Sortowanie
Źródło opisu
Księgozbiór
(26)
IBUK Libra
(3)
Forma i typ
Książki
(26)
Publikacje naukowe
(4)
E-booki
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
dostępne
(24)
tylko na miejscu
(11)
Placówka
Wypożyczalnia Ogólna
(21)
Dla pracowników AWF
(2)
Czytelnia
(11)
Czytelnia - po rezerwacji
(1)
Autor
Panasiuk Aleksander (1965- )
(4)
Kurek Włodzimierz (1947- )
(3)
Faracik Robert
(2)
Boruszczak Mirosław
(1)
Buczkowska-Gołąbek Karolina
(1)
Derek Marta (1979- )
(1)
Dominik Piotr (technologia żywności)
(1)
Dąbrowska Barbara (ekonomia)
(1)
Gardzińska Anna
(1)
Gierczak-Korzeniowska Beata
(1)
Godlewski Grzegorz
(1)
Gołembski Grzegorz (1947- )
(1)
Gryszel Piotr
(1)
Ilieş Alexandru
(1)
Januszewska Małgorzata (ekonomia)
(1)
Kociszewski Piotr (1987- )
(1)
Korkuć Maciej (1969- )
(1)
Kowalczyk Andrzej (1954- )
(1)
Kozioł Leszek
(1)
Kruczek Zygmunt
(1)
Makowska-Iskierka Marzena
(1)
Małecka-Ziembińska Edyta
(1)
Molenda Marcin
(1)
Ożdziński Jan
(1)
Paliś Beata
(1)
Płocka Jadwiga
(1)
Rapacz Andrzej
(1)
Sawińska Agnieszka
(1)
Szwichtenberg Aleksander
(1)
Turakiewicz Janusz
(1)
Wendt Jan (1966- )
(1)
Wiluś Robert
(1)
Wojciechowska Jolanta
(1)
Zmyślony Piotr
(1)
Żegleń Patrycja
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(17)
2000 - 2009
(10)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(27)
nieznany (0ol)
(2)
Język
polski
(24)
nieznany (xxx)
(3)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Urzędnicy
(1)
Temat
Turystyka
(25)
Gospodarka turystyczna
(19)
Marketing turystyczny
(6)
Ruch turystyczny
(5)
Ekonomia
(4)
Turystyka międzynarodowa
(4)
Gospodarka
(2)
Gospodarka regionalna
(2)
Hotelarstwo
(2)
Marketing
(2)
Rynek turystyczny
(2)
Usługi turystyczne
(2)
Zarządzanie
(2)
Alianse strategiczne (biznes)
(1)
Biura podróży
(1)
Dokumenty Gospodarki Turystycznej
(1)
Doliny
(1)
Dziedzictwo kulturowe
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekoturystyka
(1)
Filozofia turystyki
(1)
Globalizacja
(1)
Hotele
(1)
Informacja turystyczna
(1)
Informacja w turystyce
(1)
Konsumenci
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Kuchnia regionalna
(1)
Kulinaria a turystyka
(1)
Lista produktów tradycyjnych
(1)
Lubuski Szlak Wina i Miodu
(1)
Marketing regionalny
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Miasta
(1)
Organizacja
(1)
Polityka
(1)
Polityka sportowa
(1)
Polityka turystyczna
(1)
Polska
(1)
Prawo konsumenckie
(1)
Prawo turystyczne
(1)
Produkt regionalny
(1)
Produkt turystyczny
(1)
Produkty regionalne
(1)
Produkty tradycyjne
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Region turystyczny
(1)
Regionalizacja turystyczna
(1)
Rekreacja
(1)
Sport
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Strefy przemysłowe
(1)
Systemy informacyjno-wyszukiwawcze
(1)
Turystyka i gastronomia
(1)
Turystyka kulinarna
(1)
Turystyka miejska
(1)
Turystyka zagraniczna
(1)
Turystyka zakupowa
(1)
Współpraca transgraniczna
(1)
Zakupy
(1)
Zarządzanie turystyką
(1)
Zwiedzanie przedsiębiorstw
(1)
Żywienie
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
2001-0
(1)
99-0 p.n.e.
(1)
Temat: miejsce
Barycz (rzeka)
(1)
Polska
(1)
Województwo podlaskie (1999- )
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(4)
Case study (studium przypadku)
(1)
Monografia
(1)
Podręczniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Zarządzanie i marketing
(1)
29 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Rynek turystyczny : struktura, procesy, tendencje / Aleksander Panasiuk. - Wydanie drugie, zmienione i rozszerzone. - Warszawa : Difin, 2019. - 373 strony : ilustracje ; 24 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.57452, A.57451 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.50581, A.50949, A.50582 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A.50580 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.58418 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Turystyka jest zjawiskiem o bogatej i różnorodnej treści, co wiąże się m.in. z jej interdyscyplinarnym charakterem. Współczesna turystyka jest elementem stylu życia milionów osób, sposobem poznawania otaczającego nas bliższego i dalszego świata, przyrody, ludzi i kultury. Stwarza możliwości wypoczynku, regeneracji sił, poprawy stanu zdrowia, przyczynia się do rozwoju ekonomicznego miejscowości i regionów stanowiących miejsce czasowego pobytu turystów. Jej rozwój powiązany jest z funkcjonowaniem wielu gałęzi gospodarki, a w przypadku zagranicznej turystyki przyjazdowej pojawiają się efekty mnożnikowe identyfikowane w skali lokalnej, regionalnej i krajowej. Efektem dynamicznego jej rozwoju jest dalsze rozszerzanie działalności określanej w literaturze przedmiotu mianem gospodarki turystycznej. W miejscach recepcji ruchu turystycznego, tj. w miejscowościach i regionach, powstaje i rozwija się dalej pewna całość gospodarcza o wyraźnie zarysowanych powiązaniach wewnętrznych. Chodzi o działalność gospodarczą związaną z tworzeniem odpowiedniej infrastruktury para- i turystycznej (tzw. zaplecza materialnego turystyki), a także działalność związaną z organizacją i obsługą ruchu turystycznego. Zmiany zachodzące w potrzebach turystów, motywach udziału w turystyce, rosnącym poziomie życia, a także postęp w technologiach informacyjnych przyczyniają się do rozwoju nowych ofert, zmian w sposobach i formach obsługi turystów, stawiając nowe wyzwania przed podmiotami tworzącymi instytucjonalną strukturę wspomnianej gospodarki turystycznej. Andrzej Rapacz, Piotr Gryszel
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Polska jest jednym z beneficjentów netto unijnego budżetu. Fundusze unijne nie tylko stanowią istotne źródło finansowania inwestycji, lecz także często determinują aktywność inwestycyjną władz samorządowych. Zasadność realizacji inwestycji finansowanych ze źródeł europejskich, a także ich implikacje społeczno-gospodarcze oraz fiskalne, zwłaszcza w kontekście zadłużenia publicznego, są jednak różnie oceniane. Monografia ma na celu prezentację wyników badań oraz doświadczeń i ocen w zakresie funkcjonowania funduszy Unii Europejskiej i Europejskiego Obszaru Gospodarczego w regionach w Polsce. Obszary problemowe obejmują wiele zagadnień związanych z pozyskiwaniem, zarządzaniem i wykorzystaniem funduszy europejskich. Podzielono je na dwie tematyczne części. Część pierwsza dotyczy uwarunkowań wykorzystania funduszy europejskich, natomiast w drugiej zbadano wpływ funduszy europejskich na rozwój społeczno-gospodarczy wybranych regionów w Polsce.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Niniejszy numer jest ukierunkowany na problematykę innowacji w jej poszczególnych obszarach tematycznych z uwzględnieniem uwarunkowań i determinant zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych. Celem jest prezentacja poglądów i badań specjalistów zajmujących się teorią i praktyką szeroko rozumianych innowacji, reprezentujących różne dyscypliny naukowe, instytucje i doświadczenie zawodowe, jak też inspirowanie dalszych analiz i działań. W treści publikacji wyróżniono kilka nurtów, w których pomieszczono artykuły omawiające wybrane problemy innowacji. Pierwszy nurt obejmuje rozważania na temat innowacji w zarządzaniu przedsiębiorstwem, z uwzględnieniem otoczenia instytucjonalnego. Wątki badawcze poruszane w prezentowanych tekstach dotyczą szerokiego spektrum innowacji w procesie zarządzania, a mianowicie kontekstu nadzoru właścicielskiego, strategii zarządzania, modeli biznesowych, negocjacji, sposobu finansowania działalności innowacyjnej czy przedsiębiorczości. W ramach tego nurtu przedstawiono również genezę polityki innowacyjnej krajów rozwijających się na przykładzie Indii. Nurt drugi został zawężony do problematyki innowacji w zarządzaniu organizacjami należącymi do sektora usług turystycznych. Innowacyjność organizacji działających w obszarze turystyki jest przedmiotem coraz większego zainteresowania zarówno badaczy, jak i praktyków gospodarki turystycznej. Wynika to z poszukiwania innowacyjnych rozwiązań przez firmy specjalizujące się w turystyce, ale też ze wzrostu oczekiwań klientów. Kolejny nurt oscyluje wokół problematyki zarządzania wiedzą w kontekście metodologii zarządzania rozwojem przedsiębiorstwa ukierunkowanego na generowanie postępu naukowego, technicznego, ekonomicznego i organizacyjnego. Obejmuje on także kwestie zarządzania wiedzą w obszarach zarządzania jakością, polityki informacyjnej czy analizy instrumentów wspomagających zarządzanie wiedzą w urzędach administracji samorządowej. Interesującym ujęciem zagadnienia innowacji w organizacjach jest wątek badawczy dotyczący dydaktyki kognitywnej w kontekście nowatorskich metod badawczych, w dziedzinie metodyki prowadzenia prac badawczych. Niniejsza publikacja powinna być inspiracją do dalszych badań i rozważań na temat potencjału innowacyjnego, zdolności innowacyjnej, działalności innowacyjnej czy innowacji.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej