Sortowanie
Źródło opisu
Księgozbiór
(2)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(2)
E-booki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Ogólna
(1)
Czytelnia
(1)
Autor
Granecka Bożena
(1)
Jeznach Maria
(1)
Kaczmarek Mirosława
(1)
Wieja Magdalena
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
nieznany (xxx)
(2)
polski
(1)
Temat
Żywność
(2)
Gastronomia
(1)
Konsumenci
(1)
Marketing
(1)
Turystyka
(1)
Żywność dla dzieci
(1)
Żywność ekologiczna
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu żywności / red. Maria Jeznach. - Warszawa : Wydaw. SGGW, 2007. - 176, [1] s. : il. ; 24 cm.
Czytelnia: II.48839 Higiena
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. II.48839 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ogólne wiadomości o żywieniu. Kalorymetria. Składniki pokarmowe i normy ich spożycia. Normy żywienia i wyżywienia. Zasady planowania i oceny jadłospisów. Podstawy dietetyki. Żywienie wybranych grup ludności. Charakterystyka dwunastu grup produktów spożywczych. Zatrucia pokarmowe. Gastronomia w hotelach. Wizerunek zawodowy kelnera. Zasady obsługi stosowane w zakładach gastronomicznych. Obsługa na piętrze. Wybrane zagadnienia z zasad serwowania. Charakterystyka bankietów organizowanych przez gastronomię hotelową. Charakterystyka konsumentów. Zasady serwowania deserów. Zasady serwowania kuchni polskiej i obcych narodów. Systemy rozliczeń kelnerskich. Bezpieczeństwo i higiena pracy w branży hotelarskiej i gastronomicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.46479 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Kraj pochodzenia produktu należy obok jakości i ceny do najważniejszych kryteriów wyboru przy podejmowaniu przez konsumenta decyzji zakupowych artykułów spożywczych, a w kontekście negatywnych skutków pandemii COVID-19 kupowanie żywności made in Poland zyskuje na znaczeniu, stając się praktycznym działaniem na rzecz wspierania rodzimych producentów. W monografii usystematyzowano stan wiedzy na temat zjawiska patriotyzmu konsumenckiego oraz zidentyfikowano postawy i czynniki determinujące nabywanie przez konsumentów polskich produktów żywnościowych. Ponadto na podstawie wyników badań empirycznych dokonano typologii konsumentów z trzech generacji wiekowych – X, Y i Z – w kontekście postaw wobec tych produktów, a zwłaszcza triady ich cech, tj. pochodzenia, ceny i jakości. W konsekwencji stwierdzono występowanie znaczących różnic międzypokoleniowych i odmienne, nie zawsze pozytywne podejście do zakupu polskiej żywności.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej