Sortowanie
Źródło opisu
Księgozbiór
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Ogólna
(2)
Czytelnia
(2)
Autor
Armstrong Gary
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kozielski Robert (1968- )
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Wąsik Dorota (tłumacz)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Marketing
(2)
Ekonomia
(1)
Informatyzacja
(1)
Marketing internetowy
(1)
Marketing sportowy
(1)
Mass media i sport
(1)
Public relations
(1)
Reklama
(1)
Sport
(1)
Zarządzanie
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Marketing sportu 2.0 w erze cyfrowej / Andrzej Sznajder. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo Nieoczywiste, 2021. - 252 strony : ilustracje ; 24 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A.57446 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.52963, A.52964 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A.52962 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Praktyków Zarządzania)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.53850 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej