Sortowanie
Źródło opisu
IBUK Libra
(37)
Księgozbiór
(36)
Forma i typ
E-booki
(37)
Książki
(34)
Czasopisma
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(29)
tylko na miejscu
(8)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Ogólna
(24)
Dla pracowników AWF
(7)
Czytelnia
(8)
Czytelnia - po rezerwacji
(1)
Autor
Jakubowski Witold (1963- )
(2)
Mruk Henryk
(2)
Ogonowska Agnieszka
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Ptaszek Grzegorz
(2)
Tymieniecka-Suchanek Justyna
(2)
Bohdan Tomasz
(1)
Boyle Raymond
(1)
Brzoza-Kolorz Katarzyna
(1)
Charko-Klekot Paulina
(1)
Croucher Stephen Michael (1978- )
(1)
Cyrklaff-Gorczyca Magdalena
(1)
Czarnek-Wnuk Paulina
(1)
Deckert Mikołaj
(1)
Dziubiński Zbigniew (1952- )
(1)
Fedorowicz Małgorzata (1968- )
(1)
Filipiak Marian (1935- )
(1)
Frei Peter
(1)
Gajda Janusz (1933- )
(1)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(1)
Gofron Andrzej
(1)
Gregor Bogdan
(1)
Gumbrecht Hans-Ulrich
(1)
Gzyra Dariusz
(1)
Góralska Małgorzata
(1)
Głuszek-Szafraniec Dagmara
(1)
Haynes Richard
(1)
Hollmann Wildor
(1)
Huk Tomasz
(1)
Jardanowski Piotr
(1)
Jaworski Zygmunt (1925- )
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Karpińska-Krakowiak Małgorzata
(1)
Kaźmierczak Magdalena
(1)
Kocot Monika
(1)
Kornacka-Grzonka Monika
(1)
Kozak Stanisław
(1)
Krajewska Beata
(1)
Körner Swen
(1)
Kępiński Marian (1940- )
(1)
Lenartowicz Michał (wychowanie fizyczne)
(1)
Leška Dušan
(1)
Majdzińska-Koczorowicz Aleksandra
(1)
Makaruk Michał
(1)
Markowska Barbara
(1)
Matecki Piotr
(1)
Mazurkiewicz-Pizło Anna
(1)
McWhirter Alasdair
(1)
Michalak Jan
(1)
Michoń Piotr
(1)
Modrzyński Robert
(1)
Musiał Janusz
(1)
Męcfal Sylwia
(1)
Pawlak Mirosław
(1)
Pedersen Paul Mark (1970- )
(1)
Piotrowski Ryszard
(1)
Rąglewska Patrycja
(1)
Sahaj Tomasz
(1)
Sajna Radosław
(1)
Serwański Tomasz
(1)
Sitkowska Katarzyna
(1)
Skibska Joanna
(1)
Skworz Andrzej (1963- )
(1)
Sowa Jan (1976- )
(1)
Subhi Mahmood Akram M
(1)
Szafranek Ewa
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Szostok-Nowacka Patrycja
(1)
Szulc Bogdan M. (1945- )
(1)
Tałuć Katarzyna
(1)
Turała Maciej
(1)
Urych Ilona
(1)
Waniak-Michalak Halina
(1)
Wojciechowska Justyna (filologia polska)
(1)
Wolański Krzysztof
(1)
Worsowicz Monika
(1)
Wyszowska Izabela
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(13)
2010 - 2019
(45)
2000 - 2009
(11)
1990 - 1999
(3)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(63)
nieznany (0ol)
(3)
Wielka Brytania
(3)
Niemcy
(2)
Stany Zjednoczone
(2)
Język
polski
(53)
angielski
(10)
nieznany (xxx)
(4)
niemiecki
(2)
słowacki
(1)
Odbiorca
Dziennikarze sportowi
(1)
Menedżerowie sportu
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Studenci
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Sport
(12)
Mass media
(8)
Socjologia
(8)
Marketing sportowy
(5)
Media
(5)
Edukacja medialna
(4)
Komunikacja
(4)
Pedagogika
(4)
Psychologia
(4)
Kultura fizyczna
(3)
Kultura masowa
(3)
Mass media i sport
(3)
Media społecznościowe
(3)
Dziennikarstwo
(2)
Dziennikarstwo sportowe
(2)
Fonoholizm
(2)
Internet
(2)
Journalism
(2)
Kultura
(2)
Marketing
(2)
Media i komunikacja
(2)
Media i sport
(2)
Młodzież
(2)
Niepełnosprawni
(2)
Piłka nożna
(2)
Reklama
(2)
Socjologia sportu
(2)
Sponsoring
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Uzależnienie (psychologia)
(2)
Wychowanie fizyczne
(2)
Zachowanie uzależniające
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Edukacja
(1)
Kultura masowa
(1)
Mass media i sport
(1)
Mass media w edukacji
(1)
Pedagogika
(1)
Popkultura w edukacji
(1)
Advertisement
(1)
Antropologia kulturowa
(1)
Cyberprzestrzeń
(1)
Cyfryzacja
(1)
Czasopisma
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(1)
Czasopisma sportowe polskie
(1)
Dzieci
(1)
Edukacja
(1)
Europa
(1)
Filozofia sportu
(1)
Historia sportu
(1)
Igrzyska olimpijskie
(1)
Informatyzacja
(1)
Internauci z niepełnosprawnością
(1)
Komentatorzy sportowi
(1)
Kompetencja medialna
(1)
Komputery i osoby z niepełnosprawnością
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja w organizacjach
(1)
Komunikowanie się
(1)
Konferencja krajowa
(1)
Kreatywność w nauczaniu
(1)
Kultura popularna
(1)
Leki
(1)
Marketing kulturowy
(1)
Mass media cyfrowe
(1)
Mass media i kultura
(1)
Mass media w edukacji
(1)
Medycyna
(1)
Multimedia
(1)
Narkomania
(1)
Narkotyki
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczyciel
(1)
Nauka
(1)
Niepełnosprawni umysłowo
(1)
Olimpizm
(1)
Opole (woj. opolskie ; okręg)
(1)
Osoby z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Papierosy
(1)
Pedagogika sportu
(1)
Pedagogika twórczości
(1)
Physical education program
(1)
Physical education program of education medium Arab countries
(1)
Prawo
(1)
Promocja sportu
(1)
Promocja zdrowia
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Science
(1)
Seniorzy
(1)
Siecioholizm
(1)
Socjologa
(1)
Sponsoring sportowy
(1)
Sportowcy
(1)
Słownik mediów
(1)
Słownik nauk ekonomicznych
(1)
Słownik nauk humanistycznych
(1)
Słownik nauk medycznych
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(14)
Czasopisma naukowe
(1)
Czasopisma polskie
(1)
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(1)
73 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Universitätsreden ; Ausg. 22)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dla pracowników AWF
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II.50391 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A.51376 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.51696 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.58485 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. II.50601 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.59225 (1 egz.)
Dla pracowników AWF
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II.46036 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.51606 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.52704 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing sportu 2.0 w erze cyfrowej / Andrzej Sznajder. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo Nieoczywiste, 2021. - 252 strony : ilustracje ; 24 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A.57446 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Illustrated dictionary of essential knowledge / editor Alasdair McWhirter. - First edition. - Londyn [i pozostałe] : The Reader's Digest Association Limited, © 1995. - 606, [2] strony : ilustracje kolorowe ; 29 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.55203 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.59415 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A.59710 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.58263 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A.51601 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.53198 (1 egz.)
Dla pracowników AWF
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II.48776 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.53111, A.46591, A.57967, A.49229, A.55644, A.46917, A.45748, A.45976, A.46552, A.46590, A.46589, A.54309, A.46555, A.55744, A.46553, A.54375, A.52815, A.46588, A.44856, A.46554 (20 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A.46556 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie Politechniki Opolskiej, ISSN 1429-6063 ; z. 340)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dla pracowników AWF
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II.50047 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.56735 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Podstawowym celem badawczym tej książki jest opis i analiza porównawcza sposobów funkcjonowania w sferze medialnej Polski i Ukrainy obrazów przeszłości i dyskursu historycznego odwołującego się do elementów historii narodowej XX w. W zawartych w niej pogłębionych studiach i analizach staramy się – w różny sposób i za pomocą odmiennych metod – odpowiedzieć na trzy pytania: Jakie są źródła wiedzy o przeszłości w Polsce i w Ukrainie i na ile media masowe są w stanie wytwarzać „wspólnotowy” obraz przeszłości? Kto i co mówi o przeszłości historycznej w mediach masowych? Jakie są formy i dominujące style, w jakich przeszłość historyczna jest przytaczana i prezentowana, w zależności od gatunku i rodzaju medium? Barbara Markowska, Tomasz Stryjek (fragment Wprowadzenia) Autorzy prezentują i porównują medialny dyskurs historyczny w Polsce i w Ukrainie. Bazując na bogatym materiale empirycznym i posługując się szerokim wachlarzem narzędzi analitycznych, dążą do udzielenia odpowiedzi na pytanie, jaką rolę pełnią media we współkreowaniu pamięci historycznej. Interesuje ich także to, jak historyczność kształtuje sferę medialną, zwłaszcza w ramach bliźniaczych procesów polityzacji mediów i mediatyzacji polityki. Odkrywają, że o ile polaryzacja polityczna w Polsce czyni z historii ważny element dyskursu medialnego, o tyle w Ukrainie trudna sytuacja polityczna, szczególnie po 2014 roku, powoduje stosunkowo mały udział treści historycznych w przekazie medialnym. Analizy autorów umieszczone są w kontekście wyników badań postrzegania historii w polskim i ukraińskim społeczeństwie. […] Wielką zaletą książki jest uchwycenie złożoności reprezentacji historii w mediach w obu krajach, ich zależności od dynamiki bieżących wydarzeń społeczno-politycznych, struktury pola medialnego, a także szerszych procesów tożsamościowych. hab. Anna Horolets, prof. UW (fragment recenzji wydawniczej)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Media społecznościowe są wykorzystywane w komunikacji marketingowej firm już od kilkunastu lat. Nadal jednak brakuje naukowych opracowań na temat zależności pomiędzy działalnością marek w środowisku cyfrowym a zachowaniem konsumentów. Dlatego głównym celem badań przedstawionych w tej publikacji była ocena możliwości budowania kapitału marek w mediach społecznościowych oraz określenie roli różnych czynników psychologicznych w tym procesie. W ramach poszczególnych działań badawczych autorka przeanalizowała współczesne kampanie komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych i na tej podstawie zaproponowała nową kategoryzację przekazów. Następnie zbadała eksperymentalnie, jaki przekaz i jakie predyspozycje konsumenckie sprzyjają tworzeniu kapitału marki, a także przetestowała, jak sam kapitał może wpływać na responsywność użytkowników Internetu. Wyniki opisanych tu badań ułatwiają prognozowanie skuteczności komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych i mogą być użyteczne zarówno dla naukowców, jak i przedsiębiorców, pracowników agencji reklamowych czy domów mediowych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej