Sortowanie
Źródło opisu
Księgozbiór
(9)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(9)
Publikacje naukowe
(3)
E-booki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(8)
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Ogólna
(7)
Dla pracowników AWF
(1)
Czytelnia
(3)
Autor
Bajak Maria
(1)
Dziubiński Zbigniew (1952- )
(1)
Halemba Piotr (1966- )
(1)
Hall Colin Michael
(1)
Kaj Stanisław H
(1)
Lenartowicz Michał (wychowanie fizyczne)
(1)
Mrozowicz Kazimierz
(1)
Mucha-Szajek Ewa
(1)
Paliś Beata
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Sawińska Agnieszka
(1)
Serwański Tomasz
(1)
Sidorkiewicz Marta
(1)
Siwiński Wiesław (1934- )
(1)
Sowa Jan (1976- )
(1)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(1)
Tokarz-Kocik Anna
(1)
Wolański Krzysztof
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(9)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(9)
angielski
(1)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Urzędnicy
(1)
Temat
Marketing
(4)
Turystyka
(4)
Sport
(3)
Hotelarstwo
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Socjologia
(2)
Marketing turystyczny
(1)
Seniorzy
(1)
Turystyka
(1)
Beacon (urządzenie)
(1)
Czas wolny
(1)
Filozofia
(1)
Gastronomia
(1)
Hotele
(1)
Internet rzeczy
(1)
Konsumenci
(1)
Kultura fizyczna
(1)
Marketing kulturowy
(1)
Marketing sportowy
(1)
Marketing sportu
(1)
Marketing społeczny
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Marketing usług
(1)
Miasta
(1)
Odpoczynek
(1)
Omnichannel
(1)
Organizacja imprez sportowych
(1)
Organizacje ratownicze
(1)
Prestiż
(1)
Produkt turystyczny
(1)
Rekreacja
(1)
Socjologia kultury fizycznej
(1)
Sport i turystyka
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Systemy komunikacji
(1)
Systemy pozycjonowania wewnątrz pomieszczeń
(1)
Technologie cyfrowe
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Turystyka miejska
(1)
Turystyka zakupowa
(1)
Unia Europejska
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Zakupy
(1)
Zarządzanie
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Europa
(1)
Gatunek
Monografia
(3)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
10 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tourism and social marketing / Colin Michael Hall. - Abingdon : Routledge, 2014. - XII, [1], 294 s. : il. ; 25 cm.
(Routledge critical studies in tourism, business and management / series ed. Tim Coles)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dla pracowników AWF
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II.50311 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.58436 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.52699 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.57395 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.59415 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A.57391 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.59599, A.55061, A.54367, A.55746, A.56359, A.58934, A.55647 (7 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A.54368 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.58418 (1 egz.)
Brak okładki
E-book
W koszyku
Forma i typ
Tytuł publikacji 25 lat społeczeństwa obywatelskiego nawiązuje do rocznicy zapoczątkowania transformacji systemowej gospodarki polskiej w 1990 roku. Okres prze-chodzenia od gospodarki centralnie planowanej do rynkowej tworzył w Polsce warunki rozwoju społeczeństwa obywatelskiego i zmobilizował Polaków do aktywności w sferze gospodarczej i społecznej. Spowodował także przekształcenia strukturalne w gospodarce oraz powstawanie i współistnienie różnych form organizacyjnych pod-miotów rynkowych: prywatnych, nastawionych na zysk, oraz niedochodowych – o statusie prywatnym i publicznym. Ukształtował warunki rozwoju społecznej gospodarki rynkowej, którą opisuje art. 20 Konstytucji RP z 2 kwietnia 1997 roku: „Społeczna gospodarka rynkowa oparta na wolności działalności gospodarczej, własności prywatnej oraz solidarności, dialogu i współpracy partnerów społecznych stanowi podstawę ustroju gospodarczego Rzeczypospolitej Polskiej”. W tym artykule Konstytucji pod¬kreślono znaczenie solidarności, dialogu i współpracy partnerów społecznych w budo¬wie ustroju gospodarczego w Polsce. Nawiązano do potrzeby budowy społeczeństwa obywatelskiego, gdzie obywatele świadomie uczestniczą w życiu publicznym, są aktywni i odpowiedzialni oraz mają potrzebę samoorganizacji1. Społeczeństwo obywatelskie obejmuje bowiem obywatelską aktywność grupową (tworzenie i działalność różnych form organizacji pozarządowych), a także świadomość i postawę obywatelską, która przejawia się: zaangażowaniem obywateli w sprawy publiczne i państwa, działalnością charytatywną, zainteresowaniem sprawami społecznymi, podejmowaniem prac społecznych w formie wolontariatu. […] Zachęcamy do lektury niniejszej publikacji i wyrażamy nadzieję, że poruszane w niej problemy będą dla Czytelników zachętą do obserwowania rozwoju społeczeństwa obywatelskiego w Polsce, odnotowywania cech zmian społecznych, a tak¬że do zainteresowania sprawami społecznymi oraz działalnością społeczną i charytatywną, co służy budowaniu społeczeństwa obywatelskiego. Barbara Mróz-Gorgoń, Barbara Iwankiewicz-Rak
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej