Form of Work
Książki
(206)
E-booki
(6)
IBUK Libra
(6)
Czasopisma
(5)
Publikacje naukowe
(4)
Status
available
(207)
only on-site
(82)
unavailable
(3)
unknown
(2)
Branch
Wypożyczalnia Ogólna
(167)
Dla pracowników AWF
(41)
Czytelnia
(83)
Czytelnia - po rezerwacji
(3)
Author
Mruk Henryk
(10)
Kotler Philip
(8)
Altkorn Jerzy
(6)
Kornak Aleksander Stefan
(5)
Walas Bartłomiej
(5)
Kruczek Zygmunt
(4)
Marcinkiewicz Cezary
(4)
Matecki Piotr
(4)
Baker Michael J
(3)
Bosiacki Stefan
(3)
Garbarski Lechosław
(3)
Godlewski Piotr
(3)
Januszewska Małgorzata
(3)
Kotler Philip (1931- )
(3)
Nalazek Mirosław
(3)
Panasiuk Aleksander
(3)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(3)
Sznajder Andrzej
(3)
zbiorowa Praca
(3)
Belka Marek
(2)
Bombol Małgorzata
(2)
Buczak Teresa
(2)
Chudoba Tadeusz (1932-2010)
(2)
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Gocłowska Sylwia
(2)
Hagemejer Krzysztof
(2)
Holloway J. Christopher (1934- )
(2)
Izydorczyk Adam
(2)
Januszewska Małgorzata (ekonomia)
(2)
Johann Maria
(2)
Kasprzak Rafał
(2)
Keller Kevin Lane (1956- )
(2)
Kłeczek Ryszard
(2)
Lenartowicz Michał (wychowanie fizyczne)
(2)
Marciszewska Barbara
(2)
Mazurkiewicz Ludwik
(2)
Merski Janusz
(2)
Mrozowicz Kazimierz
(2)
Mulak M
(2)
Nordhaus William D
(2)
Pawlicz Adam
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Pizło Wojciech
(2)
Piątkowska Monika (1980- )
(2)
Rutkowski Ireneusz
(2)
Samuelson Paul A
(2)
Siedlecka Agnieszka
(2)
Turkowski Marek
(2)
Wrzosek Wojciech
(2)
Zawiślak Marek
(2)
Zmyślony Piotr
(2)
Środa Jacek
(2)
Adamczuk Franciszek
(1)
Adamczyk Józef
(1)
Adamus Lucyna
(1)
Al-Noorachi Muzahim
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Armstrong Gary
(1)
Bachnik Katarzyna
(1)
Bagozzi Richard P
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Bartołd Robert
(1)
Bednarska Marlena
(1)
Berndt Ralph
(1)
Białecki Klemens Paweł (1929- )
(1)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Bitz Michael
(1)
Blankenship Albert B
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Boruc Mirosław A. (1947- )
(1)
Boruszczak Mirosław
(1)
Breen George E
(1)
Briggs Susan
(1)
Byszewska-Dawidek Maria
(1)
Bąk Stanisław Andrzej
(1)
Caslione John A
(1)
Celuch Krzysztof
(1)
Chrąchol Urszula
(1)
Chłodnicki Marcin
(1)
Cieślikowski Krzysztof
(1)
Cottam Angela
(1)
Cynarski Wojciech J
(1)
Cyr Donald G
(1)
Deluga Włodzimierz
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Doliński Dariusz
(1)
Dryl Wioleta
(1)
Drzazga Marek
(1)
Dudkiewicz Danuta
(1)
Dziadkiewicz-Ilkowska Anna
(1)
Dziedzic Ewa
(1)
Dziewanowska Katarzyna
(1)
Dziubiński Zbigniew (1952- )
(1)
Dąbrowski Andrzej
(1)
Ehrlich A
(1)
Falkowski Andrzej
(1)
Folga Radosław
(1)
Fuchs Gerhard
(1)
Gardzińska Anna
(1)
Year
2010 - 2019
(79)
2000 - 2009
(88)
1990 - 1999
(47)
1980 - 1989
(1)
1970 - 1979
(2)
Time Period of Creation
2001-
(4)
Country
Poland
(206)
United Kingdom
(6)
United States
(2)
Germany
(1)
unknown (l a)
(1)
Russia (Federation)
(1)
Language
unknown (xxx)
(105)
Polish
(91)
English
(18)
German
(1)
unknown (ol)
(1)
Subject
Turystyka
(3)
Marketing turystyczny
(2)
Gospodarka regionalna
(1)
Konsumenci
(1)
Polityka turystyczna
(1)
Przedsiębiorstwa
(1)
Strefy przemysłowe
(1)
Targi
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Zwiedzanie przedsiębiorstw
(1)
Subject: time
1901-
(1)
2001-0
(1)
Genre/Form
Podręczniki akademickie
(9)
Podręczniki
(6)
Materiały konferencyjne
(5)
Poradnik
(2)
Praca doktorska
(2)
E-book
(1)
Monografie
(1)
Podręcznik
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
217 results Filter
No cover
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Ogólna
There are copies available to loan: sygn. A.55061, A.54367 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. A.54368 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Ogólna
There are copies available to loan: sygn. A.52538 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. A.52539 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Ogólna
There are copies available to loan: sygn. A.44017 (1 egz.)
Dla pracowników AWF
There are copies available to loan: sygn. II.47820 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. A.40384 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Ogólna
There are copies available to loan: sygn. A.41385 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Ogólna
There are copies available to loan: sygn. A.52625 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. A.44982 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Ogólna
There are copies available to loan: sygn. A.46747, A.46746, A.46745, A.42207, A.42206, A.42205, A.42204, A.42203, A.42202, A.42201, A.42200, A.42199, A.42198, A.41826, A.41825, A.41824, A.41823, A.41822, A.41821, A.41820 (20 egz.)
Dla pracowników AWF
There are copies available to loan: sygn. III.39826 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Ogólna
There are copies available to loan: sygn. A.28508, A.28507 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. A.28509 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Ogólna
There are copies available to loan: sygn. A.50949, A.50582, A.50581 (3 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. A.50580 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Ogólna
There are copies available to loan: sygn. A.46197 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. A.46196 (1 egz.)
E-book
In basket
Kolejny numer naszego czasopisma stanowi połączenie dwóch wyodrębnionych obszarów badawczych. Pierwszy tworzą opracowania dotyczące różnych obszarów zarządzania, drugi zaś stanowią publikacje dotyczące problematyki marketingu. Celowo eksponujemy specyfikę obu tych nurtów badawczych, a jednocześnie łączymy je w jednym zeszycie. Wydaje się, iż każda dziedzina wśród nauk o zarządzaniu powinna rozwijać swe specyficzne metody badawcze, zgłębiać problemy dzięki specjalizacji i wewnętrznej współpracy. Dotyczy to marketingu i każdej pozostałej nauki o zarządzaniu. Z drugiej strony niezbędne jest łączenie różnych punktów widzenia. Interdyscyplinarność podejść, czerpanie z doświadczeń innych nauk daje szanse na lepsze rozumienie rzeczywistości gospodarczej, a zarazem służy rozwojowi specjalistycznych dyscyplin naukowych. Dziś szczególnie ważne wydaje się budowanie pomostów między klasycznym zarządzaniem a marketingiem. W końcu marketing stanowi jedynie element nauk o zarządzaniu. Nie może funkcjonować w oderwaniu od problematyki zarządzania w organizacjach. Podobnie nie można sobie wyobrazić zarządzania przedsiębiorstwem pozbawionego wymiaru marketingowego, a nauk o zarządzaniu bez marketingu. Proponujemy zatem publikacje stosunkowo zróżnicowane. Łączą one problematykę analiz marketingowych z podejściem procesowym, problemy polityki cenowej z zasadami polityki płacowej, analizę rynku z koncepcją przedsiębiorstwa społecznego. Sądzimy, że tak wszechstronna propozycja stanowi wartościowy przegląd kluczowych problemów zarządzania i dobrze wpisuje się we współczesną koncepcję nauk o zarządzaniu łączącą różne aspekty problematyki zarządczej.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Czytelnik zobaczy w tych artykułach treści relatywnie rzadko pojawiające się w polskich projektach badawczych w marketingu, np. co do obszarów tematycznych: employer branding, controlling strategiczny i relacje inwestorskie, a co do problemów metodologicznych: problemy pomiaru zjawisk marketingowych. Zeszyt otwierają dwa artykuły najmłodszych badaczy. W pierwszym artykule, pt. Jak zmiany w prezentacji internetowej reklamy kontekstowej wpływają na jej klikalność na przykładzie strony www.maturalne.net, Aleksandra Całka przedstawiła wykorzystanie metody eksperymentalnej w badaniu wpływu alternatywnych działań marketingowych (komunikacyjnych) na „twarde” miary zachowań grup docelowych. Marek Prokopowicz, autor następnego artykułu pt. Relacja między wizerunkami banków polskich a lojalnością ich konsumentów, zbadał relacje między wizerunkiem marki i lojalnością nabywców, a więc tradycyjny problem w marketingu, ale w swoim badaniu wykazał, że siła zależności między wizerunkiem a zachowaniami zależy od sposobu pomiaru wizerunku. W kolejnym artykule, pt. Wizerunek marki korporacyjnej – specyfika i techniki pomiaru, Monika Hajdas przedstawia problemy konceptualizacji, pomiaru i analizy w badaniach wizerunku marki korporacyjnej. W artykule pt. Związek między efektami komunikacyjnymi dotyczącymi reklamy a efektami dotyczącymi marki w świetle wyników badania Jarosław Woźniczka przedstawił, na podstawie własnego badania empirycznego, problemy określania siły i kierunku relacji między efektami komunikacyjnymi. W piątym artykule, pt. Miejsce audytu marketingowego w marketingowej kontroli strategicznej w świetle wyników badań polskich przedsiębiorstw, Witold Kowal sprawdził cztery hipotezy dotyczące zależności między audytem marketingowym i wybranymi aspektami kontroli strategicznej. Ryszard Kłeczek i Jacek Uchman w artykule pt. Problemy metodologiczne projektów badawczych skuteczności relacji inwestorskich prezentują dorobek, problemy i perspektywy rozwojowe badań skuteczności działań w zakresie relacji inwestorskich.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Zapraszamy do lektury kolejnego numeru naszego periodyku. Znaczną jego część stanowią pozycje dotyczące zarządzania marketingowego. Poszukując skutecznych metod i sposobów działań marketingowych, autorzy przedstawiają koncepcje i rozwiązania oparte na przeprowadzonych badaniach z uwzględnieniem implikacji praktycznych.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Wzrastająca rola sektora usług w gospodarce, oznaczająca występowanie procesów serwicyzacyjnych jako efektu rozwoju cywilizacyjnego, należy do ciągle aktualnych problemów badawczych. Rynek usług oraz wykształcone struktury tego sektora nie są zjawiskiem trwałym, przekształcają się one pod wpływem zmieniających się uwarunkowań oraz tendencji, które nawiązują do nowych wyzwań współczesnego świata. W niniejszej publikacji Czytelnik znajdzie artykuły autorów, którzy wzięli udział w V Jubileuszowej Konferencji Usługi 2014 zorganizowanej przez Katedrę Podstaw Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. W ramach publikacji próbowano nakreślić tendencje rozwoju rynku usług w Polsce na tle ewolucji wiedzy marketingowej. Opracowanie składa się z czterech części. Pierwsza grupa tekstów to podejmowane przez autorów próby rozstrzygnięć problemów o charakterze modelowym opisanych za pomocą kategorii specyficznych dla usług („logika usługowa”, „model tożsamość oferty usługowej”, „marketing doświadczeń”) oraz kwestii dotyczących metod badawczych („test koniunktury”, „dopasowanie modelu do danych empirycznych”). Druga, największa grupa tekstów dotyczy zastosowania w działalności usługowej kategorii istotnych dla marketingu, zarządzania i ekonomii. Zawierają one m.in. takie pojęcia, jak: „marketing wewnętrzny”, „efekt kraju pochodzenia”, „crowdsourcing”, „interesariusze” „procesy logistyczne”, „zachowania klientów”, które zostały zastosowane do opisu i analizy działań przedsiębiorstw usługowych. Trzecia grupa to artykuły poświęcone e-usługom i innowacjom w działaniach usługowych. Czytelnik znajdzie w nich próby poszukiwania i zastosowania nowych kategorii o charakterze interdyscyplinarnym do opisu i analizy współczesnych zjawisk na rynku usług. W czwartej grupie znajdują się teksty dotyczące wybranych usług publicznych analizowanych przy zastosowaniu różnych kategorii zarządczych (np. kategorie zarządzania strategicznego, zarządzania projektami, trendy rozwojowe rynku ) i metod (analiz jakościowych i ilościowych). Wobec ogromnej złożoności sektora usług wiążącej się z wewnętrznymi przekształceniami na tym rynku w Polsce również tematyka publikacji jest bardzo szeroka. Podsumowując jednak przegląd artykułów w tym zbiorze, można stwierdzić, że dominuje w nich stosowanie kategorii ze sfery marketingu i zarządzania do analizy specyficznej dziedziny działalności usługowej, co świadczy w pewnym sensie o tym, że teoria (teorie) usług, wraz z własnymi, specyficznymi kategoriami i modelami, wciąż czeka na odkrycie przez polskich autorów.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
W ramach serii Prace Naukowe Wydawnictwa Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu ukazał się zeszyt naukowy "Nauki o Zarządzaniu 2. Badania rynkowe" pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej. Książka prezentuje zbiór najnowszych wyników badań naukowych m.in. z marketingu, jakości kształcenia, konkurencyjności.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Okres serwicyzacji współczesnej gospodarki trwa i wraz z nim pojawiają się nowe problemy zarządcze usługami. Mają one wymiar zarówno teoretyczny, jak i praktyczny, łatwiej więc zmierzyć się z nimi w dyskusji naukowej, w której uczestniczą pracownicy naukowi i menedżerowie podmiotów usługowych. Przedstawiany zbiór 28 artykułów jest przykładem powiązania prezentacji tekstów przygotowanych w wyniku studiów literaturowych, badań empirycznych z praktycznymi doświadczeniami menedżerów usług. Świadczy on również o tym, że praktyków i badaczy sfery usług łączą wspólne obszary zainteresowań. Mamy nadzieję, że zawarty w publikacji szeroki zakres tematyczny artykułów, obok znaczenia poznawczego, będzie zaczynem kolejnej dyskusji nad nowymi kierunkami i doskonaleniem narzędzi marketingowych w działaniach podmiotów usługowych komercyjnych, ale też publicznych i społecznych. Prezentowane artykuły zostały ujęte w pięciu obszarach tematycznych, będących kolejnymi jego częściami: 1. Usługi publiczne i społeczne 2. Branżowy kontekst rozwoju usług w Polsce 3. Jakość i satysfakcja w usługach 4. Nowe technologie informacyjne w usługach 5. Innowacje w zarządzaniu usługami Wyeksponowanie branżowego charakteru problemów usługowych w powiązaniu z nowymi kierunkami doskonalenia zarządzania w usługach ukazuje nowe podejścia do rozwiązywania problemów współczesnych usług w warstwie zarówno teoretycznej, jak i praktycznych zastosowań. Z tego powodu niniejsza publikacja może zainteresować środowisko akademickie oraz menedżerów przedsiębiorstw usługowych i inspirować do dalszej dyskusji nad problemami zarządzania usługami. Pragniemy serdecznie podziękować wszystkim osobom, które przyczyniły się do powstania przedstawianej publikacji, a przede wszystkim: autorom za przygotowanie i nadesłanie oryginalnych tekstów naukowych wzbogacających wiedzę w zakresie zarządzania usługami, recenzentom: profesorom Andrzejowi Bajdakowi, Annie Dąbrowskiej, Emie Halavach, Zbigniewowi Jurczykowi, Izabeli Kowalik, Witoldowi Kwaśnickiemu, Danucie Mierzwie, Wandzie Patrzałek za wnikliwe oceny i uwagi, które przyczyniły się do udoskonalenia niniejszej publikacji.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again