relacji inwestorskich). Autor zaproponował też wskazówki metodologiczne dotyczące dalszych badań tego problemu w poszczególnych obszarach badawczych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej