57282
Książka
W koszyku
Celem publikacji jest prezentacja zagadnień marketingu, które stanowią niezbędne elementy w dobrym funkcjonowaniu biura turystycznego na wysoce konkurencyjnym rynku. Praca obejmuje charakterystykę celów współczesnej turystyki, usług turystyczncyh, świadczonych przez biura turystyczne, zachowania konkurencyjne na rynku usług turystycznych poprzez instrumenty marketingu-mix, tj. produkty biur turystycznych, ceny, promocje, dystrybucję oraz ludzi, zarządzanie turystyczne i strategie
Status dostępności:
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.43037 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A.43444 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 174-175
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej