Form of Work
Książki
(4)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Status
available
(3)
only on-site
(2)
unavailable
(1)
Branch
Wypożyczalnia Ogólna
(3)
Dla pracowników AWF
(1)
Czytelnia
(2)
Author
Charaśna-Blachucik Justyna
(1)
Lenartowicz Michał (wychowanie fizyczne)
(1)
Migała Mariusz (1971- )
(1)
Radiuk-Strzeżek Joanna
(1)
Siwiński Wiesław (1934- )
(1)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(1)
zbiorowa Praca
(1)
Year
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(1)
Country
Poland
(4)
unknown (0ol)
(1)
Language
Polish
(3)
unknown (xxx)
(1)
Subject
Niepełnosprawni
(1)
5 results Filter
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Ogólna
All copies are currently on loan: sygn. A.56589 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Ogólna
There are copies available to loan: sygn. A.49791 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Ogólna
There are copies available to loan: sygn. A.53093, A.45947, A.45946, A.45945, A.45944, A.45943, A.45942, A.45941, A.45940 (9 egz.)
Dla pracowników AWF
There are copies available to loan: sygn. II.49740 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. A.45948 (1 egz.)
E-book
In basket
W artykułach zawartych w niniejszym numerze Prac Naukowych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu ukazano nowe obszary zastosowań badań marketingowych i wskazano na zwiększające się potrzeby informacyjne różnego typu pod-miotów decyzyjnych na współczesnym rynku oraz na wzrost znaczenia badań marketingowych w zarządzaniu. Autorzy artykułów umieszczonych w prezentowanej publikacji wskazują na dy¬lematy pomiaru jakości życia w relacji do zdrowia i związane z tym implikacje dla badań marketingowych. Zaprezentowana została również kategoria świadomości ekologicznej klientów w aspekcie jej pomiaru. Ponadto przedmiotem rozważań są metody i techniki badań marketingowych wykorzystywanych w kreowaniu innowacji na rynku żywności funkcjonalnej. Wskazano także na trudności w pozyskiwaniu informacji od konsumentów w przypadku innowacyjnych produktów żywnościowych. Autorzy prezentują również wyniki badania motywów uprawiania sportu i rekreacji ruchowej. […] Autorami artykułów umieszczonych w prezentowanym numerze są pracownicy wiodących uczelni ekonomicznych w Polsce, a także wydziałów ekonomicznych i zarządzania uniwersytetów oraz politechnik. Przekazując niniejszy numer czasopisma, wyrażamy przekonanie, że wyniki ba-dań i analiz prezentowane w artykułach będą interesujące zarówno dla pracowników naukowych, jak i menedżerów oraz pracowników agencji badawczych. Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again