Form of Work
Książki
(2)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Status
available
(1)
unavailable
(1)
Branch
Wypożyczalnia Ogólna
(2)
Author
Halemba Piotr (1966- )
(1)
Hall Colin Michael
(1)
Iwankiewicz-Rak Barbara
(1)
Mrozowicz Kazimierz
(1)
Mróz-Gorgoń Barbara
(1)
Year
2010 - 2019
(3)
Country
Poland
(2)
United Kingdom
(1)
Language
Polish
(2)
English
(1)
3 results Filter
No cover
Book
In basket
Tourism and social marketing / Colin Michael Hall. - Abingdon : Routledge, 2014. - XII, [1], 294 s. : il. ; 25 cm.
(Routledge critical studies in tourism, business and management / series ed. Tim Coles)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Ogólna
All copies are currently on loan: sygn. II.50311 (1 egz.)
E-book
In basket
Okres serwicyzacji współczesnej gospodarki trwa i wraz z nim pojawiają się nowe problemy zarządcze usługami. Mają one wymiar zarówno teoretyczny, jak i praktyczny, łatwiej więc zmierzyć się z nimi w dyskusji naukowej, w której uczestniczą pracownicy naukowi i menedżerowie podmiotów usługowych. Przedstawiany zbiór 28 artykułów jest przykładem powiązania prezentacji tekstów przygotowanych w wyniku studiów literaturowych, badań empirycznych z praktycznymi doświadczeniami menedżerów usług. Świadczy on również o tym, że praktyków i badaczy sfery usług łączą wspólne obszary zainteresowań. Mamy nadzieję, że zawarty w publikacji szeroki zakres tematyczny artykułów, obok znaczenia poznawczego, będzie zaczynem kolejnej dyskusji nad nowymi kierunkami i doskonaleniem narzędzi marketingowych w działaniach podmiotów usługowych komercyjnych, ale też publicznych i społecznych. Prezentowane artykuły zostały ujęte w pięciu obszarach tematycznych, będących kolejnymi jego częściami: 1. Usługi publiczne i społeczne 2. Branżowy kontekst rozwoju usług w Polsce 3. Jakość i satysfakcja w usługach 4. Nowe technologie informacyjne w usługach 5. Innowacje w zarządzaniu usługami Wyeksponowanie branżowego charakteru problemów usługowych w powiązaniu z nowymi kierunkami doskonalenia zarządzania w usługach ukazuje nowe podejścia do rozwiązywania problemów współczesnych usług w warstwie zarówno teoretycznej, jak i praktycznych zastosowań. Z tego powodu niniejsza publikacja może zainteresować środowisko akademickie oraz menedżerów przedsiębiorstw usługowych i inspirować do dalszej dyskusji nad problemami zarządzania usługami. Pragniemy serdecznie podziękować wszystkim osobom, które przyczyniły się do powstania przedstawianej publikacji, a przede wszystkim: autorom za przygotowanie i nadesłanie oryginalnych tekstów naukowych wzbogacających wiedzę w zakresie zarządzania usługami, recenzentom: profesorom Andrzejowi Bajdakowi, Annie Dąbrowskiej, Emie Halavach, Zbigniewowi Jurczykowi, Izabeli Kowalik, Witoldowi Kwaśnickiemu, Danucie Mierzwie, Wandzie Patrzałek za wnikliwe oceny i uwagi, które przyczyniły się do udoskonalenia niniejszej publikacji.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again