56815
Książka
W koszyku
Znaczenie marketingu w turystyce. Pojęcie marketingu mix w turystyce. Planowanie strategii i taktyki w turystyce. Wykorzystanie podstawowych narzędzi marketingowych w turystyce. Zastosowanie marketingu w przemyśle turystycznym. Przykłady praktyki marketingowej w turystyce
Status dostępności:
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.27920, A.28400, A.28399, A.27921, A.41803 (5 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A.27919 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 399-402 i przy rozdz.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej