Sortowanie
Źródło opisu
IBUK Libra
(37)
Księgozbiór
(36)
Forma i typ
E-booki
(37)
Książki
(34)
Czasopisma
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(29)
tylko na miejscu
(8)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Ogólna
(24)
Dla pracowników AWF
(7)
Czytelnia
(8)
Czytelnia - po rezerwacji
(1)
Autor
Jakubowski Witold (1963- )
(2)
Mruk Henryk
(2)
Ogonowska Agnieszka
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Ptaszek Grzegorz
(2)
Tymieniecka-Suchanek Justyna
(2)
Bohdan Tomasz
(1)
Boyle Raymond
(1)
Brzoza-Kolorz Katarzyna
(1)
Charko-Klekot Paulina
(1)
Croucher Stephen Michael (1978- )
(1)
Cyrklaff-Gorczyca Magdalena
(1)
Czarnek-Wnuk Paulina
(1)
Deckert Mikołaj
(1)
Dziubiński Zbigniew (1952- )
(1)
Fedorowicz Małgorzata (1968- )
(1)
Filipiak Marian (1935- )
(1)
Frei Peter
(1)
Gajda Janusz (1933- )
(1)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(1)
Gofron Andrzej
(1)
Gregor Bogdan
(1)
Gumbrecht Hans-Ulrich
(1)
Gzyra Dariusz
(1)
Góralska Małgorzata
(1)
Głuszek-Szafraniec Dagmara
(1)
Haynes Richard
(1)
Hollmann Wildor
(1)
Huk Tomasz
(1)
Jardanowski Piotr
(1)
Jaworski Zygmunt (1925- )
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Karpińska-Krakowiak Małgorzata
(1)
Kaźmierczak Magdalena
(1)
Kocot Monika
(1)
Kornacka-Grzonka Monika
(1)
Kozak Stanisław
(1)
Krajewska Beata
(1)
Körner Swen
(1)
Kępiński Marian (1940- )
(1)
Lenartowicz Michał (wychowanie fizyczne)
(1)
Leška Dušan
(1)
Majdzińska-Koczorowicz Aleksandra
(1)
Makaruk Michał
(1)
Markowska Barbara
(1)
Matecki Piotr
(1)
Mazurkiewicz-Pizło Anna
(1)
McWhirter Alasdair
(1)
Michalak Jan
(1)
Michoń Piotr
(1)
Modrzyński Robert
(1)
Musiał Janusz
(1)
Męcfal Sylwia
(1)
Pawlak Mirosław
(1)
Pedersen Paul Mark (1970- )
(1)
Piotrowski Ryszard
(1)
Rąglewska Patrycja
(1)
Sahaj Tomasz
(1)
Sajna Radosław
(1)
Serwański Tomasz
(1)
Sitkowska Katarzyna
(1)
Skibska Joanna
(1)
Skworz Andrzej (1963- )
(1)
Sowa Jan (1976- )
(1)
Subhi Mahmood Akram M
(1)
Szafranek Ewa
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Szostok-Nowacka Patrycja
(1)
Szulc Bogdan M. (1945- )
(1)
Tałuć Katarzyna
(1)
Turała Maciej
(1)
Urych Ilona
(1)
Waniak-Michalak Halina
(1)
Wojciechowska Justyna (filologia polska)
(1)
Wolański Krzysztof
(1)
Worsowicz Monika
(1)
Wyszowska Izabela
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(13)
2010 - 2019
(45)
2000 - 2009
(11)
1990 - 1999
(3)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(63)
nieznany (0ol)
(3)
Wielka Brytania
(3)
Niemcy
(2)
Stany Zjednoczone
(2)
Język
polski
(53)
angielski
(10)
nieznany (xxx)
(4)
niemiecki
(2)
słowacki
(1)
Odbiorca
Dziennikarze sportowi
(1)
Menedżerowie sportu
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Studenci
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Sport
(12)
Mass media
(8)
Socjologia
(8)
Marketing sportowy
(5)
Media
(5)
Edukacja medialna
(4)
Komunikacja
(4)
Pedagogika
(4)
Psychologia
(4)
Kultura fizyczna
(3)
Kultura masowa
(3)
Mass media i sport
(3)
Media społecznościowe
(3)
Dziennikarstwo
(2)
Dziennikarstwo sportowe
(2)
Fonoholizm
(2)
Internet
(2)
Journalism
(2)
Kultura
(2)
Marketing
(2)
Media i komunikacja
(2)
Media i sport
(2)
Młodzież
(2)
Niepełnosprawni
(2)
Piłka nożna
(2)
Reklama
(2)
Socjologia sportu
(2)
Sponsoring
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Uzależnienie (psychologia)
(2)
Wychowanie fizyczne
(2)
Zachowanie uzależniające
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Edukacja
(1)
Kultura masowa
(1)
Mass media i sport
(1)
Mass media w edukacji
(1)
Pedagogika
(1)
Popkultura w edukacji
(1)
Advertisement
(1)
Antropologia kulturowa
(1)
Cyberprzestrzeń
(1)
Cyfryzacja
(1)
Czasopisma
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(1)
Czasopisma sportowe polskie
(1)
Dzieci
(1)
Edukacja
(1)
Europa
(1)
Filozofia sportu
(1)
Historia sportu
(1)
Igrzyska olimpijskie
(1)
Informatyzacja
(1)
Internauci z niepełnosprawnością
(1)
Komentatorzy sportowi
(1)
Kompetencja medialna
(1)
Komputery i osoby z niepełnosprawnością
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja w organizacjach
(1)
Komunikowanie się
(1)
Konferencja krajowa
(1)
Kreatywność w nauczaniu
(1)
Kultura popularna
(1)
Leki
(1)
Marketing kulturowy
(1)
Mass media cyfrowe
(1)
Mass media i kultura
(1)
Mass media w edukacji
(1)
Medycyna
(1)
Multimedia
(1)
Narkomania
(1)
Narkotyki
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczyciel
(1)
Nauka
(1)
Niepełnosprawni umysłowo
(1)
Olimpizm
(1)
Opole (woj. opolskie ; okręg)
(1)
Osoby z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Papierosy
(1)
Pedagogika sportu
(1)
Pedagogika twórczości
(1)
Physical education program
(1)
Physical education program of education medium Arab countries
(1)
Prawo
(1)
Promocja sportu
(1)
Promocja zdrowia
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Science
(1)
Seniorzy
(1)
Siecioholizm
(1)
Socjologa
(1)
Sponsoring sportowy
(1)
Sportowcy
(1)
Słownik mediów
(1)
Słownik nauk ekonomicznych
(1)
Słownik nauk humanistycznych
(1)
Słownik nauk medycznych
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(14)
Czasopisma naukowe
(1)
Czasopisma polskie
(1)
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(1)
73 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.51606 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.52704 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing sportu 2.0 w erze cyfrowej / Andrzej Sznajder. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo Nieoczywiste, 2021. - 252 strony : ilustracje ; 24 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A.57446 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Illustrated dictionary of essential knowledge / editor Alasdair McWhirter. - First edition. - Londyn [i pozostałe] : The Reader's Digest Association Limited, © 1995. - 606, [2] strony : ilustracje kolorowe ; 29 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.55203 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.59415 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A.59710 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.58263 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A.51601 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.53198 (1 egz.)
Dla pracowników AWF
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II.48776 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.53111, A.46591, A.49229, A.55644, A.46917, A.45748, A.45976, A.46552, A.46590, A.46589, A.54309, A.46555, A.55744, A.46553, A.54375, A.52815, A.46588, A.44856, A.46554 (19 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A.46556 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie Politechniki Opolskiej, ISSN 1429-6063 ; z. 340)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dla pracowników AWF
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II.50047 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.56735 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Podstawowym celem badawczym tej książki jest opis i analiza porównawcza sposobów funkcjonowania w sferze medialnej Polski i Ukrainy obrazów przeszłości i dyskursu historycznego odwołującego się do elementów historii narodowej XX w. W zawartych w niej pogłębionych studiach i analizach staramy się – w różny sposób i za pomocą odmiennych metod – odpowiedzieć na trzy pytania: Jakie są źródła wiedzy o przeszłości w Polsce i w Ukrainie i na ile media masowe są w stanie wytwarzać „wspólnotowy” obraz przeszłości? Kto i co mówi o przeszłości historycznej w mediach masowych? Jakie są formy i dominujące style, w jakich przeszłość historyczna jest przytaczana i prezentowana, w zależności od gatunku i rodzaju medium? Barbara Markowska, Tomasz Stryjek (fragment Wprowadzenia) Autorzy prezentują i porównują medialny dyskurs historyczny w Polsce i w Ukrainie. Bazując na bogatym materiale empirycznym i posługując się szerokim wachlarzem narzędzi analitycznych, dążą do udzielenia odpowiedzi na pytanie, jaką rolę pełnią media we współkreowaniu pamięci historycznej. Interesuje ich także to, jak historyczność kształtuje sferę medialną, zwłaszcza w ramach bliźniaczych procesów polityzacji mediów i mediatyzacji polityki. Odkrywają, że o ile polaryzacja polityczna w Polsce czyni z historii ważny element dyskursu medialnego, o tyle w Ukrainie trudna sytuacja polityczna, szczególnie po 2014 roku, powoduje stosunkowo mały udział treści historycznych w przekazie medialnym. Analizy autorów umieszczone są w kontekście wyników badań postrzegania historii w polskim i ukraińskim społeczeństwie. […] Wielką zaletą książki jest uchwycenie złożoności reprezentacji historii w mediach w obu krajach, ich zależności od dynamiki bieżących wydarzeń społeczno-politycznych, struktury pola medialnego, a także szerszych procesów tożsamościowych. hab. Anna Horolets, prof. UW (fragment recenzji wydawniczej)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Media społecznościowe są wykorzystywane w komunikacji marketingowej firm już od kilkunastu lat. Nadal jednak brakuje naukowych opracowań na temat zależności pomiędzy działalnością marek w środowisku cyfrowym a zachowaniem konsumentów. Dlatego głównym celem badań przedstawionych w tej publikacji była ocena możliwości budowania kapitału marek w mediach społecznościowych oraz określenie roli różnych czynników psychologicznych w tym procesie. W ramach poszczególnych działań badawczych autorka przeanalizowała współczesne kampanie komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych i na tej podstawie zaproponowała nową kategoryzację przekazów. Następnie zbadała eksperymentalnie, jaki przekaz i jakie predyspozycje konsumenckie sprzyjają tworzeniu kapitału marki, a także przetestowała, jak sam kapitał może wpływać na responsywność użytkowników Internetu. Wyniki opisanych tu badań ułatwiają prognozowanie skuteczności komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych i mogą być użyteczne zarówno dla naukowców, jak i przedsiębiorców, pracowników agencji reklamowych czy domów mediowych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Książka przedstawia charakterystykę słowa w komunikacji telewizyjnej. Na podstawie analiz bardzo obszernego materiału przybliża specyfikę tego rodzaju komunikacji medialnej z jej najważniejszą cechą – współistnieniem makro- i mikrosytuacji komunikacyjnych. Prezentacja układów nadawczo-odbiorczych (poprzez badania kategorii osoby, etykiety językowej i wypowiedzi dziennikarzy, świadczących o ich dominującej roli w relacjach z pozostałymi uczestnikami komunikacji) daje obraz werbalnych działań osób występujących w telewizji, które mówią po to, by je oglądano.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Publikacja dotyczy aktualnego nurtu rozważań nad problematyką komunikacji w przestrzeni hipermedialnej. Łączy w sobie wszechstronne studia teoretyczne i wyniki badań naukowych, stanowiące zasadniczą część książki. To rzetelne i merytoryczne opracowanie, w którym ciekawie i syntetycznie zaprezentowano blog jako atrakcyjny instrument interakcji z odbiorcą w wymiarze społecznym i komercyjnym. Autorzy zwrócili szczególną uwagę na dynamikę jego rozwoju, obserwowany proces ustawicznej ewolucji i potencjalne kierunki zmian. Dzięki temu publikacja staje się inspirującym źródłem wiedzy, umożliwiając Czytelnikom postrzeganie blogosfery jako przestrzeni wielowymiarowej, wielowątkowej, wymagającej przemyślanych strategii działania. Książka ma walory zarówno poznawcze, metodyczne, jak i praktyczne, co pozwala kierować ją do szerokiego grona odbiorców. Jest adresowana do pracowników naukowych zajmujących się problematyką komunikacji marketingowej, studentów kierunków biznesowych, w tym przede wszystkim z zakresu zarządzania oraz przedstawicieli biznesu zainteresowanych marketingiem w mediach społecznościowych. Praca jest poświęcona problematyce komunikacji marketingowej w hipermedialnym środowisku komputerowym. Głównym obszarem zainteresowania Autorów są blogi jako stosunkowo nowy i specyficzny instrument komunikacji społecznej i marketingowej w tym środowisku. Z jednej strony instrument wyraźnie spersonalizowany, z drugiej - w pełni interaktywny, dynamiczny i wielowymiarowy. [...] Praca jest dobrze osadzona we właściwej perspektywie - środowiska przestrzeni wirtualnej - w tej perspektywie, jaką stwarza hipermedialne środowisko komputerowe oraz płaszczyzna komunikacji marketingowej. [...] Książka ma charakter monografii będącej udanym połączeniem dwóch nurtów: teoretycznej refleksji nad zagadnieniami blogów, ich funkcji, przesłanek powstania i rozwoju oraz miejsca w systemie komunikacji online, a także własnych, szerokich i pogłębionych badań empirycznych. Studia teoretyczne opierają się na wykorzystaniu bardzo obszernej literatury przedmiotu, zaś badania zaprezentowane w pracy trafnie wpisują się w triadę funkcji badań naukowych: poznanie określonego fragmentu rzeczywistości, jego wyjaśnienie oraz sformułowanie możliwych i prawdopodobnych kierunków rozwoju. Jest to ujęcie, które sytuuje pracę Autorów jako nowatorską, oryginalną, w sposób udany wpisującą się w badania nad systemem komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem w środowisku hipermedialnym i interaktywnym. Z recenzji prof. zw. dr. hab. Jana W. Wiktora
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Część pierwsza pracy rozpada się na trzy rozdziały, z których pierwszy omawia kategorię stosowności w tradycji teorii retoryki, rozdział drugi – problem opozycji stosowne/niestosowne w mediach, rozdział trzeci – stosowność w medialnym życiu publicznym. Jednocześnie cała część pierwsza może być uznana za rozumowany stan badań zagadnienia. Jest to godne pochwały, bowiem połączenie – perfekcyjne – dwóch elementów, klasycznego stanu badań wraz z próbą opisania aktualnej sytuacji (…) świadczy o dwóch faktach. Po pierwsze – o dobrym opanowaniu warsztatów, zarówno w zakresie filologii (tu: retoryki), jak i wiedzy o mediach; po drugie – o umiejętności zreferowania złożonych zagadnień w sposób trafny, jasny i zwięzły. Część druga pracy to analiza pięciu przykładów na stosowność/niestosowność w sztuce dziennikarskiej. (…) badaczka słusznie zwraca uwagę, iż w klasycznej teorii retoryki zasada stosowności otrzymała zarówno teoretyczne, jak i praktyczne wskazówki co do posługiwania się nią. Postulat przywrócenia jej w dzisiejszej praktyce medialnej, jaki stawia badaczka, nie jest „moralizowaniem”, ale wynikiem obserwacji analitycznej konkretnych „zachowań dziennikarskich”. Fragment recenzji prof. dr. hab. Jakuba Z. Lichańskiego
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Mamy przyjemność zaprezentować Czytelnikom kolejny numer „Informatyki Ekonomicznej”. To dzięki cennym naukowo tekstom i stale powiększającej się liczbie Czytelników nasze czasopismo nie tylko sprawnie funkcjonuje, ale i wciąż się rozwija, uzyskując pozytywne oceny podczas akredytacji i ewaluacji. W tym wydaniu, podobnie jak w poprzednich numerach, znalazły się referaty Autorów będących przedstawicielami różnych ośrodków naukowo-badawczych, w których podejmowane są projekty badawcze z obszaru rozwoju i zastosowań ekonomicznych technologii informacyjno-komunikacyjnych. Wśród Autorów znalazły się osoby reprezentujące tak znamienite uczelnie, jak: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Uniwersytet Techniczno-Przyrodniczy w Bydgoszczy, Uniwersytet Łódzki, Akademia Morska w Gdyni i Uniwersytet Warszawski. Niezmiernie wartościową cechą opracowań publikowanych w czasopiśmie „Informatyka Ekonomiczna” jest to, że stanowią one egzemplifikację różnorodnych poglądów i punktów widzenia dotyczących zastosowania nowoczesnych rozwiązań z obszaru ICT. Wszystkie przedkładane w niniejszym zeszycie artykuły opracowano w ścisłej współpracy z doświadczonymi praktykami gospodarczymi. Sposoby ujęcia omawianych zagadnień i poglądy Autorów tekstów pozwalają Czytelnikom na poszerzenie wiedzy o możliwościach i kierunkach zastosowania w praktyce gospodarczej technologii informacyjno-komunikacyjnych. Nie wszystkie nadesłane do wydawnictwa teksty spełniły wymogi formalno-merytoryczne, co jeszcze bardziej zwiększa znaczenie i wartość publikacji, które otrzymały podwójne pozytywne recenzje i zostały wybrane do opublikowania w niniejszym numerze. Aktualnie w naszym czasopiśmie w wyniku wieloetapowej, surowej, formalnej i merytorycznej weryfikacji do druku przyjmuje się jedynie ok. 25% nadesłanych referatów. Redaktor niniejszego wydania pragnie wyrazić podziękowania wszystkim Autorom, którzy zechcieli podzielić się swoimi doświadczeniami i poglądami. Ponadto składa podziękowana Recenzentom za wnikliwe i rzeczowe oceny artykułów. Iwona Chomiak-Orsa
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Mamy przyjemność zaprezentować kolejny numer „Informatyki Ekonomicznej”. Dzięki składanym przez autorów cennym naukowo tekstom, jak również coraz szerszej rzeszy czytelników nasze czasopismo rozwija się, uzyskując pozytywne oceny podczas akredytacji oraz ewaluacji. W każdym zeszycie przedstawiamy wyniki badań, przemyślenia oraz propozycje autorów będących przedstawicielami różnych ośrodków naukowo-badawczych, w których realizowane są projekty badawcze z obszaru rozwoju oraz zastosowań ekonomicznych technologii informacyjno-komunikacyjnych. Wśród autorów niniejszego zeszytu znalazły się osoby reprezentujące tak renomowane uczelnie, jak: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Politechnika Częstochowska czy Uniwersytet Szczeciński. Kilka z przedłożonych artykułów napisanych zostało we współpracy z praktykami biznesowymi, których doświadczenia i poglądy podnoszą walory aplikacyjne oraz badawcze naszej publikacji. Należy również podkreślić, że nie wszystkie nadesłane do wydawnictwa opracowania spełniają wymogi formalno-merytoryczne, co jeszcze bardziej podnosi znaczenie i wartość artykułów zawartych w prezentowanym opracowaniu. Wszystkie przysyłane przez autorów teksty poddawane są szczegółowej recenzji przez dwóch niezależnych recenzentów, którzy zgodnie z procedurą wydawniczą nie mogą znać autorów ocenianych prac. Obecnie w naszym czasopiśmie w wyniku wieloetapowej oraz surowej pod względem formalnym i merytorycznym weryfikacji przyjmowanych jest do druku około 25% nadesłanych referatów. Jako redaktor niniejszego wydania pragnę podziękować wszystkim autorom, którzy zechcieli się podzielić swoimi doświadczeniami oraz poglądami. Ponadto składam podziękowanie recenzentom za wnikliwe i rzeczowe oceny artykułów. Iwona Chomiak-Orsa
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Monografia stanowi swoiste kompendium wiedzy o mediach lokalnych Śląska Cieszyńskiego, który należy do historyczno-kulturowych regionów współczesnej Polski o silnie zaznaczającej się do dnia dzisiejszego tożsamości. Praca nie tylko porządkuje, lecz również poszerza stan wiedzy o kształtowaniu się i funkcjonowaniu rynku mediów lokalnych tego interesującego regionu. Ma także swoistą użyteczność praktyczną przede wszystkim dla działaczy i urzędników samorządu terytorialnego oraz regionalistów, a także dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej oraz politologii i socjologii. (na podstawie fragmentu recenzji) Monika Kornacka-Grzonka, doktor, adiunkt w Instytucie Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UŚ. Jej zainteresowania naukowe koncentrują się wokół komunikowania lokalnego i mediów lokalnych (ze szczególnym uwzględnieniem lokalnych mediów internetowych), tożsamości i podmiotowości społeczności lokalnych oraz nowych mediów. W 2014 wyróżniona przez JM Rektora UŚ za osiągnięcia naukowe i działalność popularnonaukową. Zwyciężczyni dziewiątej edycji konkursu Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej na Najlepszą Pracę Doktorską z zakresu Nauk o Mediach i Komunikacji Społecznej DOKTORAT ’16. Wybrane publikacje: – Rola mikroregionalnych portal internetowych w samorządowych kampaniach wyborczych 2010-2014, „Polityka i Społeczeństwo” 2017, nr 1(15), ISSN 1732-9639 – Lokalne portale internetowe – przyszłość komunikowania medialnego na poziomie lokalnym, „Studia Politicae” 2017, nr 18, ISSN 1895-3492 – Lokalne media internetowe – transgraniczne czy przygraniczne? Przypadek Cieszyna, „Pogranicze. Polish Borderland Studies” 2017, T. 5, nr 3 (Pogranicze w mediach, media na pograniczu), ISSN 2353-3781 – Trudna miłość? O relacjach między lokalnymi mediami tradycyjnymi a internetowymi w społeczności lokalnej, „Rocznik Prasoznawczy” 2017, nr 11, ISSN 1897-5496 [02.10.2018]
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej