Sortowanie
Źródło opisu
Księgozbiór
(25)
IBUK Libra
(4)
Forma i typ
Książki
(25)
Publikacje fachowe
(5)
E-booki
(4)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(24)
tylko na miejscu
(6)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Ogólna
(20)
Dla pracowników AWF
(6)
Czytelnia
(6)
Autor
Kozioł Leszek
(3)
Mruk Henryk
(2)
Adamczyk Józef
(1)
Bajak Maria
(1)
Bianchi Anna Maria
(1)
Bień Magdalena (gospodarka przestrzenna)
(1)
Botwina Grzegorz
(1)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(1)
Cynarski Wojciech J
(1)
Depa Jakub
(1)
Grabowski Artur (nauki ekonomiczne)
(1)
Jarczewski Woyciech
(1)
Johann Maria
(1)
Kaj Stanisław H
(1)
Kaliciuk Stanisław (1932- )
(1)
Kirejczyk Edward
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Lachowicz Zbigniew
(1)
Lambin Jean-Jacques
(1)
Masłyk-Musiał Ewa (1945- )
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
Moska Waldemar
(1)
Mucha-Szajek Ewa
(1)
Naglak Zbigniew (1930- )
(1)
Ner Katarzyna
(1)
Obodyński Kazimierz
(1)
Paliś Beata
(1)
Panfil Ryszard (1958- )
(1)
Pałgan Ryszard (1944-2021)
(1)
Pedersen Paul Mark (1970- )
(1)
Piasta Łukasz
(1)
Pilarczyk Bogna
(1)
Piziak Bartosz
(1)
Porro Nicola
(1)
Sarnowski Janusz
(1)
Siwiński Wiesław (1934- )
(1)
Stigliano Giuseppe
(1)
Strzyżewska-Kamińska Marianna
(1)
Sławińska Maria
(1)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(1)
Turkowski Marek
(1)
Wyrzykowski Krzysztof
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(10)
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(7)
1990 - 1999
(5)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(28)
Wielka Brytania
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(23)
angielski
(3)
nieznany (xxx)
(3)
Odbiorca
Specjaliści ds. marketingu
(3)
Menedżerowie
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Dziennikarze sportowi
(1)
Ekonomiści
(1)
Handlowcy
(1)
Menedżerowie sportu
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Studenci
(1)
Urzędnicy
(1)
Temat
Marketing
(10)
Sport
(7)
Turystyka
(6)
Marketing i zarządzanie
(5)
Zarządzanie
(5)
Marketing sportowy
(4)
Organizacja i zarządzanie
(4)
Ekonomia
(3)
Konsumenci
(3)
Rekreacja
(3)
Hotelarstwo
(2)
Marketing usług
(2)
Public relations
(2)
Sponsoring
(2)
Zakupy
(2)
Zarządzanie i organizacja
(2)
Ekonomia
(1)
Handel detaliczny
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Informatyzacja
(1)
Kadry kierownicze
(1)
Marketing i zarządzanie
(1)
Przedsiębiorstwa międzynarodowe
(1)
Sport
(1)
Start-up (biznes)
(1)
Zarządzanie przedsiębiorstwem
(1)
Beacon (urządzenie)
(1)
Centra fitness
(1)
Centra rekreacji
(1)
Czas wolny
(1)
Dostępność opieki zdrowotnej
(1)
EASS (European Association for Sociology of Sport)
(1)
Etyka
(1)
Euroregion Niemen
(1)
Fitness
(1)
Gastronomia
(1)
Handel detaliczny
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Hotele
(1)
Informatyzacja
(1)
Innowacje
(1)
Innowacje organizacyjne
(1)
Inteligentne miasta i wsie
(1)
Internet rzeczy
(1)
Jakość usług
(1)
Komunikacja
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kultura
(1)
Laboratorium Innowacji Miejskich - URBAN LAB
(1)
Marketing kulturalny
(1)
Marketing społeczny
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Marketing turystyczny
(1)
Marketing usług zdrowotnych
(1)
Małe i średnie przedsiębiorstwa
(1)
Media i sport
(1)
Miasta
(1)
Miasta inteligentne
(1)
Odpoczynek
(1)
Omnichannel
(1)
Organizacje sportowe
(1)
Pielęgniarstwo
(1)
Planowanie przestrzenne
(1)
Polityka miejska
(1)
Popularyzacja sportu
(1)
Postawy konsumentów
(1)
Produkt turystyczny
(1)
Promocja sportu
(1)
Przedsiębiorstwa międzynarodowe
(1)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(1)
Reklama
(1)
Relacje firma-klient
(1)
Rewolucja przemysłowa
(1)
Socjologia
(1)
Socjologia miasta
(1)
Sponsoring sportowy
(1)
Sport i turystyka
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Sprzedaż
(1)
Start-up
(1)
Start-up (biznes)
(1)
Systemy komunikacji
(1)
Systemy pozycjonowania wewnątrz pomieszczeń
(1)
Służba zdrowia
(1)
Technologie cyfrowe
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Turystyka miejska
(1)
Turystyka zakupowa
(1)
Unia Europejska
(1)
UrbanLab Gdynia
(1)
Urbanistyka
(1)
Usługi rekreacyjne
(1)
Usługi turystyczne
(1)
Zarządzanie przedsiębiorstwem
(1)
Zarządzanie sportem
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Europa
(1)
Gdynia (woj. pomorskie)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Gatunek
Monografia
(2)
Opracowanie
(2)
Podręcznik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
29 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.58418 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A.57391 (1 egz.)
Brak okładki
E-book
W koszyku
Celem przygotowanego podręcznika jest zaprezentowanie najważniejszych zasad oraz technik marketingowych służących zwiększaniu skuteczności działania przedsiębiorstwa na rynku. Przesądziło to o treści podręcznika, w którym definiowane koncepcje, strategie oraz trendy zostały zilustrowane wieloma przykładami praktycznymi. Ich zadaniem jest ułatwienie rozumienia zasad marketingu, a zarazem pobudzenie do kreowania własnych rozwiązań. W naszym przekonaniu zawarte w podręczniku treści mogą być użyteczne zarówno dla studentów uczelni ekonomicznych, także technicznych, humanistycznych i artystycznych, jak i dla osób działających w praktyce, czyli pracowników przedsiębiorstw oraz instytucji. Rozdział pierwszy prezentuje istotę oraz genezę marketingu, a także marketing jako koncepcję zarządzania przedsiębiorstwem, wskazując również na kierunki rozwoju. W rozdziale drugim przedstawiono odrębności marketingu w odniesieniu do podstawowych rynków, a mianowicie rynku dóbr konsumpcyjnych, rynku instytucjonalnego, sektora usług i organizacji non profit. Rozdział trzeci zawiera rozważania na temat procesu tworzenia i wdrażania strategii marketingowych, jest wzbogacony klasyfikacją i oceną różnych typów strategii. Kontynuacja tej problematyki, odniesiona do strategii konkurowania oraz budowania przewagi konkurencyjnej z uwzględnieniem modelu M. Portera, stanowi treść rozdziału czwartego. Istotą marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem jest wiedza na temat zachowań konsumentów oraz segmentów rynkowych. W rozdziale piątym scharakteryzowano zachowania konsumentów, omówiono proces decyzyjny na różnych rynkach, krytycznie opisano trendy zachowań konsumentów, a także odwołano się do ekonomii behawioralnej i wyników badań neuromarketingowych. W rozdziale szóstym przedstawiono istotę oraz kryteria segmentacji, a także ich znaczenie w pozycjonowaniu produktów i marek. Rozdział siódmy poświęcono omówieniu metod badania potrzeb oraz zachowań konsumentów. Wiedząc, że konsumenci są w centrum zainteresowania marketingowego przedsiębiorstwa, przybliżono sposoby pozyskiwania informacji oraz metody badań ilościowych i jakościowych. W rozdziale ósmym zaprezentowano zagadnienia związane z produktem, cyklem jego życia, zarządzaniem portfelem produktów, zadaniami menedżera produktu, strategią wprowadzania nowego produktu na rynek oraz strategią opakowania. Rozdział dziewiąty skupia uwagę Czytelnika na sposobach budowania pozycji marki oraz zarządzania wizerunkiem przedsiębiorstwa. W rozdziale dziesiątym opisano strategie cenowe, wskazując na znaczenie wartości w procesie budowania oferty przedsiębiorstwa. Kolejny, jedenasty rozdział zawiera rozważania na temat zarządzania dystrybucją. Obok treści związanych ze strategią dystrybucji pokazano trendy, które są obserwowane w tym obszarze. Rozdziały dwunasty i trzynasty przedstawiają sposoby i formy komunikacji. W pierwszym z nich skoncentrowano się na wyjaśnieniu form i narzędzi komunikacji masowej, a w drugim przedstawiono sposoby komunikacji bezpośredniej. Podstawą działań operacyjnych przedsiębiorstwa jest z reguły plan marketingowy. Rozdział czternasty zawiera omówienie procedury, etapów oraz struktury planu marketingowego w przedsiębiorstwie. W rozdziale końcowym, piętnastym, wskazano na istotę i znaczenie kontroli działalności marketingowej ze szczególnym uwzględnieniem pomiaru wyników i audytu marketingowego oraz organizacyjnych aspektów kontroli marketingu. Wychodząc z założenia, że przygotowany podręcznik ma służyć zdobywaniu wiedzy z zakresu marketingu oraz umiejętności jej praktycznego wykorzystania, na końcu każdego z rozdziałów zawarto pytania oraz zadania do samodzielnego rozwiązania. Duża część proponowanych zadań może być wykonywana w zespołach, co ma służyć zdobywaniu kwalifikacji w zakresie pracy grupowej.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Skala i szybkie tempo zmian zachodzących w sferze społeczno-gospodarczej powodują powstawanie niespotykanych dotąd zjawisk i procesów, rodzą nowe problemy, których rozwiązywać nie da się bez odpowiednich badań i nowej wiedzy. Badania jakichkolwiek zdarzeń wymagają trudu. Trud taki podejmujemy zwykle z dwóch powodów. Jednym jest bezinteresowna ciekawość badacza, częściej jednak przeprowadzamy analizę teoretyczną wtedy, kiedy natrafimy na trudności – gdy nie skutkują wyuczone sposoby dawania sobie rady z rzeczywistością lub też gdy chcemy osiągnąć coś nowego. W tych właśnie dwóch przypadkach źródłem pomocy jest teoria, nowa wiedza. Zawiera ją każdy z prezentowanych artykułów składających się na niniejszy numer „Zeszytów Naukowych Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie”, trzydziesty z kolei, tym razem ukierunkowany na współczesną tematykę funkcjonowania organizacji gospodarczych. Artykuły, będące efektem prac naukowych prowadzonych w ramach badań podstawowych i wdrożeniowych, prezentują wiele interesujących poznawczo oraz aplikacyjnie informacji. W dużej mierze są one poświęcone problematyce zarządzania przedsiębiorstwem turystycznym, zarządzania personelem, ze zwróceniem uwagi szczególnie na kształtowanie pożądanych kompetencji pracowników, jak również problematyce nadzoru właścicielskiego w sektorze przedsiębiorstw komunalnych, marketingu bezpośredniego dóbr luksusowych oraz prezentacji modeli sprawozdawczości małych podmiotów gospodarczych.(...)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Zeszyt ten jest próbą przedstawienia Czytelnikowi stanowiska autorów w odniesieniu do współczesnej wiedzy o finansach i zarządzaniu organizacjami złożonymi. Celem autorów artykułów jest poszukiwanie odpowiedzi na pytania: jak te organizacje mogą być skonstruowane, zorganizowane oraz jak mogą funkcjonować w sytuacji, gdy tempo zmian powoduje powstanie nieznanych dotąd zjawisk i procesów, nasuwa nowe problemy, których nie da się rozwiązać bez odpowiednich badań i nowej wiedzy. Każdy z prezentowanych artykułów składających się na niniejszy numer „Zeszytów Naukowych Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie” jest ukierunkowany na dostosowywanie analizy świata organizacji i finansów do tempa wspomnianych zmian. Artykuły, będące efektem prac naukowych prowadzonych w ramach badań podstawowych i wdrożeniowych, prezentują problematykę pomiaru rentowności przedsiębiorstwa, prognozowania stanu aktywności gospodarczej krajów przed-wschodzących, badania finansowej skuteczności działań B+R w przedsiębiorstwie; jak również analizy czynników rozwoju banków spółdzielczych, oceny skuteczności systemu motywowania kadry kierowniczej, działań marketingowych i mediów społecznościowych w kontekście innowacyjności przedsiębiorstwa. (...)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Zeszyt jest dziełem pracowników naukowo-dydaktycznych naszej Uczelni oraz pracowników z innych szkół wyższych i ośrodków naukowych w kraju, tj. Wyższej Szkoły Logistyki w Poznaniu, Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych oraz Centralnego Instytutu Ochrony Pracy – Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie. Artykuły, będące efektem prac naukowych prowadzonych w ramach badań podstawowych i wdrożeniowych, prezentują wiele interesujących poznawczo oraz aplikacyjnie informacji. Problematyka tekstów składających się na niniejszy Zeszyt koncentruje się głównie wokół zagadnień zarządzania zasobami pracy, kultury bezpieczeństwa pracy, efektywności procesu nauczania studentów w szkolnictwie wyższym, skuteczności mechanizmów zarządzania aktywami organizacji i nadzoru właścicielskiego oraz postrzegania marki jako czynnika procesu nabywczego na rynku dóbr konsumpcyjnych, wykorzystania e-learningu w procesie zarządzania wiedzą i innowacjami w przedsiębiorstwach nowoczesnej gospodarki.(...)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej