Sortowanie
Źródło opisu
Księgozbiór
(3)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(3)
E-booki
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Ogólna
(3)
Autor
Ackerman-Szulgit Dorota
(1)
Adamska Marlena (zarządzanie zasobami ludzkimi)
(1)
Balcerak Alicja
(1)
Błażejowski Marcin
(1)
Cyrklaff-Gorczyca Magdalena
(1)
Ożga Wojciech (zarządzanie projektami)
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Smulska Katarzyna
(1)
Warska Dominika
(1)
Wieczorkowski Kazimierz
(1)
Wiśniewska-Borysiak Katarzyna Anna
(1)
Wojtas Jarosław
(1)
Woźniak Jacek (1957- )
(1)
Wyrzykowska-Antkiewicz Monika
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(3)
angielski
(1)
Temat
Gry symulacyjne
(3)
Pedagogika
(2)
Biznes
(1)
Dydaktyka
(1)
Edukacja
(1)
Edukacja online
(1)
Ekonomia
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Gry kierownicze
(1)
Internet w edukacji
(1)
Metody nauczania
(1)
Metodyka nauczania
(1)
Nauczanie akademickie
(1)
Nauka
(1)
Technologia sieciowa
(1)
Zarządzanie
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.52678 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.52565 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
W zbiorze niniejszych artykułów zawarte są poglądy przedstawicieli środowiska marketingowego na temat zmian dokonujących się w badaniach marketingowych, które wyrażają się stosowaniem nowych podejść badawczych oraz rozwojem metod i technik badań rynku. Zmiany te są immanentnie związane z przemianami zachowań konsumentów oraz rozwojem nowych technologii informacyjno-komunikacyjnych, przyczyniającym się do powstawania takich rozwiązań, jak: big data czy marketing automation. Osoby korzystające z wyników badań w różnego typu przedsiębiorstwach oczekują, że dane oraz informacje, stanowiące podstawy decyzyjne, pozyskiwane będą w bardzo krótkim czasie. Coraz bardziej odczuwana jest potrzeba nie tylko diagnozowania sytuacji rynkowej, ale też przewidywania przebiegu procesów rynkowych i określania wpływu konkretnych czynników na analizowane trendy, które pozostają ze sobą w dialektycznym sprzężeniu. W prezentowanym numerze Prac Naukowych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu ukazano także zastosowanie metody ocen ekspertów, jednej z metod przewidywania heurystycznego, służących do identyfikacji kierunków rozwoju współczesnego handlu i usług. Autorzy podkreślają również, że badanie zjawisk i procesów rynkowych coraz częściej wymaga przyjmowania w procesie badawczym różnych perspektyw, a także integracji metod i poszukiwania takich rozwiązań, które stanowiłyby pomost między metodami jakościowymi oraz ilościowymi, stwarzający możliwość głębokiego opisu badanych problemów, charakterystycznego dla metod jakościowych, przy zachowaniu porządku formalnego właściwego metodom ilościowym. W numerze przed-stawione zostały rozważania na temat stosowania podejścia krytycznego w badaniach marketingu, które dotyczą gromadzenia wiedzy o marketingu w celu konstruowania i porządkowania jego teorii. […] Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej