Sortowanie
Źródło opisu
Księgozbiór
(66)
IBUK Libra
(8)
Forma i typ
Książki
(66)
E-booki
(8)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(52)
tylko na miejscu
(30)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Ogólna
(43)
Dla pracowników AWF
(10)
Czytelnia
(30)
Autor
Kierczak Urszula
(6)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(3)
Bielski Janusz
(2)
Cytowska Beata (1964- )
(2)
Jakubowski Witold (1963- )
(2)
Nowakowska-Siuta Renata (1970- )
(2)
Pawłucki Andrzej (1948- )
(2)
Pikuła Norbert (1975- )
(2)
Tanaś Maciej
(2)
Winczura Barbara (1969- )
(2)
Adamczyk Monika D
(1)
Adamek Irena
(1)
Ambrozik Wiesław (1947- )
(1)
Andrzejewska Anna
(1)
Apanel Danuta
(1)
Babicka-Wirkus Anna
(1)
Bałachowicz Józefa
(1)
Bednarek Józef
(1)
Belzyt Joanna (1977- )
(1)
Blada Ewa
(1)
Bobkowicz-Lewartowska Lucyna
(1)
Buława-Halasz Joanna
(1)
Bąbka Jarosław
(1)
Błajet Piotr
(1)
Błasiak Władysław (1948- )
(1)
Błeszyński Jacek (1963- )
(1)
Chabior Agata
(1)
Chrzanowska Iwona
(1)
Chrzanowski Bartłomiej
(1)
Dobrowolska Barbara (1964- )
(1)
Doroszuk Joanna
(1)
Drzazga Agnieszka
(1)
Dudzikowa Maria (1938-2018)
(1)
Dydel Aleksander
(1)
Dzierżanowski Jerzy (1958- )
(1)
Fabiś Artur
(1)
Filipiak Ewa
(1)
Galanciak Sylwia
(1)
Grabowski Henryk (1935- )
(1)
Grześko-Nyczka Marta
(1)
Guzik Agnieszka (1971- )
(1)
Gładyszewska-Cylulko Joanna
(1)
Głąb Elżbieta
(1)
Henrykowska Gabriela
(1)
Huk Tomasz
(1)
Jagielska Katarzyna (resocjalizacja)
(1)
Jagoszewska Iwona
(1)
Janiuk Ewa
(1)
Janota Janusz
(1)
Jąder Mariola
(1)
Kabaciński Rafał
(1)
Kaczmarek Piotr
(1)
Kałużna-Wielobób Alina
(1)
Klus-Stańska Dorota
(1)
Kmieciak Błażej
(1)
Kobus Krzysztof
(1)
Kobylańska Aleksandra
(1)
Konieczna Ewelina J
(1)
Kowalski Mirosław
(1)
Kozierski Piotr
(1)
Krasoń Katarzyna
(1)
Krystowczyk Halina
(1)
Krztoń Alicja
(1)
Kupisiewicz Czesław (1924-2015)
(1)
Lichtenberg-Kokoszka Emilia
(1)
Lis Marcin
(1)
Marchwiany Justyna
(1)
Maresz Tadeusz (1895-1944). Harcerska wyprawa obozowa (pol.)
(1)
Marszałek Katarzyna
(1)
Melosik Zbyszko (1956- )
(1)
Merecz Dorota
(1)
Michalak Aleksandra
(1)
Mizerek Henryk Kazimierz (1953- )
(1)
Murzyn Andrzej (1955- )
(1)
Myśliwczyk Iwona
(1)
Nalaskowski Aleksander (1957- )
(1)
Nowak-Dziemianowicz Mirosława (1956- )
(1)
Nowicka Agnieszka (pedagogika)
(1)
Nowosad Inetta
(1)
Patyna Dominika
(1)
Pawlak Adrianna
(1)
Piekarski Jacek
(1)
Plichcińska Małgorzata (1975- )
(1)
Plichta Piotr
(1)
Podolska Beata
(1)
Pyżalski Jacek
(1)
Skibska Joanna
(1)
Soin Joanna
(1)
Szczupał Bernadeta
(1)
Szołtysek Adolf Ernest (1942- )
(1)
Tersa Karolina Agata
(1)
Tomkiewicz-Bętkowska Aleksandra
(1)
Ulanowska Teresa
(1)
Wawrzyniak Joanna K
(1)
Wojciechowska Małgorzata (nauki o zdrowiu)
(1)
Wolanin Mikołaj (2002- )
(1)
Wosik-Kawala Danuta
(1)
Węglarz Józef
(1)
Zubrzycka-Maciąg Teresa
(1)
Łobocki Mieczysław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(15)
2010 - 2019
(51)
2000 - 2009
(5)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(71)
nieznany (0ol)
(2)
Język
polski
(68)
nieznany (xxx)
(3)
Temat
Pedagogika
(25)
Edukacja
(18)
Socjologia
(12)
Wychowanie fizyczne
(8)
Niepełnosprawni
(7)
Psychologia
(7)
Nauczanie
(5)
Nauczyciel
(5)
Nauczyciele
(5)
Edukacja
(4)
Psychologia
(4)
Nauczyciel wychowania fizycznego
(4)
Sport
(3)
Cyberprzestrzeń
(3)
Edukacja fizyczna
(3)
Kultura fizyczna
(3)
Ludzie starzy
(3)
Starzenie się
(3)
Uczniowie
(3)
Filozofia sportu
(2)
Medycyna
(2)
Niepełnosprawni
(2)
Pedagogika
(2)
Postawa sportowa
(2)
Autyzm
(2)
Dydaktyka
(2)
Dzieci niepełnosprawne
(2)
Dzieci przewlekle chore
(2)
Edukacja medialna
(2)
Geriatria
(2)
Gerontologia
(2)
Historia
(2)
Integracja szkolna
(2)
Kształcenie
(2)
Kształcenie cyfrowe
(2)
Nauczanie początkowe
(2)
Nauka
(2)
Niepełnosprawność
(2)
Osoby w wieku podeszłym
(2)
Osoby z niepełnosprawnością
(2)
Pedagogika specjalna
(2)
Prawo
(2)
Sport
(2)
Starość
(2)
Szkolnictwo
(2)
Wychowanie
(2)
Zdrowie
(2)
Akcja porodowa
(1)
Anomia
(1)
COVID-19
(1)
Depresja poporodowa
(1)
Epidemiologia
(1)
Fair play
(1)
Filozofia
(1)
Historia sportu
(1)
Igrzyska olimpijskie
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja z niepełnosprawnymi
(1)
Krytyka naukowa
(1)
Kultura masowa
(1)
Lekarze weterynarii
(1)
Literatura sportowa
(1)
Mass media w edukacji
(1)
Medycyna prewencyjna
(1)
Medycyna zapobiegawcza
(1)
Narodziny
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauka
(1)
Olimpijczycy (sportowcy)
(1)
Pandemia COVID-19 (2020- )
(1)
Pedagogia olimpijska
(1)
Piłka nożna
(1)
Poczucie własnej skuteczności
(1)
Popkultura w edukacji
(1)
Poród
(1)
Psychologia sportu
(1)
Ratownicy medyczni
(1)
Refleksja (filozofia)
(1)
Reforma szkolnictwa
(1)
Relacje personel medyczny-pacjent
(1)
Singapur
(1)
Socjologia
(1)
Socjologia nauki
(1)
Socjologia sportu
(1)
Sport wyczynowy
(1)
Sportowcy
(1)
Stosunki personel medyczny-pacjent
(1)
Stres psychologiczny
(1)
Szkoła
(1)
Uczniowie
(1)
Weterynarze
(1)
Więzi społeczne
(1)
Wychowanie fizyczne
(1)
Wypalenie zawodowe
(1)
Zaburzenia komunikacji u dzieci
(1)
Zadowolenie pacjenta
(1)
Zdrowie publiczne
(1)
Zespół wypalenia zawodowego
(1)
Aborcja
(1)
Adopcja prenatalna
(1)
Temat: czas
1901-
(2)
1801-
(1)
1945-
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Singapur
(1)
Gatunek
Poradniki
(4)
Konferencje
(1)
Podręczniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Przewodniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
74 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.53411 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A.51021 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A.58468 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.56555, A.56554 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A.56556 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dla pracowników AWF
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II.51086 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.58474, A.58473, A.58475 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.51283 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.51282 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.51598 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.52094 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. II.50518 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.56914, A.56916, A.56915, A.56917, A.56913 (5 egz.)
Dla pracowników AWF
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.49484 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A.49485 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A.53422 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.57264 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Prezentowana praca zawiera m. in. badania autorki dotyczące wpływu procesu terapeutycznego na stopień autyzmu i rozwój psychoruchowy. Celem badań było także określenie związku między stopniem autyzmu a poziomem i profilem rozwoju psychoruchowego dzieci. Wyniki tych badań mogą być zastosowane przez terapeutów w ich pracy z osobami dotkniętymi autyzmem, a także w diagnozie i profilaktyce tej choroby. Książka adresowana do specjalistów zajmujących się problematyką autyzmu, studentów oraz rodziców dzieci dotkniętych tą chorobą.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Uniwersyteckie badania naukowe wykazały, iż regularne rozwiązywanie zadań logiczno-matematycznych wpływa korzystnie na rozwój intelektu, kształtuje umiejętność logicznego myślenia oraz buduje wyobraźnię. Książka zachęca Czytelnika do podjęcia tematu rozwoju inteligencji w sposób twórczy, z entuzjazmem, w różnym aspekcie ducha, serca i umysłu. Książka składa się z dwóch części teoretycznej i praktycznej. W ramach pierwszej części Autor publikuje następujące podrozdziały: Intelligentia, Program Rozwoju Inteligencji, Definicja inteligencji, Iloraz inteligencji (IQ), Inteligencja emocjonalna (EQ), Skala IQ, Mensa oraz Rodzaje inteligencji. Natomiast w drugiej części, praktycznej, Autor zamieścił Rozwiązania i Wyniki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Koncepcja edukacji fizycznej „Zdrowie, Sport, Rekreacja”, to programy nauczania wychowania fizycznego dla czterech etapów edukacyjnych. Jest to jedyny obecnie na rynku edukacyjnym spójny program kształcenia w zakresie wychowania fizycznego dla wszystkich etapów edukacji przygotowany w oparciu o nową podstawę programową wprowadzoną do realizacji 01 września 2009 r. Książka „Zdrowie. Sport. Rekreacja. Wychowanie fizyczne w edukacji wczesnoszkolnej” jest pierwszą częścią tej koncepcji. Zawiera ona program wychowania fizycznego dla klas I – III w oparciu o nową podstawę programową oraz przykłady podstawowych dokumentów pracy nauczyciela czyli: -rozkłady materiału- szczegółowy plan pracy dla kolejnych klas; - standardy wymagań i zasady oceniania; - przykładowe konspekty zajęć; - materiały do diagnozy i ewaluacji. Prezentowany w poradniku materiał może być wzorem i inspiracją dla nauczycieli w tworzeniu własnych dokumentów dostosowanych do realiów życia konkretnej placówki oświatowej. Podane przykłady planowania pracy, ćwiczeń, zabaw, gier i osnów lekcyjnych powinny nie tylko pomóc w prowadzeniu zajęć wychowania fizycznego, ale zachęcić także do poszukiwania własnych, ciekawych rozwiązań. Książka powinna być pomocą w planowaniu i organizacji zajęć wychowania fizycznego zarówno dla nauczycieli nauczania początkowego jak i specjalistów z zakresu wychowania fizycznego realizujących zajęcia edukacji fizycznej wydzielonych z edukacji wczesnoszkolnej.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Oddajemy do rąk książkę, która powstała w wyniku prac zespołu instruktorskiego. Mamy nadzieję będzie ona pomocą w pracy wychowawczej w różnych pionach metodycznych. Połączyliśmy zagadnienia mowy nienawiści i Druha Wicka celowo. Uważamy, że działalność Patrona harcerstwa może stać się przykładem dla naszych zuchenek, zuchów, harcerek, harcerzy instruktorek i instruktorów w podejmowaniu pracy nad własnym rozwojem, w tym pracy nad umiejętnością nadawania rzeczywistości innych narracji. Narracji zbudowanych o braterstwo i szacunek do drugiego człowieka. Jeszcze nie tak dawno, różni specjaliści rozdzielali nasze rzeczywistości na świat realny i wirtualny, twierdząc, że żyjemy w nich oddzielnie. Jednak już teraz wiemy, że znaczna część z nas, a zwłaszcza dzieci i młodzieży żyje równocześnie w obu światach, które się wzajemnie przeplatają, uzupełniają. Tak naprawdę dopiero poznajemy mechanizmy tej rzeczywistości, pojawiają się nowe zachowania, mody, standardy, również zachowania nieporządne. Do jednych z nich należy „mowa nienawiści”, która niestety występuje też wśród braci harcerskiej. W 2019 roku Druhna Naczelniczka ZHP i Druh Przewodniczący ZHP zwrócili uwagę na to zjawisko. hm Anna Nowosad w opublikowanym rozkazie zaakcentowała: „Zło i przemoc przybierają różne formy. Jedną z nich jest agresja słowna. Możemy podjąć działania, które taką agresję w naszym otoczeniu ograniczą, a nawet zupełnie wyeliminują… Podejmijcie stojące przed nami wyzwanie – wyeliminujmy z naszych zachowań mowę nienawiści.” hm Dariusz Supeł w swym liście podkreślił: “Słowami potrafimy wyrażać miłość, przyjaźń, radość, dobroć, zaufanie, poważanie, zrozumienie i szacunek dla drugiego człowieka. Mamy tyle pięknych słów, wyrzućmy, więc te złe i raniące.”
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Ruch Open Access zdobywa rosnącą popularność, pojawia się jednak wokół niego wiele mitów i niekoniecznie uzasadnionych nadziei. Celem tej książki jest przyjrzenie się temu zjawisku i jego ocena z punktu widzenia polskiego badacza. W tym celu w pierwszym rozdziale zastanowimy się nad przyczynami powstania tego ruchu, a następnie w rozdziale drugim sprecyzujemy, czym jest Open Access oraz pokrewne inicjatywy, często mylnie z nim utożsamiane. Rozdział trzeci będzie analizą ruchu otwartego dostępu z punktu widzenia różnych grup interesu związanych z nauką. Wreszcie rozdziały czwarty i piąty skoncentrują się na praktycznych aspektach publikowania artykułów w otwartym dostępie z punktu widzenia polskiego badacza. W rozdziale szóstym dokonamy krótkiego podsumowania informacji o ruchu Open Access. Impuls poleca ebooki
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Niniejsza książka jest próbą przedstawienia najczęściej stosowanych metod i technik w badaniach pedagogicznych. Każda z metod poddana jest bardziej lub mniej szczegółowej charakterystyce łącznie z przypisywaną jej wartością poznawczą, w tym z zarówno przysługującymi jej zaletami jak i niedomaganiami pod względem merytorycznym. Szeroko omawia warunki, od spełnienia których uzależnia się poprawne zastosowanie poszczególnych metod i technik badawczych. Publikacja jest adresowana szczególnie do studentów studiów pedagogiki i młodszych pracowników naukowo-dydaktycznych, podejmujących prace badawcze dotyczące szeroko rozumianej problematyki pedagogicznej. Może być przydatna także w pisaniu prac dyplomowych i magisterskich, rozpraw doktorskich i habilitacyjnych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Publikacja omawia badania zrealizowane przez Instytut Medycyny Pracy w Łodzi na losowej próbie ponad 1200 nauczycieli szkół publicznych z całego kraju. W książce przedstawiono wyniki aktualnej diagnozy stanu pozytywnych (salutogennych) i negatywnych (stresorów) czynników środowiska pracy nauczycieli. Dane uzupełniono o analizę jakości relacji nauczyciel – uczeń, także w zakresie przemocy w tym wymiarze. Omówiono również konsekwencje oddziaływania warunków pracy na nauczycieli, w tym poziom wypalenia zawodowego. Publikacja zawiera także propozycje praktycznych rozwiązań w kwestii redukcji ujemnego wpływu środowiska pracy nauczyciela na jego dobrostan. Niniejsza książka na podstawie wyników aktualnych reprezentatywnych badań na dużej próbie nauczycieli opisuje, jak spostrzegają oni pozytywne i negatywne czynniki występujące w ich miejscu pracy. Podjęto w niej dyskusję na temat związków między warunkami pracy nauczyciela a relacją nauczyciel – uczeń. Ponieważ z założenia prezentowana publikacja ma mieć wymiar praktyczny, czytelnika zainteresowanego metodologią zrealizowanych badań odsyłamy do aneksu, gdzie przedstawiono podstawowe informacje dotyczące schematu badawczego, doboru próby i zastosowanych narzędzi. […] Pragniemy, aby głównymi odbiorcami książki były osoby zajmujące się planowaniem i organizacją pracy nauczycieli na różnych poziomach – od systemowego po zarządzanie konkretną placówką oświatową. Staraliśmy się zatem uzyskać kompromis – przedstawiamy rzetelne dane naukowe jednak w przystępnej formie, świadomie rezygnując z niektórych dyskusji teoretycznych czy bardziej skomplikowanych metod analizy uzyskanych wyników. […] […] Struktura książki obejmuje rozdziały wprowadzające do zagadnień stresorów i czynników salutogennych w środowisku pracy oraz rozwiązań na rzecz wspierania dobrostanu nauczyciela w środowisku pracy. W kolejnych rozdziałach omówiono wpływ warunków pracy na nauczyciela, uwzględniając zarówno negatywne (np. poziom wypalenia zawodowego), jak i pozytywne (np. chęć ponownego wyboru zawodu) konsekwencje. Następnie dokładnie scharakteryzowano poszczególne stresory psychospołeczne w środowisku pracy. Każdy z rozdziałów dotyczących tego tematu zawiera krótkie wprowadzenie teoretyczne i odniesienie do wcześniejszych badań. Przedstawiono w nich także wybrane wyniki naszych badań i zaproponowano rozwiązania praktyczne mające na celu zapobieganie negatywnym skutkom oddziaływania określonego stresora w środowisku pracy, jego eliminację bądź redukcję. Podjęto także problematykę przemocy w relacji nauczyciel – uczeń i jej powiązania ze stanem psychospołecznych warunków pracy nauczyciela. Następnie, zachowując podobną strukturę, omówiono salutogenne elementy środowiska pracy. W rozwiązaniach praktycznych skoncentrowano się na tym, jak wspierać pozytywne aspekty środowiska pracy nauczycieli. Osobny rozdział poświęcono fizycznym warunkom pracy nauczycieli, które także, chociaż w ograniczonym zakresie, były diagnozowane w naszych badaniach prezentowanych w niniejszej publikacji. Książkę zamykają rozważania ukazujące, jak działania na rzecz dobrostanu nauczycieli mogą być realizowane w formie dobrze zaplanowanego, ustrukturyzowanego programu promocji zdrowia. […] Jacek Pyżalski Dorota Merecz
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej