Sortowanie
Źródło opisu
Księgozbiór
(18)
Forma i typ
Książki
(18)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(20)
tylko na miejscu
(6)
Placówka
Wypożyczalnia Ogólna
(12)
Dla pracowników AWF
(6)
Czytelnia
(6)
Czytelnia - po rezerwacji
(2)
Autor
Sznajder Andrzej
(4)
Botwina Grzegorz
(1)
Cynarski Wojciech J
(1)
Dziubiński Zbigniew (1952- )
(1)
Gocłowska Sylwia
(1)
Halemba Piotr (1966- )
(1)
Hądzelek Kajetan (1930- )
(1)
Klisiński Janusz (1950- )
(1)
Kosman Edmund (1911-1990)
(1)
Lachowicz Zbigniew
(1)
Lenartowicz Michał (wychowanie fizyczne)
(1)
Marciszewska Barbara
(1)
Moska Waldemar
(1)
Mrozowicz Kazimierz
(1)
Mruk Henryk
(1)
Naglak Zbigniew (1930- )
(1)
Obodyński Kazimierz
(1)
Perechuda Kazimierz
(1)
Piątkowska Monika (1980- )
(1)
Piłat Krzysztof
(1)
Porro Nicola
(1)
Szczepkowski Marek (kultura fizyczna)
(1)
Wilk Sławomir
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(3)
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(18)
Język
polski
(13)
nieznany (xxx)
(4)
angielski
(1)
Temat
Sport
(17)
Marketing
(9)
Marketing sportowy
(5)
Sponsoring
(4)
Kultura fizyczna
(3)
Organizacje sportowe
(3)
Ekonomia
(2)
Marketing sportu
(2)
Organizacja i zarządzanie
(2)
Organizacja imprez sportowych
(2)
Promocja sportu
(2)
Czas wolny
(1)
EASS (European Association for Sociology of Sport)
(1)
Euroregion Niemen
(1)
Filozofia
(1)
Hotelarstwo
(1)
Imprezy sportowe
(1)
Informatyzacja
(1)
Kluby sportowe
(1)
Marketing i zarządzanie
(1)
Marketing internetowy
(1)
Marketing w sporcie
(1)
Mass media i sport
(1)
Organizacje non profit
(1)
Organizacje ratownicze
(1)
Organization of sport marketing
(1)
Popularyzacja sportu
(1)
Prestiż
(1)
Public relations
(1)
Reklama
(1)
Rekreacja
(1)
Socjologia
(1)
Socjologia kultury fizycznej
(1)
Sponsoring sportowy
(1)
Sponsoring sportu
(1)
Sports clubs
(1)
Turystyka
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie sportem
(1)
Gatunek
Praca doktorska
(2)
18 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
W książce przedstawiono klasyczną koncepcję marketingu w odniesieniu do sportu. Wyróżniono cztery grupy narzędzi, czyli kształtowanie produktu sportu, jego ceny, systemu dystrybucji i działań promocyjnych. Zakres przedmiotowy książki obejmuje sport wyczynowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.43484, A.42105, A.43483, A.43482 (4 egz.)
Dla pracowników AWF
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II.49020 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing sportu / Andrzej Sznajder. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2012. - 316 s. : il. ; 24 cm.
W książce przedstawiono klasyczną koncepcję marketingu w odniesieniu do sportu. Wyróżniono cztery grupy narzędzi, czyli kształtowanie produktu sportu, jego ceny, systemu dystrybucji i działań promocyjnych. Zakres przedmiotowy książki obejmuje sport wyczynowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.44873, A.44874 (2 egz.)
Dla pracowników AWF
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II.49602 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A.36294 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.28364, A.32478, A.28367, A.52910, A.28368, A.28366, A.52911, A.28362 (8 egz.)
Dla pracowników AWF
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II.45473 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A.28365, A.28369 (2 egz.)
Brak okładki
Rękopis
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - po rezerwacji
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. D.345 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.58241 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing sportu / Andrzej Sznajder. - Wyd. 3 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, cop. 2015. - 310 s. : il. ; 24 cm.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.53611, A.53613, A.53612 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A.50584 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.55060 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.51843, A.54642 (2 egz.)
Dla pracowników AWF
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II.46527 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.53189, A.53187, A.53188 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.59599, A.55061, A.54367, A.55746, A.56359, A.58934, A.55647 (7 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A.54368 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.54174, A.27424/3 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dla pracowników AWF
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II.48103 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing sportu 2.0 w erze cyfrowej / Andrzej Sznajder. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo Nieoczywiste, 2021. - 252 strony : ilustracje ; 24 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A.57446 (1 egz.)
Brak okładki
Rękopis
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - po rezerwacji
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. D.270 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dla pracowników AWF
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II.49585 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.55913, A.55909, A.56383, A.55911, A.56382, A.56386, A.56384, A.55910 (8 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A.56385, A.55912 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.52699 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej