Sortowanie
Źródło opisu
Księgozbiór
(41)
IBUK Libra
(36)
Forma i typ
Książki
(41)
E-booki
(36)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(40)
tylko na miejscu
(10)
Placówka
Wypożyczalnia Ogólna
(35)
Dla pracowników AWF
(5)
Czytelnia
(10)
Autor
Praca zbiorowa
(6)
Bakalarz Dariusz
(2)
Celuch Krzysztof
(2)
Pomykało Wojciech (1931- )
(2)
Adair John Eric (1934- )
(1)
Adair John Eric (1934- ). Anatomia biznesu
(1)
Al-Noorachi Muzahim
(1)
Aluchna Maria
(1)
Arib Fatima
(1)
Bajak Maria
(1)
Balcerak Alicja
(1)
Bartkowiak Piotr
(1)
Berezowski Jakub
(1)
Bianchi Anna Maria
(1)
Bieńkowska Jolanta
(1)
Brdulak Jacek
(1)
Broniecka Justyna
(1)
Buczkowski Bogdan
(1)
Cook Roy A
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Czajkowska Maria
(1)
Czapiewski Leszek
(1)
Czerwiński Janusz (1936- ; teoria sportu)
(1)
Dahl Martin
(1)
Davidson Rob
(1)
Dietl Jerzy
(1)
Dorożyński Tomasz
(1)
Dymarczyk Waldemar
(1)
Dziak-Czekan Szymon (1984- )
(1)
Dąbrowska Barbara (ekonomia)
(1)
Fal Artur
(1)
Fazlagić Amir Jan (1971- )
(1)
Florczak Ewelina
(1)
Gacek Przemysław
(1)
Gardziński Tomasz
(1)
Glinka Beata
(1)
Glinkowska-Krauze Beata
(1)
Gola Jan
(1)
Gorman Tom
(1)
Grabowski Henryk (1935- )
(1)
Guzek Marian
(1)
Góralczyk Andrzej
(1)
Górska Anna
(1)
Hensel Przemysław
(1)
Hsu Cathy H. C
(1)
Hęćka-Sadowska Aleksandra
(1)
Jaworski Zygmunt (1925- )
(1)
Jedel Joanna
(1)
Jemielniak Dariusz
(1)
Johann Maria
(1)
Jones Richard (1964- )
(1)
Jurczuk Anna
(1)
Kaczmarski Marek
(1)
Karbowski Marcin
(1)
Karpińska-Krakowiak Małgorzata
(1)
Karsznicki Krzysztof
(1)
Kaźmierczak Magdalena
(1)
Kinelski Grzegorz
(1)
Kocowski Tadeusz
(1)
Kolasińska-Morawska Katarzyna
(1)
Korczyn Aleksander
(1)
Koszel Maciej
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kowalski Arkadiusz Michał
(1)
Kozioł Leszek
(1)
Kołodziejczak Anna
(1)
Kretek Henryk
(1)
Krzakiewicz Kazimierz
(1)
Krześniak Zuzanna
(1)
Kuberska Ewelina
(1)
Kubiak Jarosław
(1)
Kubisiak Paweł
(1)
Kulińska-Sadłocha Ewa
(1)
Kuna-Marszałek Anetta
(1)
Kur Jerzy
(1)
Kurczewska Agnieszka
(1)
Kłossowska Anna
(1)
Latusek-Jurczak Dominika
(1)
Libicka Magdalena
(1)
Lipiec Jacek
(1)
Mazurczak Anna
(1)
Michalski Eugeniusz
(1)
Michałek Janusz
(1)
Mikołajczyk Bożena
(1)
Mitręga Maciej
(1)
Mizerka Jacek
(1)
Mosiejko Leszek
(1)
Mruk Henryk
(1)
Nowak Alojzy Z
(1)
Oleksiejuk Jacek
(1)
Polets Iryna
(1)
Popczyk Wojciech
(1)
Poznańska Krystyna
(1)
Prystupa Kaja
(1)
Pyfel Łukasz
(1)
Pysz Piotr
(1)
Płachciak Adam
(1)
Płuciennik Jarosław
(1)
Raynor Michael E. (1967- )
(1)
Rogala Piotr
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(16)
2010 - 2019
(50)
2000 - 2009
(7)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(73)
Wielka Brytania
(2)
nieznany (0ng)
(1)
nieznany (0ol)
(1)
Język
polski
(64)
angielski
(9)
nieznany (xxx)
(2)
Odbiorca
Handlowcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Biznes
(29)
Ekonomia
(21)
Zarządzanie
(17)
Marketing
(9)
Turystyka
(7)
Finanse
(4)
Organizacja
(4)
Sport
(4)
Etyka biznesu
(3)
Hotelarstwo
(3)
Nauka
(3)
Planowanie strategiczne
(3)
Przedsiębiorstwa
(3)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(3)
Biznesplan
(2)
Globalizacja
(2)
Inwestycje
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Konsumenci
(2)
Nauki ekonomiczne
(2)
Przedsiębiorstwa międzynarodowe
(2)
Relacje firma-klient
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Handel detaliczny
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Informatyzacja
(1)
Negocjacje
(1)
Przedsiębiorstwa międzynarodowe
(1)
Start-up (biznes)
(1)
Alianse strategiczne (biznes)
(1)
Beacon (urządzenie)
(1)
Biznes międzynarodowy
(1)
Biznes-plan
(1)
Biznesmeni
(1)
Budżet czasu
(1)
COVID-19
(1)
CSR (społeczna odpowiedzialność biznesu)
(1)
Charakter narodowy
(1)
Doping w sporcie
(1)
Dydaktyka
(1)
Edukacja
(1)
Ekologia
(1)
Ekonomia sportu
(1)
Ekonomia turystyki
(1)
Etyka sportu
(1)
Fair play
(1)
Gospodarka globalna
(1)
Gospodarka rynkowa
(1)
Gospodarka turystyczna
(1)
Gry symulacyjne
(1)
Handel detaliczny
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Hotele
(1)
Informatyzacja
(1)
Innowacje
(1)
Internet rzeczy
(1)
Jakość produktów
(1)
Kibole
(1)
Klastry
(1)
Kluby sportowe
(1)
Kreatywność
(1)
Kreatywność (biznes)
(1)
Kreatywność (nauka)
(1)
Kreatywność w pracy
(1)
Kultura prawna
(1)
Marketing sportowy
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Motywacja
(1)
Negocjacje handlowe
(1)
Niepewność (ekonomia)
(1)
Obsługa klientów
(1)
Omnichannel
(1)
Organizacja sprzedażowa
(1)
Organizacje sportowe
(1)
Patologia
(1)
Podróże
(1)
Podróże motywacyjne
(1)
Podróże służbowe
(1)
Prawo
(1)
Produkcja
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(1)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Przędsiębiorczość
(1)
Relacje z klientami
(1)
Religia i prawo
(1)
Rewolucja przemysłowa
(1)
Rozwój zrównoważony
(1)
Savoir-vivre w biznesie
(1)
Socjologia
(1)
Spotkania biznesowe
(1)
Sprzedaż
(1)
Start-up
(1)
Start-up (biznes)
(1)
Statystyka
(1)
Stosunki międzyludzkie
(1)
Strategie
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Praca zbiorowa
(3)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradnik
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
77 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A.52686 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / kom. red. Jerzy Dietl)
Autor
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.30199 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.53730, A.53729 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A.53728 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.52678 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.55272 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.52796 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.52899 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.54459, A.50945, A.50943 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A.50944 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.53637, A.53638 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. II.50654 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.51591 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Corporate social responsibility and ethics in business. Macro context of management. Entrepreneurship. Challenges of tourism policy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.46427 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing relacji : teoria i praktyka / Maciej Mitręga. - Wyd. 2, (dodr.). - Warszawa : CeDeWu. Pl. Wydawnictwa Fachowe, 2014. - 147 s. : il. ; 24 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dla pracowników AWF
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II.50547 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A.57391 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.53744 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.52386, A.52385, A.52387, A.52384 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A.52388 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.52685 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Biznes i środowisko są ze sobą powiązane. Firmy starają się minimalizować negatywny wpływ na środowisko naturalne w każdym obszarze swojej działalności. Trwa nieustanny proces poszukiwania rozwiązań najbardziej przyjaznych środowisku, tj. metod zarządzania, technologii, procesów biznesowych itd. Przedsiębiorstwa wdrażają wysokie wewnętrzne standardy proekologiczne, zgodne z najsurowszymi przepisami i międzynarodowymi normami, aby wykazać, że podejmowane działania konsekwentnie prowadzą do redukcji ich ujemnego wpływu na środowisko naturalne w każdym obszarze działalności. Katedra Zarządzania Jakością i Środowiskiem organizuje dla młodych naukowców cykliczną konferencję pn. „Współczesne uwarunkowania zarządzania środowiskiem”. Trzecia jej edycja odbyła się 3-4 listopada 2016 r. w Karpaczu. Tematem przewodnim było zarządzanie środowiskiem. Termin ten rozumie się jako wykonywanie funkcji zarządzania w stosunku do środowiska, jako systemu zarządzanego i jego poszczególnych komponentów (powietrza, wody, gleby itp.). Innymi słowy, jest to zarządzanie, którego przedmiotem jest środowisko bądź też zarządzanie jego użytkowaniem, ochroną i kształtowaniem. Tak interpretowane zarządzanie środowiskiem jest pojęciem interdyscyplinarnym, integrującym wiele zagadnień, wśród których do najważniejszych można zaliczyć aspekty: przyrodnicze, prawne, ekonomiczne, prakseologiczne, techniczne, etyczne, a także związane z odpowiedzialnym zarządzaniem. Celem konferencji była integracja młodych naukowców i praktyków zajmujących się zagadnieniami rozwoju zrównoważonego, a także zachęcenie osób z różnych środowisk do współpracy i tworzenia interdyscyplinarnych zespołów, prowadzących badania związane z nowym paradygmatem rozwoju. Zakres merytoryczny konferencji obejmował sześć modułów tematycznych: przyrodniczy wymiar zrównoważonego rozwoju, prawny wymiar zrównoważonego rozwoju, ekonomiczny wymiar zrównoważonego rozwoju, techniczny wymiar zrównoważonego rozwoju, filozoficzny wymiar zrównoważonego rozwoju oraz społeczny wymiar zrównoważonego rozwoju (w tym odpowiedzialne zarządzanie). W spotkaniu uczestniczyli przedstawiciele różnych środowisk zajmujących się problematyką zarządzania środowiskiem, tj. studenci studiów licencjackich, magisterskich i doktoranckich, a także pracownicy wyższych uczelni. Reprezentowali oni 19 krajowych ośrodków naukowych. Łącznie w konferencji uczestniczyło blisko 100 osób; wygłoszono na niej blisko 80 referatów. Niniejszy zeszyt zawiera dziewięć artykułów o zróżnicowanej tematyce, których wspólnym wyróżnikiem jest to, że koncentrują się na zagadnieniach dotyczących biznesu i środowiska. Ze względu na rozległy i zróżnicowany zakres tematyczny opracowań zaniechano ich grupowania i zaprezentowano je w kolejności alfabetycznej według nazwisk autorów. Redaktorzy książki, w imieniu autorów i swoim własnym, wyrażają wdzięczność recenzentom artykułów – za cenne uwagi, które pozwoliły na nadanie publikacji doskonalszego kształtu. Bartosz Bartniczak, Adam Płachciak, Piotr Rogala
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Konfrontacja wyników przeprowadzonych obserwacji z publikacjami dotyczącymi biznesu końskiego stała się podstawą do podjęcia badań, których głównym celem jest przedstawienie konfiguracji sieci podmiotów gospodarczych uczestniczących w systemie biznesu końskiego, z jednoczesnym zdefiniowaniem biznesu końskiego oraz zaproponowaniem uniwersalnego modelu gospodarstwa końskiego, a także uwzględnieniem zmienności pod wpływem różnych typów użytkowania koni. Stworzono również modele przepływów dóbr i usług biznesu końskiego oraz modele przepływów koni między obszarami „rdzenia” biznesu końskiego.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Każda zmiana jaką wprowadzasz do swojej firmy wiąże się pośrednio z umiejętnością zarządzania tymczasowym procesem, który tą zmianę wprowadza. Formalnie każdy projekt wprowadza zmianę. A więc prawdopodobnie nieświadomie wykorzystujesz elementy zarządzania projektami w swojej pracy. DLA KOGO: Poradnik przeznaczony dla właścicieli oraz menadżerów małych i średnich firm, którzy poszukują narzędzi, które pomogą im w wprowadzaniu zmian w swojej firmie/zespole. CZEGO SIĘ DOWIESZ: - nauczysz się łączyć pracę operacyjną z pracą związaną z wprowadzaniem zmian - dowiesz się, w jaki sposób zaplanować procesy - nauczysz się technik i metod tworzenia skutecznych i realistycznych harmonogramów - dowiesz się, w jaki sposób podejść do ewentualnego ryzyka w Twoim przedsięwzięciu - dowiesz się, jak poszczególne elementy klasycznego zarządzania projektami mogą pomóc Ci w codziennych wyzwaniach - poznasz narzędzia, które wspierają planowanie oraz poznasz narzędzia, które będą „ostrzegały Cię” przed ewentualnym niepowodzeniem
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Innovation is a complex, multi-aspect, global, regional and industry process. It is a consequence of the interaction of creativity, entrepreneurship, competitiveness, knowledge, management and economic growth. A competitive position of countries and companies is the outcome of their capacity and predisposition for innovations, shaped by their sizes, resources at their disposal (including human), system of management and relations with the environment. This volume, painting a diverse and versatile picture of innovation, co-existing together with creativity and entrepreneurship, is an effect of authors common interest in this subject matter.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej