Sortowanie
Źródło opisu
Księgozbiór
(272)
IBUK Libra
(29)
Forma i typ
Książki
(264)
E-booki
(30)
Publikacje naukowe
(12)
Czasopisma
(7)
Publikacje fachowe
(7)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(258)
tylko na miejscu
(95)
wypożyczone
(8)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Ogólna
(217)
Dla pracowników AWF
(47)
Czytelnia
(95)
Czytelnia - po rezerwacji
(4)
Autor
Mruk Henryk
(13)
Kotler Philip
(8)
Altkorn Jerzy
(6)
Kotler Philip (1931- )
(6)
Walas Bartłomiej
(6)
Bosiacki Stefan
(5)
Kornak Aleksander Stefan
(5)
Matecki Piotr
(5)
Sznajder Andrzej
(5)
Godlewski Piotr
(4)
Keller Kevin Lane (1956- )
(4)
Kruczek Zygmunt
(4)
Marcinkiewicz Cezary
(4)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(4)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(4)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(4)
Zawiślak Marek
(4)
Środa Jacek
(4)
Baker Michael J
(3)
Chudoba Tadeusz (1932-2010)
(3)
Garbarski Lechosław
(3)
Januszewska Małgorzata
(3)
Johann Maria
(3)
Kozioł Leszek
(3)
Mazurkiewicz-Pizło Anna
(3)
Nalazek Mirosław
(3)
Panasiuk Aleksander
(3)
Pawlicz Adam
(3)
Pizło Wojciech
(3)
Sidorkiewicz Marta
(3)
Sobocińska Magdalena
(3)
Belka Marek
(2)
Bombol Małgorzata
(2)
Buczak Teresa
(2)
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Dudkiewicz Danuta
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Gardzińska Anna
(2)
Gocłowska Sylwia
(2)
Gołembski Grzegorz (1947- )
(2)
Hagemejer Krzysztof
(2)
Holloway J. Christopher (1934- )
(2)
Izydorczyk Adam
(2)
Januszewska Małgorzata (ekonomia)
(2)
Kasprzak Rafał
(2)
Lenartowicz Michał (wychowanie fizyczne)
(2)
Marciszewska Barbara
(2)
Mazurkiewicz Ludwik
(2)
Merski Janusz
(2)
Mrozowicz Kazimierz
(2)
Mulak M
(2)
Nordhaus William D
(2)
Piątkowska Monika (1980- )
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Rutkowski Ireneusz
(2)
Samuelson Paul A
(2)
Sawińska Agnieszka
(2)
Siedlecka Agnieszka
(2)
Tokarz-Kocik Anna
(2)
Turkowski Marek
(2)
Wrzosek Wojciech
(2)
Włodarczyk Bogdan
(2)
Zmyślony Piotr
(2)
Adamczuk Franciszek
(1)
Adamczyk Józef
(1)
Adamus Lucyna
(1)
Al-Noorachi Muzahim
(1)
Alejziak Wiesław
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Ankiel Magdalena
(1)
Antczak Mariola
(1)
Armstrong Gary
(1)
Bachnik Katarzyna
(1)
Baczko Tadeusz
(1)
Bagozzi Richard P
(1)
Bajak Maria
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Bartołd Robert
(1)
Bednarska Marlena
(1)
Berndt Ralph
(1)
Bianchi Anna Maria
(1)
Białecki Klemens Paweł (1929-2021)
(1)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Bień Magdalena (gospodarka przestrzenna)
(1)
Bitz Michael
(1)
Blankenship Albert B
(1)
Blokus Wiesława
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Boruc Mirosław A. (1947- )
(1)
Boruszczak Mirosław
(1)
Botwina Grzegorz
(1)
Brdulak Halina
(1)
Brdulak Jacek (1953- )
(1)
Breen George E
(1)
Briggs Susan
(1)
Bryła Paweł
(1)
Bucholz Michał
(1)
Buczkowska-Gołąbek Karolina
(1)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(1)
Burska Katarzyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(28)
2010 - 2019
(101)
2000 - 2009
(105)
1990 - 1999
(63)
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(18)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(283)
Wielka Brytania
(8)
nieznany (0ol)
(5)
Stany Zjednoczone
(4)
Niemcy
(1)
nieznany (l a)
(1)
Rosja
(1)
Język
polski
(164)
nieznany (xxx)
(103)
angielski
(26)
niemiecki
(1)
nieznany (ol)
(1)
Odbiorca
Specjaliści ds. marketingu
(3)
Szkoły wyższe
(3)
Menedżerowie
(2)
Dziennikarze sportowi
(1)
Ekonomiści
(1)
Handlowcy
(1)
Menedżerowie sportu
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Studenci
(1)
Urzędnicy
(1)
Temat
Marketing
(161)
Turystyka
(105)
Ekonomia
(51)
Zarządzanie
(48)
Sport
(39)
Marketing turystyczny
(36)
Marketing sportowy
(20)
Reklama
(17)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(12)
Sponsoring
(12)
Agroturystyka
(11)
Public relations
(11)
Rekreacja
(9)
Organizacja
(8)
Hotelarstwo
(7)
Podręczniki akademickie
(7)
Polityka turystyczna
(7)
Usługi
(7)
Biura podróży
(6)
Komunikacja marketingowa
(6)
Konsumenci
(6)
Rynek turystyczny
(6)
Socjologia
(6)
Gospodarka turystyczna
(5)
Kultura fizyczna
(5)
Marketing terytorialny
(5)
Promocja handlowa
(5)
Przedsiębiorstwa
(5)
Ekonomia sportu
(4)
Ekonomia turystyki
(4)
Ekoturystyka
(4)
Marketing i zarządzanie
(4)
Marketing usług
(4)
Organizacja i zarządzanie
(4)
Relacje firma-klient
(4)
Relacje z klientami
(4)
Rynek
(4)
Usługi turystyczne
(4)
Uzdrowiska
(4)
Zarządzanie przedsiębiorstwem
(4)
Reklama
(3)
Biznes
(3)
Czas wolny
(3)
Gospodarka regionalna
(3)
Handel
(3)
Innowacje
(3)
Jakość usług
(3)
Kluby sportowe
(3)
Kultura
(3)
Marketing regionalny
(3)
Odpoczynek
(3)
Organizacje sportowe
(3)
Planowanie strategiczne
(3)
Promocja
(3)
Promocja sportu
(3)
Unia Europejska
(3)
Znaki towarowe
(3)
Marketing
(2)
Marketing turystyczny
(2)
Psychologia
(2)
Turystyka
(2)
Advertisement
(2)
Badania marketingowe
(2)
Biznesplan
(2)
Finanse
(2)
Fitness
(2)
Gastronomia
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Hotele
(2)
Imprezy turystyczne
(2)
Informacja turystyczna
(2)
Informacja w turystyce
(2)
Informatyzacja
(2)
Jakość produktów
(2)
Komunikacja
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Marketing internetowy
(2)
Marketing kulturalny
(2)
Marketing relacyjny
(2)
Marketing sportu
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Mass media i sport
(2)
Media i sport
(2)
Miasta
(2)
Organizacja imprez sportowych
(2)
Polska Organizacja Turystyczna
(2)
Postawy konsumentów
(2)
Produkt regionalny
(2)
Produkty regionalne
(2)
Promocja turystyki
(2)
Promocja zdrowia
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Rolnictwo
(2)
Sponsoring sportowy
(2)
Turystyka wiejska
(2)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(2)
Wychowanie fizyczne
(2)
Temat: czas
2001-
(4)
2001-0
(3)
1901-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Barycz (rzeka)
(1)
Europa
(1)
Gdynia (woj. pomorskie)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Województwo podlaskie (1999- )
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(5)
Podręczniki akademickie
(4)
Monografia
(3)
Czasopisma polskie
(2)
Opracowanie
(2)
Podręczniki
(2)
Praca doktorska
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
E-book
(1)
Monografie
(1)
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Prasa specjalistyczna
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
301 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Współczesne obszary zarządzania / redakcja naukowa Wojciech Pizło. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo SGGW, 2021. - 193, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A.58212 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe / Politechnika Opolska)
Niereg.
Z. 1-.
Zawartość zasobu Czasopisma P.84, C.84
2000, 2
2010, 8
2012, 9
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.50991, A.50992 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.30768, A.28750, A.28753 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A.28752 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.55885 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.44017 (1 egz.)
Dla pracowników AWF
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II.47820 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A.40384 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(O co pytamy najczęściej : Urząd Komitetu Integracji Europejskiej ; t. 6)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.41385 (1 egz.)
Brak okładki
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.42202, A.46747, A.42203, A.42206, A.41826, A.41820, A.42205, A.46746, A.41822, A.41824, A.41823, A.42198, A.42199, A.42204, A.42201, A.41825, A.42200, A.42207, A.41821, A.46745 (20 egz.)
Dla pracowników AWF
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III.39826 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dla pracowników AWF
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II.51051 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Publikacja darmowa
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika do nauczania podstaw i specjalizacyjnych zagadnień marketingu. Publikacja ukazuje związki marketingu z zarządzaniem, mikro- i makroekonomią, psychologią, socjologią, przemysłem i handlem. Jest bogato ilustrowana rysunkami i przykładami doświadczeń polskich przedsiębiorstw. Zawiera indeks rzeczowy i bibliografię, a po każdym rozdziale pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne i studium przypadku. Ogromną zaletą książki jest przystępny język i przejrzysta struktura wykładu. Szerzej niż w innych podręcznikach nawiązuje do podstawowych funkcji zarzadzania (planowania, organizowania, przewodzenia i kontrolowania) omawia politykę i kalkulacje cen, rolę logistyki w dystrybucji, zarządzanie produktami przemysłowymi i usługami oraz marketing międzynarodowy. Podręcznik został napisany z myślą o studentach kierunków: ekonomia, finanse i rachunkowość, międzynarodowe stosunki gospodarcze, turystyka, zarządzanie, zarządzanie i inżyniera produkcji, zarządzanie publiczne oraz studiów podyplomowych i doktoranckich. Istotną cechą podręcznika jest połączenie elementów klasycznego marketingu z nowymi trendami. Treść książki obejmuje (…) aspekty funkcjonalne, menedżerskie i strategiczne marketingu. W części aplikacyjnej uwzględniono główne specyficzne obszary zastosowań marketingu: sfera usług, rynki przemysłowe, organizacje non-profit oraz rynki międzynarodowe. Marketing jest rozpatrywany z jego szerokim kontekstem społecznym i środowiskowym. (…) Publikacja reprezentuje ogromne walory dydaktyczne jako podręcznik. Poza przejrzystością na uwagę zasługują wprowadzone na końcu rozdziałów: pytania, case study i zadania do wykonania przez Czytelnika. prof. zw. dr hab. Marek Prymon Prof. zw. dr hab. Eugeniusz Michalski jest kierownikiem Katedry Zarządzania na Wydziale Nauk Ekonomicznych Politechniki Koszalińskiej. Był również dyrektorem Instytutu Ekonomii i Zarządzania oraz kierownikiem Katedry Marketingu Międzynarodowego PK. Wykłady prowadził w Akademii Ekonomicznej w Katowicach, Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, Politechnice Gdańskiej i Uniwersytecie Gdańskim. Jest autorem lub współautorem 21 książek i 118 artykułów naukowych z zakresu ekonomiki i organizacji przedsiębiorstwa, marketingu i zarządzania – opublikowanych w kraju i za granicą. Za podręcznik „Marketing” wraz z towarzyszącym mu aneksem internetowym (pierwszym tego rodzaju w Polsce) został uhonorowany Nagrodą Indywidualną Ministra Edukacji Narodowej i Sportu w 2004 roku.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.46197 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A.46196 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Autorzy prezentowanego numeru Prac Naukowych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu przedstawiają główne obszary stosowania badań marketingowych. Przedmiotem analizy są badania marketingowe produktu oraz marki, a w tym badania produktu w jego cyklu rynkowym oraz możliwości stosowania metody refleksji strategicznej w procesie planowania nowego produktu. Przedstawione rozważania oparte są na przykładach różnych rynków, m.in. mleka spożywczego, a także regionalnych i ekologicznych produktów żywnościowych. Autorzy niniejszego zbioru artykułów zwracają uwagę na znaczenie i użyteczność badań marketingowych w rozpoznawaniu zachowań konsumentów, a także na możliwości zastosowania diagnostyki medycznej w badaniach zachowań konsumentów. Ukazane zostały również pytania i dylematy związane z badaniami kształtującej się w Polsce klasy wyższej i badaniami współczesnych konsumentów na rynku turystycznym, którzy poszukują doznań, doświadczeń i wrażeń. Autorzy w tej części przedstawiają także wyniki zrealizowanych badań empirycznych dotyczących opinii konsumentów na temat reklamy internetowej oraz motywacji racjonalności w korzystaniu z ICT w procesie podejmowania decyzji zakupowych. Przedmiotem analizy jest także dwuwymiarowa skala służąca do pomiaru orientacji na osiągnięcia oraz relacje między akceptacją ryzyka a komponentami postawy wobec oszczędzania. Autorzy podkreślają znaczenie i wskazują na konieczność prowadzenia badań dotyczących takich kategorii, jak satysfakcja, lojalność, relacje oraz wartość dla klienta. Przedstawione rozważania i analizy oparte są na przykładzie różnych rynków branżowych, jak również dotyczą jednostek samorządu terytorialnego oraz szkół wyższych.Jak wskazują autorzy kolejnych artykułów ważnym obszarem badań marketingowych są procesy komunikacji i dystrybucji. Artykuły poświęcone tej problematyce dotyczą takich problemów, jak: metody formalne służące optymalizacji wyboru grup docelowych przekazów marketingowych, ocena efektów komunikacji marketingowej, innowacja marketingowa w handlu detalicznym, wykorzystanie badań marketingowych w zarządzaniu siecią handlową, ocena oferty marketingowej centrów handlowych, ocena skuteczności i efektywności działań merchandisingowych. Wskazano również na potrzebę prowadzenia badań opinii pracowników oraz wykorzystywania audytów, a w tym audytu kreatywnego komunikacji marketingowej oraz audytu diagnozującego aktywność marketingową małych i średnich przedsiębiorstw.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
W pierwszej części prezentowanego numeru zostały przedstawione etapy rozwoju badań marketingowych będące odpowiedzią na powstawanie nowych kontekstów badawczych związanych z funkcjonowaniem przedsiębiorstwa. Ukazany został również wpływ internacjonalizacji przedsiębiorstw oraz kultury organizacyjnej na prowadzenie badań marketingowych.W drugiej części znajdują się artykuły dotyczące nowych podejść badawczych, wynikających z rozwoju technologii informacyjnych i komunikacyjnych. Rozważania prowadzone przez autorów tej części publikacji dotyczą takich problemów, jak: wyzwania wobec badań użytkowników Internetu, badania przebiegu i efektów kampanii e-mailingowych z wykorzystaniem modelu tematycznej hurtowni danych, netnografia, fora internetowe w aspekcie zastosowań w badaniach marketingowych oraz wykorzystanie technologii łączności bezprzewodowej w badaniach marketingowych. Artykuły ujęte w trzeciej części prezentowanego numeru ukazują rozwój podejść i metod ilościowych oraz ich zastosowań. Opracowania te poświęcone zostały asymetrycznym metodom wielowymiarowym, łączeniu metod i narzędzi w budowie modeli predykcyjnych, zastosowaniu metody grupowania dwustopniowego w segmentacji klientów, zmiennym jakościowym w segmentacji rynku, skalom porządkowym i elementom teorii zbiorów rozmytych, a także zastosowaniu analizy czynnikowej oraz eksperymentu w badaniach marketingowych. Kolejne artykuły dotyczą badań jakościowych i ich wykorzystywania w rozwiązywaniu problemów badawczych i decyzyjnych. Autorzy artykułów z tego zakresu rozpatrują znaczenie i rozwój metod jakościowych w marketingu. Zwracają uwagę na problemy doboru próby w jakościowych badaniach marketingowych, a także na możliwości wykorzystania wyników badań jakościowych do identyfikacji populacji w badaniach ilościowych. Przedmiotem rozważań są również specyfika podejścia etnograficznego, metoda obserwacji, analiza narracji. Autorzy prezentują również rezultaty badań jakościowych dotyczących rozpoznawania okazji przedsiębiorczych, a także procesów komunikacji wewnątrz gospodarstw domowych oraz opinii o procesach reklamacji produktów.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Celem monografii jest przedstawienie najważniejszych aspektów organizacyjnych i marketingowych procesu internacjonalizacji przedsiębiorstw zarówno na etapie przygotowania strategii wejścia, jak i obecności na rynku docelowym. Publikacja łączy ujęcie teoretyczne z praktyką życia gospodarczego. Zawiera liczne przykłady i rekomendacje dotyczące zachowania firm dokonujących ekspansji za granicą. Odbiorcą książki może być szerokie grono Czytelników, m.in. akademicy, studenci kierunków ekonomicznych i zarządzania, w tym specjalności o profilu międzynarodowym, czy kadra menedżerska przedsiębiorstw. Opracowanie zawiera pięć rozdziałów, w których obok rozważań dotyczących przyczyn, form i motywów ekspansji omówione zostały wybrane zagadnienia związane z organizacją procesu internacjonalizacji oraz przygotowaniem odpowiedniej strategii marketingowej. Uzupełnieniem treści są dwa aneksy, w których, na licznych przykładach, pokazano etykietę biznesową w różnych krajach oraz rekomendacje dla wybranych rynków w zakresie przygotowania strategii promocji uwzględniające specyfikę kulturową, językową i oczekiwania klientów. Wybór krajów podyktowany był przede wszystkim ich zróżnicowaniem zarówno w zakresie geograficznym, jak i społeczno-kulturowym oraz ekonomicznym.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
W monografii zostały zaprezentowane badania dotyczące działań z zakresu marketingu wewnętrznego w bibliotekach województwa łódzkiego. Obszerna część teoretyczna zawiera informacje na temat roli bibliotek we współczesnym społeczeństwie informacyjnym oraz analizę koncepcji marketingu wewnętrznego. Autorki, wykorzystując do realizacji wyznaczonych celów badawczych wszechstronne studia literaturowe, odnoszą się do obowiązujących przepisów prawnych, wskazują na współczesne funkcje, zadania i misje bibliotek, a następnie podejmują próbę wyjaśnienia istoty i znaczenia marketingu wewnętrznego we współczesnej bibliotece. W części badawczej omawiają wyniki badania empirycznego dotyczącego takich zagadnień, jak: stosowane w praktyce elementy marketingu wewnętrznego (np. komunikacja wewnętrzna, system motywacyjny, kultura organizacyjna), ocena funkcjonowania marketingu wewnętrznego przez pracowników, konfrontacja oczekiwań pracowników ze stanem faktycznym. Ważnym dodatkiem do książki jest wyczerpująca bibliografia publikacji na temat marketingu bibliotecznego, począwszy od najwcześniejszej, datowanej na rok 1991. Zaletą monografii jest jej interdyscyplinarny charakter - Czytelnik otrzymuje rzetelne studia naukowe przeprowadzone z punktu widzenia informatologa i bibliologa oraz specjalisty w zakresie marketingu.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Celem niniejszej pracy jest próba oceny stanu wiedzy i wskazania perspektyw rozwojowych dla marketingu rozumianego jako zbioru decyzji i działań podejmowanych w celu uzyskania pozytywnego wpływ na czynniki wzrostu wartości. W trzech rozdziałach autor przedstawił dwa modele skuteczności działań marketingowych wykorzystujące kategorię wartości, których autorzy wskazują brak badań wpływu działań marketingowych na wartość przedsiębiorstwa, a także własny model skuteczności działań marketingowych wykorzystujący koncepcję czynników wzrostu wartości i pojęcie kapitału marki K.L. Kellera. Zawarł analizy, opierając się na własnym modelu skuteczności działań marketingowych oraz na elementach metodologicznych badań empirycznych dotyczących skuteczności działań marketingowych: na rynku konsumpcyjnym (business-to-consumer); na rynku zatrudnienia (employer branding); na rynku dóbr zaopatrzeniowych (business-to-business); na rynku finansowym (w zakresie relacji inwestorskich). Autor zaproponował też wskazówki metodologiczne dotyczące dalszych badań tego problemu w poszczególnych obszarach badawczych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Niniejsza publikacja została przygotowana z okazji jubileuszu 45-lecia pracy twórczej Profesor Anieli Styś. Zawiera okolicznościowe wystąpienia i wspomnienia przedstawicieli Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu oraz środowiska marketingowego, z którym Pani Profesor była i jest związana. Jako następca Pani Profesor na stanowisku dyrektora Instytutu Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu miałam przyjemność zorganizować i poprowadzić uroczystość Jubileuszu, która zgromadziła szerokie grono profesorów, kierowników katedr marketingowych z całej Polski. Uroczystość odbyła się 24 października 2011 r. w Centrum Informacji Naukowej i Ekonomicznej UE we Wrocławiu. Na wstępie przedstawiono sylwetkę naukową Pani Profesor jako współtwórcy Wrocławskiej Szkoły Marketingu. Kolejne części publikacji zawierają teksty wystąpień zaproszonych gości, które zainaugurowało wystąpienie Rektora prof. Bogusława Fiedora. Wszystkie wystąpienia były wyrazem sympatii dla Pani Profesor oraz uznania dla Jej dorobku naukowo-badawczego i dydaktycznego. Teksty zamieszczone w niniejszej publikacji powstały na bazie indywidualnych kontaktów z Panią Profesor, związanych z badaniami naukowymi, dydaktyką oraz ogólnymi problemami funkcjonowania sfery szkolnictwa wyższego. Wystąpienia gości oraz ich wspomnienia dają świadectwo dużej aktywności Szanownej Jubilatki we wszystkich tych wymiarach.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Tytuł publikacji 25 lat społeczeństwa obywatelskiego nawiązuje do rocznicy zapoczątkowania transformacji systemowej gospodarki polskiej w 1990 roku. Okres prze-chodzenia od gospodarki centralnie planowanej do rynkowej tworzył w Polsce warunki rozwoju społeczeństwa obywatelskiego i zmobilizował Polaków do aktywności w sferze gospodarczej i społecznej. Spowodował także przekształcenia strukturalne w gospodarce oraz powstawanie i współistnienie różnych form organizacyjnych pod-miotów rynkowych: prywatnych, nastawionych na zysk, oraz niedochodowych – o statusie prywatnym i publicznym. Ukształtował warunki rozwoju społecznej gospodarki rynkowej, którą opisuje art. 20 Konstytucji RP z 2 kwietnia 1997 roku: „Społeczna gospodarka rynkowa oparta na wolności działalności gospodarczej, własności prywatnej oraz solidarności, dialogu i współpracy partnerów społecznych stanowi podstawę ustroju gospodarczego Rzeczypospolitej Polskiej”. W tym artykule Konstytucji pod¬kreślono znaczenie solidarności, dialogu i współpracy partnerów społecznych w budo¬wie ustroju gospodarczego w Polsce. Nawiązano do potrzeby budowy społeczeństwa obywatelskiego, gdzie obywatele świadomie uczestniczą w życiu publicznym, są aktywni i odpowiedzialni oraz mają potrzebę samoorganizacji1. Społeczeństwo obywatelskie obejmuje bowiem obywatelską aktywność grupową (tworzenie i działalność różnych form organizacji pozarządowych), a także świadomość i postawę obywatelską, która przejawia się: zaangażowaniem obywateli w sprawy publiczne i państwa, działalnością charytatywną, zainteresowaniem sprawami społecznymi, podejmowaniem prac społecznych w formie wolontariatu. […] Zachęcamy do lektury niniejszej publikacji i wyrażamy nadzieję, że poruszane w niej problemy będą dla Czytelników zachętą do obserwowania rozwoju społeczeństwa obywatelskiego w Polsce, odnotowywania cech zmian społecznych, a tak¬że do zainteresowania sprawami społecznymi oraz działalnością społeczną i charytatywną, co służy budowaniu społeczeństwa obywatelskiego. Barbara Mróz-Gorgoń, Barbara Iwankiewicz-Rak
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej