Sortowanie
Źródło opisu
Księgozbiór
(3)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(3)
E-booki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Ogólna
(2)
Czytelnia
(2)
Autor
Armstrong Gary
(1)
Burska Katarzyna
(1)
Cieśla Bartłomiej
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Grynkiewicz Tomasz
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Perechuda Kazimierz
(1)
Poznański Przemysław
(1)
Wąsik Dorota (tłumacz)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(3)
nieznany (xxx)
(1)
Temat
Ekonomia
(2)
Marketing internetowy
(2)
Internet
(1)
Marketing
(1)
Marketing w Internecie
(1)
Marketing wielopoziomowy (MLM)
(1)
Organizacje sportowe
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Public relations
(1)
Reklama
(1)
Sport
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.52963, A.52964 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A.52962 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A.36294 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.58012 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Tom jest kontynuacją rozważań podjętych w poprzednich książkach z cyklu poświęconego oryginalności słownej. Autorzy zebranych prac wychodzą z założenia, że internet to swoiste hipermedium - kompilacja tradycyjnych i zupełnie nowych sposobów komunikowania. W publikacji przyjrzano się cechom językowym komunikatów internetowych w aspekcie genologicznym (blogi, wideoblogi, memy, fora internetowe), komunikacyjnym właściwościom portali społecznościowych (Facebook), a także marketingowi w internecie (marki na stronach internetowych i w komunikatach reklamowych).
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej