Form of Work
Książki
(17)
E-booki
(2)
IBUK Libra
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(18)
only on-site
(3)
Branch
Wypożyczalnia Ogólna
(16)
Dla pracowników AWF
(2)
Czytelnia
(3)
Author
Johann Maria
(3)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Bitz Michael
(1)
Buczak Teresa
(1)
Chudoba Tadeusz (1932-2010)
(1)
Cottam Angela
(1)
Dziedzic Ewa
(1)
Godlewski Grzegorz
(1)
Gonera Hubert
(1)
Graczykowska Bogusława
(1)
Iwankiewicz-Rak Barbara
(1)
Januszewska Małgorzata (ekonomia)
(1)
Kokoszczyński Ryszard
(1)
Kornak Aleksander Stefan
(1)
Kraśniewska Wacława
(1)
Kruczek Zygmunt
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Marciszewska Barbara
(1)
Mikuta Beata
(1)
Mróz-Gorgoń Barbara
(1)
Mudie Peter
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(1)
Panfil Ryszard (1958- )
(1)
Pukas Anetta
(1)
Rapacz Andrzej
(1)
Richard Nicholls
(1)
Skalska Teresa
(1)
Szafrańska Ewa
(1)
Walas Bartłomiej
(1)
Wyród-Wróbel Jolanta
(1)
Węglarczyk Joanna
(1)
Włodarczyk Bogdan
(1)
Zientalska Dorota
(1)
Zmyślony Piotr
(1)
Żelazna Krystyna
(1)
Year
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(6)
1990 - 1999
(3)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(19)
Language
Polish
(11)
unknown (xxx)
(7)
English
(1)
Audience Group
Ekonomiści
(1)
Menedżerowie
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Subject
Konsumenci
(1)
Turystyka
(1)
Genre/Form
Podręczniki akademickie
(2)
Podręcznik akademicki
(1)
19 results Filter
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Ogólna
There are copies available to loan: sygn. A.31413, A.31412, A.31411, A.31410, A.31409 (5 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Ogólna
There are copies available to loan: sygn. A.43617, A.43616, A.43615 (3 egz.)
No cover
Book
In basket
(Turystyka)
Koncepcja marketingu usług. Rynek usług turystycznych. Zachowanie klienta na rynku usług turystycznych. Koncepcja marketingowa w turystyce. Produkt na rynku usług turystycznych. Cena usług turystycznych. Dystrybucja usług turystycznych. Promocja usług turystycznych. Personel turystyczny. Badania marketingowe na rynku usług turystycznych. Strategie rynkowe w turystyce.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Ogólna
There are copies available to loan: sygn. A.52628, A.42651 (2 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Ogólna
There are copies available to loan: sygn. A.46975 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Ogólna
There are copies available to loan: sygn. A.52809 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Ogólna
There are copies available to loan: sygn. A.51410 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Dla pracowników AWF
There are copies available to loan: sygn. II.49526 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Ogólna
There are copies available to loan: sygn. A.56743, A.56742 (2 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Ogólna
There are copies available to loan: sygn. A.30323, A.30320 (2 egz.)
Dla pracowników AWF
There are copies available to loan: sygn. II.46479 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. A.30322, A.30321 (2 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Ogólna
There are copies available to loan: sygn. A.54391, A.54390, A.43038, A.43006, A.42656 (5 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. A.42655 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Ogólna
There are copies available to loan: sygn. A.53849 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Ogólna
There are copies available to loan: sygn. A.36403, A.35958, A.35957, A.35956 (4 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. A.35318, A.35317 (2 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Ogólna
There are copies available to loan: sygn. A.52624 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Ogólna
There are copies available to loan: sygn. A.55885 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Ogólna
There are copies available to loan: sygn. A.41385 (1 egz.)
E-book
In basket
Okres serwicyzacji współczesnej gospodarki trwa i wraz z nim pojawiają się nowe problemy zarządcze usługami. Mają one wymiar zarówno teoretyczny, jak i praktyczny, łatwiej więc zmierzyć się z nimi w dyskusji naukowej, w której uczestniczą pracownicy naukowi i menedżerowie podmiotów usługowych. Przedstawiany zbiór 28 artykułów jest przykładem powiązania prezentacji tekstów przygotowanych w wyniku studiów literaturowych, badań empirycznych z praktycznymi doświadczeniami menedżerów usług. Świadczy on również o tym, że praktyków i badaczy sfery usług łączą wspólne obszary zainteresowań. Mamy nadzieję, że zawarty w publikacji szeroki zakres tematyczny artykułów, obok znaczenia poznawczego, będzie zaczynem kolejnej dyskusji nad nowymi kierunkami i doskonaleniem narzędzi marketingowych w działaniach podmiotów usługowych komercyjnych, ale też publicznych i społecznych. Prezentowane artykuły zostały ujęte w pięciu obszarach tematycznych, będących kolejnymi jego częściami: 1. Usługi publiczne i społeczne 2. Branżowy kontekst rozwoju usług w Polsce 3. Jakość i satysfakcja w usługach 4. Nowe technologie informacyjne w usługach 5. Innowacje w zarządzaniu usługami Wyeksponowanie branżowego charakteru problemów usługowych w powiązaniu z nowymi kierunkami doskonalenia zarządzania w usługach ukazuje nowe podejścia do rozwiązywania problemów współczesnych usług w warstwie zarówno teoretycznej, jak i praktycznych zastosowań. Z tego powodu niniejsza publikacja może zainteresować środowisko akademickie oraz menedżerów przedsiębiorstw usługowych i inspirować do dalszej dyskusji nad problemami zarządzania usługami. Pragniemy serdecznie podziękować wszystkim osobom, które przyczyniły się do powstania przedstawianej publikacji, a przede wszystkim: autorom za przygotowanie i nadesłanie oryginalnych tekstów naukowych wzbogacających wiedzę w zakresie zarządzania usługami, recenzentom: profesorom Andrzejowi Bajdakowi, Annie Dąbrowskiej, Emie Halavach, Zbigniewowi Jurczykowi, Izabeli Kowalik, Witoldowi Kwaśnickiemu, Danucie Mierzwie, Wandzie Patrzałek za wnikliwe oceny i uwagi, które przyczyniły się do udoskonalenia niniejszej publikacji. '
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Wzrastająca rola sektora usług w gospodarce, oznaczająca występowanie procesów serwicyzacyjnych jako efektu rozwoju cywilizacyjnego, należy do ciągle aktualnych problemów badawczych. Rynek usług oraz wykształcone struktury tego sektora nie są zjawiskiem trwałym, przekształcają się one pod wpływem zmieniających się uwarunkowań oraz tendencji, które nawiązują do nowych wyzwań współczesnego świata. W niniejszej publikacji Czytelnik znajdzie artykuły autorów, którzy wzięli udział w V Jubileuszowej Konferencji Usługi 2014 zorganizowanej przez Katedrę Podstaw Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. W ramach publikacji próbowano nakreślić tendencje rozwoju rynku usług w Polsce na tle ewolucji wiedzy marketingowej. Opracowanie składa się z czterech części. Pierwsza grupa tekstów to podejmowane przez autorów próby rozstrzygnięć problemów o charakterze modelowym opisanych za pomocą kategorii specyficznych dla usług („logika usługowa”, „model tożsamość oferty usługowej”, „marketing doświadczeń”) oraz kwestii dotyczących metod badawczych („test koniunktury”, „dopasowanie modelu do danych empirycznych”). Druga, największa grupa tekstów dotyczy zastosowania w działalności usługowej kategorii istotnych dla marketingu, zarządzania i ekonomii. Zawierają one m.in. takie pojęcia, jak: „marketing wewnętrzny”, „efekt kraju pochodzenia”, „crowdsourcing”, „interesariusze” „procesy logistyczne”, „zachowania klientów”, które zostały zastosowane do opisu i analizy działań przedsiębiorstw usługowych. Trzecia grupa to artykuły poświęcone e-usługom i innowacjom w działaniach usługowych. Czytelnik znajdzie w nich próby poszukiwania i zastosowania nowych kategorii o charakterze interdyscyplinarnym do opisu i analizy współczesnych zjawisk na rynku usług. W czwartej grupie znajdują się teksty dotyczące wybranych usług publicznych analizowanych przy zastosowaniu różnych kategorii zarządczych (np. kategorie zarządzania strategicznego, zarządzania projektami, trendy rozwojowe rynku ) i metod (analiz jakościowych i ilościowych). Wobec ogromnej złożoności sektora usług wiążącej się z wewnętrznymi przekształceniami na tym rynku w Polsce również tematyka publikacji jest bardzo szeroka. Podsumowując jednak przegląd artykułów w tym zbiorze, można stwierdzić, że dominuje w nich stosowanie kategorii ze sfery marketingu i zarządzania do analizy specyficznej dziedziny działalności usługowej, co świadczy w pewnym sensie o tym, że teoria (teorie) usług, wraz z własnymi, specyficznymi kategoriami i modelami, wciąż czeka na odkrycie przez polskich autorów. '
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again