Sortowanie
Źródło opisu
Księgozbiór
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Ogólna
(1)
Czytelnia
(1)
Autor
Altkorn Jerzy
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
nieznany (xxx)
(1)
Temat
Marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / red. Jerzy Altkorn ; aut. Jerzy Altkorn [i in.] ; praca zbiorowa. - Wyd. 4 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 2004. - 437, [3] s. : il. ; 24 cm.
Czytelnia: A.37496 Ekonomia
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.37495 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A.37496 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej