Sortowanie
Źródło opisu
Księgozbiór
(7)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(7)
E-booki
(1)
Dostępność
dostępne
(7)
Placówka
Wypożyczalnia Ogólna
(6)
Dla pracowników AWF
(1)
Autor
Al-Noorachi Muzahim
(1)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Cieślikowski Krzysztof
(1)
Dziewanowska Katarzyna
(1)
Fuchs Gerhard
(1)
Kolasińska-Morawska Katarzyna
(1)
Mitręga Maciej
(1)
Pałgan Ryszard (1944-2021)
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Schüller Anne M
(1)
Skwara Marian (1946- )
(1)
Tuszyński Jerzy
(1)
Wyród-Wróbel Jolanta
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(7)
nieznany (0ol)
(1)
Język
polski
(7)
Temat
Marketing
(5)
Ekonomia
(4)
Relacje firma-klient
(4)
Relacje z klientami
(4)
Zarządzanie
(4)
Komunikacja marketingowa
(2)
Marketing relacyjny
(2)
Zadowolenie konsumentów
(2)
Jakość produktów
(1)
Klient
(1)
Komunikacja
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Marketing usług
(1)
Obsługa klienta
(1)
Obsługa klientów
(1)
Przedsiębiorstwa
(1)
Relacje
(1)
Zarządzanie i organizacja
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(1)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.53731 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.54702 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.53018 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing relacji : teoria i praktyka / Maciej Mitręga. - Wyd. 2, (dodr.). - Warszawa : CeDeWu. Pl. Wydawnictwa Fachowe, 2014. - 147 s. : il. ; 24 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dla pracowników AWF
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II.50547 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.52683 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.53849 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.52685 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Tytuł publikacji 25 lat społeczeństwa obywatelskiego nawiązuje do rocznicy zapoczątkowania transformacji systemowej gospodarki polskiej w 1990 roku. Okres prze-chodzenia od gospodarki centralnie planowanej do rynkowej tworzył w Polsce warunki rozwoju społeczeństwa obywatelskiego i zmobilizował Polaków do aktywności w sferze gospodarczej i społecznej. Spowodował także przekształcenia strukturalne w gospodarce oraz powstawanie i współistnienie różnych form organizacyjnych pod-miotów rynkowych: prywatnych, nastawionych na zysk, oraz niedochodowych – o statusie prywatnym i publicznym. Ukształtował warunki rozwoju społecznej gospodarki rynkowej, którą opisuje art. 20 Konstytucji RP z 2 kwietnia 1997 roku: „Społeczna gospodarka rynkowa oparta na wolności działalności gospodarczej, własności prywatnej oraz solidarności, dialogu i współpracy partnerów społecznych stanowi podstawę ustroju gospodarczego Rzeczypospolitej Polskiej”. W tym artykule Konstytucji pod¬kreślono znaczenie solidarności, dialogu i współpracy partnerów społecznych w budo¬wie ustroju gospodarczego w Polsce. Nawiązano do potrzeby budowy społeczeństwa obywatelskiego, gdzie obywatele świadomie uczestniczą w życiu publicznym, są aktywni i odpowiedzialni oraz mają potrzebę samoorganizacji1. Społeczeństwo obywatelskie obejmuje bowiem obywatelską aktywność grupową (tworzenie i działalność różnych form organizacji pozarządowych), a także świadomość i postawę obywatelską, która przejawia się: zaangażowaniem obywateli w sprawy publiczne i państwa, działalnością charytatywną, zainteresowaniem sprawami społecznymi, podejmowaniem prac społecznych w formie wolontariatu. […] Zachęcamy do lektury niniejszej publikacji i wyrażamy nadzieję, że poruszane w niej problemy będą dla Czytelników zachętą do obserwowania rozwoju społeczeństwa obywatelskiego w Polsce, odnotowywania cech zmian społecznych, a tak¬że do zainteresowania sprawami społecznymi oraz działalnością społeczną i charytatywną, co służy budowaniu społeczeństwa obywatelskiego. Barbara Mróz-Gorgoń, Barbara Iwankiewicz-Rak
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej