57310
Książka
W koszyku
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - Wyd. 1, dodr. 9. - Warszawa : Wydaw. Nauk. PWN, 2005. - 202, [2] s. : il. ; 21 cm.
Istota i rola marketingu w turystyce. Rynek turystyczny. Zarządzanie marketingowe. Segmentacja rynku turystycznego i wybór rynków docelowych. Produkt turystyczny. Polityka cen. Kanały dystrybucji produktu turystycznego. Promocja sprzedaży. Badania marketingowe.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.46295 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 201-[203].
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej