Burska Katarzyna
Sortowanie
Źródło opisu
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
E-booki
(2)
Autor
Praca zbiorowa
(153)
Suchodolski Bogdan
(94)
Bochenek Adam
(93)
Reicher Michał
(71)
Konopka Stanisław
(69)
Burska Katarzyna
(-)
Tatarkiewicz Władysław
(67)
Nitsch Kazimierz
(64)
Estreicher Karol
(62)
Engels Friedrich
(57)
Kruczek Zygmunt
(57)
Dziubiński Zbigniew (1952- )
(56)
Gowarzewski Andrzej
(56)
Wolański Napoleon
(56)
Drozdowski Zbigniew
(55)
Kolberg Oskar
(55)
Dziak Artur
(54)
Marx Karl
(49)
VVedenskij B. A
(49)
Vavilov S. I
(49)
Walczak Bogdan
(48)
Zgółkowa Halina
(48)
Zuchora Krzysztof (1940- )
(48)
Kosiewicz Jerzy (1949- )
(47)
Okoń Wincenty
(47)
Baraniecki Leszek
(45)
Kotarbiński Tadeusz
(45)
Pieter Józef
(43)
Sozański Henryk (1939- )
(43)
Basińska Teresa
(42)
Ignasiak Zofia (1947- )
(42)
Wolarski Wojciech
(42)
Żukowska Zofia (1932-2012)
(42)
Jaworski Zygmunt (1925- )
(41)
Rosławski Adam
(41)
Talaga Jerzy
(40)
Bakulev A. N
(39)
Piasecki Eugeniusz
(38)
Śledziewski Dariusz
(38)
Bondarowicz Marian
(37)
Szot Zbigniew
(36)
Kosiewicz Jerzy
(34)
Krawczyk Zbigniew
(34)
Krawczyk Zbigniew (1930- )
(34)
Lipoński Wojciech
(34)
Paryski Witold Henryk
(34)
Saysse-Tobiczyk Kazimierz
(34)
Szafkowski Zbigniew
(34)
Trześniowski Roman (1909-2004)
(34)
Wohl Andrzej
(34)
Woynarowska Barbara
(34)
Zaborniak Stanisław
(34)
Kupisiewicz Czesław
(33)
Kutzner-Kozińska Maria
(33)
Wroczyński Ryszard
(33)
Affelt Waldemar
(32)
Demel Maciej
(32)
Kowalczyk Teresa
(32)
Prochorov A. M
(32)
Siwiński Wiesław
(32)
Starosta Włodzimierz
(32)
Wojnowski Jan
(32)
Łobożewicz Tadeusz
(32)
Charzewska Jadwiga
(31)
Diem Carl
(31)
Maj Jan
(31)
Orłowski Witold
(31)
Włodarski Ziemowit
(31)
Dega Wiktor
(30)
Kalinowski Adam
(30)
Maszczak Tadeusz
(30)
Nowocień Jerzy (1948- )
(30)
Obodyński Kazimierz
(30)
Perkowski Krzysztof
(30)
Tomaszewski Tadeusz
(30)
Czabański Bogdan
(29)
Nowakowski Andrzej
(29)
Sieroń Alfons
(29)
Stalin Iosif Vissarionovič
(29)
Pawlak Mirosław
(28)
Umiastowska Danuta
(28)
Wit Andrzej
(28)
Bém Jan
(27)
Lew-Starowicz Zbigniew
(27)
Schaff Adam
(27)
Stawczyk Zdobysław
(27)
Surén Hans
(27)
Wołoszynowa Lidia
(27)
Śliwerski Bogusław
(27)
Czajkowski Zbigniew
(26)
Kamiński Bogdan (medycyna)
(26)
Kerssenbrock Klement
(26)
Missiuro Włodzimierz
(26)
Plato
(26)
Przewęda Ryszard (1926-2022)
(26)
Thulin Josef Gottfried
(26)
Traczyk Władysław Z
(26)
Bielczyk Zygmunt
(25)
Czerwiński Janusz
(25)
Doroszewski Witold
(25)
Eider Jerzy
(25)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
2 wyniki Filtruj
E-book
W koszyku
Forma i typ
W książce przedstawiono obecne we współczesnej prasie analityczne konstrukcje leksykalne, które mają syntetyczne odpowiedniki. Praca ma charakter analityczno-materiałowy, zbiera dotychczasową wiedzę na temat tytułowego zjawiska. Autorka poddała obserwacji materiał pochodzący z wybranych periodyków polskich o zróżnicowanej tematyce i przeznaczonych dla różnego kręgu odbiorców. Treści teoretyczne łączą się z analizą zgromadzonych przykładów pod względem strukturalnym, semantycznym i pragmatycznym. Publikacja przynosi odpowiedź na pytania, z jakich komponentów zbudowane są analityzmy leksykalne mające jednoelementowe odpowiedniki, jakie relacje znaczeniowe zachodzą między omawianymi jednostkami, jakie kompetencje nadawczo-odbiorcze są wymagane do właściwego odczytywania peryfraz i ich ekwiwalentów oraz jakie funkcje przypisywane są konstrukcjom analitycznym i syntetycznym we współczesnych periodykach.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Tom jest kontynuacją rozważań podjętych w poprzednich książkach z cyklu poświęconego oryginalności słownej. Autorzy zebranych prac wychodzą z założenia, że internet to swoiste hipermedium - kompilacja tradycyjnych i zupełnie nowych sposobów komunikowania. W publikacji przyjrzano się cechom językowym komunikatów internetowych w aspekcie genologicznym (blogi, wideoblogi, memy, fora internetowe), komunikacyjnym właściwościom portali społecznościowych (Facebook), a także marketingowi w internecie (marki na stronach internetowych i w komunikatach reklamowych).
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej