Sortowanie
Źródło opisu
Księgozbiór
(65)
IBUK Libra
(4)
Forma i typ
Książki
(62)
E-booki
(5)
Publikacje fachowe
(4)
Publikacje naukowe
(4)
Czasopisma
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(63)
tylko na miejscu
(11)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Ogólna
(58)
Dla pracowników AWF
(8)
Czytelnia
(11)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(6)
Mruk Henryk
(6)
Keller Kevin Lane (1956- )
(4)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(4)
Zawiślak Marek
(4)
Środa Jacek
(4)
Kozioł Leszek
(3)
Bombol Małgorzata
(2)
Buczak Teresa
(2)
Hagemejer Krzysztof
(2)
Kasprzak Rafał
(2)
Matecki Piotr
(2)
Nordhaus William D
(2)
Pizło Wojciech
(2)
Samuelson Paul A
(2)
Walas Bartłomiej
(2)
Włodarczyk Bogdan
(2)
Armstrong Gary
(1)
Bachnik Katarzyna
(1)
Baczko Tadeusz
(1)
Baker Michael J
(1)
Bianchi Anna Maria
(1)
Bitz Michael
(1)
Boruc Mirosław A. (1947- )
(1)
Bosiacki Stefan
(1)
Buczkowska-Gołąbek Karolina
(1)
Celuch Krzysztof
(1)
Cieślikowski Krzysztof
(1)
Dominik Piotr (technologia żywności)
(1)
Drzazga Marek
(1)
Dziedzic Ewa
(1)
Fuchs Gerhard
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gardzińska Anna
(1)
Gierszewska Grażyna
(1)
Goc Piotr
(1)
Godlewski Piotr
(1)
Gonera Hubert
(1)
Gołembski Grzegorz (1947- )
(1)
Grabowski Artur (nauki ekonomiczne)
(1)
Grynkiewicz Tomasz
(1)
Grześkowiak Alicja
(1)
Góralczyk Andrzej
(1)
Hagemejer Helena
(1)
Holloway J. Christopher (1934- )
(1)
Iwasiewicz Andrzej (1935-2012)
(1)
Johann Maria
(1)
Kaczmarek Jacek (geografia społeczna)
(1)
Kaliciuk Stanisław (1932- )
(1)
Kaniewski Krzysztof
(1)
Kantyka Joanna (kultura fizyczna)
(1)
Klisiński Janusz (1950- )
(1)
Knecht Damian
(1)
Kochanowicz Jacek
(1)
Kociszewski Piotr (1987- )
(1)
Kokoszczyński Ryszard
(1)
Korczyn Aleksander
(1)
Kotler Philip
(1)
Kraśniewska Wacława
(1)
Kropielnicki Krzysztof
(1)
Kuźniar Wiesława
(1)
Leniartek Mieczysław K
(1)
Majewski Janusz (agroturystyka)
(1)
Matyszczak Andrzej
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(1)
Mazurkiewicz Anna
(1)
Mazurkiewicz-Pizło Anna
(1)
Mańkowski Tomasz
(1)
Meyer Beata
(1)
Michalska-Dudek Izabela
(1)
Mikuta Beata
(1)
Milewski Dawid
(1)
Mitręga Maciej
(1)
Nalazek Mirosław
(1)
Oleksiejuk Jacek
(1)
Paliś Beata
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(1)
Pawlicz Adam
(1)
Pałgan Ryszard (1944-2021)
(1)
Piasta Łukasz
(1)
Poznański Przemysław
(1)
Przeorek-Smyka Renata
(1)
Romanowska Maria (1947- )
(1)
Sagan Mariusz
(1)
Sawińska Agnieszka
(1)
Schüller Anne M
(1)
Sidorkiewicz Marta
(1)
Skalska Teresa
(1)
Skwara Marian (1946- )
(1)
Sobocińska Magdalena
(1)
Sojkin Bogdan (1951- )
(1)
Stanimir Agnieszka
(1)
Stasiak Andrzej (geografia)
(1)
Stepan Laura
(1)
Stigliano Giuseppe
(1)
Szafrańska Ewa
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Szostak Daniel
(1)
Tokarz-Kocik Anna
(1)
Tuszyński Jerzy
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(28)
2000 - 2009
(20)
1990 - 1999
(12)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(65)
nieznany (0ol)
(1)
nieznany (l a)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(48)
angielski
(11)
nieznany (xxx)
(8)
nieznany (ol)
(1)
Odbiorca
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Handlowcy
(1)
Menedżerowie
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Urzędnicy
(1)
Temat
Ekonomia
(51)
Marketing
(39)
Zarządzanie
(17)
Turystyka
(16)
Marketing turystyczny
(11)
Sport
(9)
Public relations
(8)
Marketing sportowy
(7)
Reklama
(6)
Organizacja
(5)
Agroturystyka
(4)
Ekonomia sportu
(4)
Ekonomia turystyki
(4)
Sponsoring
(4)
Komunikacja marketingowa
(3)
Podręczniki akademickie
(3)
Przedsiębiorstwa
(3)
Relacje firma-klient
(3)
Usługi
(3)
Biznes
(2)
Finanse
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Jakość usług
(2)
Konsumenci
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Marketing i zarządzanie
(2)
Marketing regionalny
(2)
Marketing relacyjny
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Polityka turystyczna
(2)
Produkty regionalne
(2)
Relacje z klientami
(2)
Rolnictwo
(2)
Rynek turystyczny
(2)
Zakupy
(2)
Zarządzanie i organizacja
(2)
Ekonomia
(1)
Handel detaliczny
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Informatyzacja
(1)
Kadry kierownicze
(1)
Marketing i zarządzanie
(1)
Przedsiębiorstwa międzynarodowe
(1)
Sport
(1)
Start-up (biznes)
(1)
Zarządzanie przedsiębiorstwem
(1)
Agent sportowy
(1)
Analiza strategiczna
(1)
Badania ankietowe
(1)
Badania marketingowe
(1)
Badania statystyczne
(1)
Biura podróży
(1)
Biznes międzynarodowy
(1)
Biznes-plan
(1)
Biznesplan
(1)
Doliny
(1)
Dziedzictwo kulturowe
(1)
Economic sciences
(1)
Economy
(1)
Ekorozwój
(1)
Etyka
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka turystyczna
(1)
Handel
(1)
Handel detaliczny
(1)
Informatyzacja
(1)
Innowacje
(1)
Internet
(1)
Jakość produktów
(1)
Konferencje
(1)
Krajoznawstwo
(1)
Kuchnia regionalna
(1)
Kulinaria a turystyka
(1)
Lista produktów tradycyjnych
(1)
Lubuski Szlak Wina i Miodu
(1)
Marketing internetowy
(1)
Marketing społeczny
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Marketing usług
(1)
Marketing w Internecie
(1)
Marketing w sporcie
(1)
Marketing wielopoziomowy (MLM)
(1)
Miasta
(1)
Organizacje sportowe
(1)
Podręczniki
(1)
Postawy konsumentów
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Preferencje konsumenta
(1)
Produkcja
(1)
Produkt regionalny
(1)
Produkt turystyczny
(1)
Produkty tradycyjne
(1)
Promocja
(1)
Przedsiębiorstwa międzynarodowe
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Przemysł turystyczny
(1)
Region turystyczny
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Barycz (rzeka)
(1)
Województwo podlaskie (1999- )
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Monografia
(1)
Monografie
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Zarządzanie i marketing
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
69 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A.57392 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.53642 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.59170 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.54183 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.52683 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.55631, A.52646 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.42341, A.42340, A.39549, A.56013, A.54207, A.39550 (6 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
Kwart., 2007-
Wcześniejsza częstotliwość: 2 razy w roku, 2002-2006
[Vol.] 1/2, [nr] 1/2 (2002)-.
Temat
Zawartość zasobu Czasopisma C.1468 Czytelnia Ogólna
2015, nr 14(1)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.58418 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.36219, A.31200, A.36218, A.31198, A.36144, A.31199, A.54570 (7 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A.36220 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.54195 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.46298, A.42658, A.47837, A.42659, A.56012 (5 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A.42660 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.55885 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Zmiany zachodzące w badaniach marketingowych wyrażają się w rozwoju złożonych metod i technik modelowania oraz wizualizacji danych, a także w rosnącym zakresie wykorzystywania nowych technologii w procesach zarządzania informacją. Celem monografii jest zaprezentowanie osiągnięć w metodologii badań marketingowych wyrażonych przez rozwój baz danych, modelowania, a także metod i form wizualizacji danych. Monografia stanowi odpowiedź na rosnące potrzeby decydentów, którzy oczekują dzisiaj coraz bardziej pogłębionych analiz z wykorzystaniem coraz większej liczby danych i występujących między nimi współzależności.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Zeszyt ten jest próbą przedstawienia Czytelnikowi stanowiska autorów w odniesieniu do współczesnej wiedzy o finansach i zarządzaniu organizacjami złożonymi. Celem autorów artykułów jest poszukiwanie odpowiedzi na pytania: jak te organizacje mogą być skonstruowane, zorganizowane oraz jak mogą funkcjonować w sytuacji, gdy tempo zmian powoduje powstanie nieznanych dotąd zjawisk i procesów, nasuwa nowe problemy, których nie da się rozwiązać bez odpowiednich badań i nowej wiedzy. Każdy z prezentowanych artykułów składających się na niniejszy numer „Zeszytów Naukowych Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie” jest ukierunkowany na dostosowywanie analizy świata organizacji i finansów do tempa wspomnianych zmian. Artykuły, będące efektem prac naukowych prowadzonych w ramach badań podstawowych i wdrożeniowych, prezentują problematykę pomiaru rentowności przedsiębiorstwa, prognozowania stanu aktywności gospodarczej krajów przed-wschodzących, badania finansowej skuteczności działań B+R w przedsiębiorstwie; jak również analizy czynników rozwoju banków spółdzielczych, oceny skuteczności systemu motywowania kadry kierowniczej, działań marketingowych i mediów społecznościowych w kontekście innowacyjności przedsiębiorstwa. (...)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Skala i szybkie tempo zmian zachodzących w sferze społeczno-gospodarczej powodują powstawanie niespotykanych dotąd zjawisk i procesów, rodzą nowe problemy, których rozwiązywać nie da się bez odpowiednich badań i nowej wiedzy. Badania jakichkolwiek zdarzeń wymagają trudu. Trud taki podejmujemy zwykle z dwóch powodów. Jednym jest bezinteresowna ciekawość badacza, częściej jednak przeprowadzamy analizę teoretyczną wtedy, kiedy natrafimy na trudności – gdy nie skutkują wyuczone sposoby dawania sobie rady z rzeczywistością lub też gdy chcemy osiągnąć coś nowego. W tych właśnie dwóch przypadkach źródłem pomocy jest teoria, nowa wiedza. Zawiera ją każdy z prezentowanych artykułów składających się na niniejszy numer „Zeszytów Naukowych Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie”, trzydziesty z kolei, tym razem ukierunkowany na współczesną tematykę funkcjonowania organizacji gospodarczych. Artykuły, będące efektem prac naukowych prowadzonych w ramach badań podstawowych i wdrożeniowych, prezentują wiele interesujących poznawczo oraz aplikacyjnie informacji. W dużej mierze są one poświęcone problematyce zarządzania przedsiębiorstwem turystycznym, zarządzania personelem, ze zwróceniem uwagi szczególnie na kształtowanie pożądanych kompetencji pracowników, jak również problematyce nadzoru właścicielskiego w sektorze przedsiębiorstw komunalnych, marketingu bezpośredniego dóbr luksusowych oraz prezentacji modeli sprawozdawczości małych podmiotów gospodarczych.(...)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Zeszyt jest dziełem pracowników naukowo-dydaktycznych naszej Uczelni oraz pracowników z innych szkół wyższych i ośrodków naukowych w kraju, tj. Wyższej Szkoły Logistyki w Poznaniu, Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych oraz Centralnego Instytutu Ochrony Pracy – Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie. Artykuły, będące efektem prac naukowych prowadzonych w ramach badań podstawowych i wdrożeniowych, prezentują wiele interesujących poznawczo oraz aplikacyjnie informacji. Problematyka tekstów składających się na niniejszy Zeszyt koncentruje się głównie wokół zagadnień zarządzania zasobami pracy, kultury bezpieczeństwa pracy, efektywności procesu nauczania studentów w szkolnictwie wyższym, skuteczności mechanizmów zarządzania aktywami organizacji i nadzoru właścicielskiego oraz postrzegania marki jako czynnika procesu nabywczego na rynku dóbr konsumpcyjnych, wykorzystania e-learningu w procesie zarządzania wiedzą i innowacjami w przedsiębiorstwach nowoczesnej gospodarki.(...)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej