Sortowanie
Źródło opisu
Księgozbiór
(16)
IBUK Libra
(6)
Forma i typ
Książki
(12)
E-booki
(6)
Czasopisma
(4)
Dostępność
dostępne
(12)
Placówka
Czytelnia - po rezerwacji
(12)
Autor
Żukowska Zofia (1932-2012)
(7)
Pawlak Mirosław
(3)
Churska Wanda (1930-1992)
(1)
Czechowski Marcin
(1)
Czyżewska Barbara
(1)
Demel Maciej (1923-2017)
(1)
Dworakowska Katarzyna
(1)
Dąbrowska Anna (kultura fizyczna)
(1)
Gnatiuk Wanda
(1)
Jaworski Zygmunt (1925- )
(1)
Klimczak Joanna
(1)
Kuch Stanisław
(1)
Kwiatkowska-Tybulewicz Barbara
(1)
Madalińska-Michalak Joanna
(1)
Mukaram Saaid Abd Al-Rahman
(1)
Mysłakowski Zygmunt (1890-1971)
(1)
Nowocień Jerzy (1948- )
(1)
Pankowska Krystyna
(1)
Pawłucki Andrzej (1948- )
(1)
Pieter Józef (1904-1989)
(1)
Rowid Henryk (1877-1944)
(1)
Samoraj Mariusz
(1)
Skrzydlewski Dariusz
(1)
Srokosz Wacław
(1)
Sulisz Seweryn
(1)
Sztobryn Sławomir
(1)
Trześniowski Roman (1909-2004)
(1)
Wołoszyn Stefan (1911-2004)
(1)
Ziemnowicz Mieczysław (1882-1971)
(1)
Złotkiewicz Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(1)
1980 - 1989
(7)
1970 - 1979
(3)
1920 - 1929
(1)
Kraj wydania
Polska
(21)
Język
polski
(19)
angielski
(2)
Temat
Pedagogika
(15)
Pedagogy
(5)
Wychowanie fizyczne
(5)
Psychologia
(3)
Sport
(3)
Nauczyciel wychowania fizycznego
(2)
Pedagogy and teacher education
(2)
Physical education
(2)
Research pedagogy
(2)
Academic teachers of higher physical education schools
(1)
Children's psychology
(1)
Disabled
(1)
Education
(1)
Edukacja
(1)
Fair play
(1)
Football pedagogy
(1)
Football psychology
(1)
Football sport
(1)
Higher education
(1)
Kultura fizyczna
(1)
Motority of a child
(1)
Motoryczność
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(1)
Nauka
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Olimpizm
(1)
Olympism
(1)
Osoby z niepełnosprawnością
(1)
Pedagogika specjalna
(1)
Pedagogy and canoeing of young people
(1)
Pedagogy in higher schools of physical education in the years 1975-1981
(1)
Pedagogy of physical education in 1945-1975
(1)
Pedagogy of primary schools
(1)
Pedagogy of the child
(1)
Pedagogy sports classes
(1)
Physical culture and the lifestyle of teachers
(1)
Physical education teacher
(1)
Physical education teaching
(1)
Piłka nożna
(1)
Psychology
(1)
Rehabilitacja
(1)
Rozwój sportowy
(1)
Special pedagogy
(1)
Studenci
(1)
Students of physical education schools
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
The work of a physical education teacher
(1)
Trener
(1)
Uczniowie
(1)
Wychowanie
(1)
Youth kayaking coach
(1)
Zawód nauczyciela
(1)
Temat: czas
1901-
(2)
Gatunek
Praca doktorska
(12)
Prasa pedagogiczna
(2)
22 wyniki Filtruj
E-book
W koszyku
Forma i typ
Celem i misją czasopisma Konińskie Studia Językowe jest stworzenie platformy do dyskusji na temat osiągnięć oraz wyzwań stojących przed naukowcami zajmującymi się językami w ujęciu stosowanym. Adresatem czasopisma są zarówno doświadczeni, jak i początkujący badacze języków, językoznawcy stosowani, dydaktycy, tłumacze, kulturoznawcy i wszyscy ci, którzy traktują język jako podstawowy przedmiot swoich badań. Motywem przewodnim i osią spajającą pracę redakcji jest refleksja nad językiem. W tej szerokiej formule mieści się zarówno podejście ściśle językoznawcze, jak również pedagogiczne czy kulturowe. Mamy nadzieję, że tak zarysowana wizja czasopisma pozwoli nam wypełnić znaczącą lukę na polskim rynku czasopism naukowym. Przyjmując jednoznacznie językoznawczy punkt odniesienia, zakładamy jednocześnie, że szeroki wachlarz odniesień do badań językowych, od praktyki edukacyjno-translatorskiej po kulturowo uwarunkowane użycie języka w mediach, jest niezbędny dla całościowego podejścia do badań językowych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Celem i misją czasopisma Konińskie Studia Językowe jest stworzenie platformy do dyskusji na temat osiągnięć oraz wyzwań stojących przed naukowcami zajmującymi się językami w ujęciu stosowanym. Adresatem czasopisma są zarówno doświadczeni, jak i początkujący badacze języków, językoznawcy stosowani, dydaktycy, tłumacze, kulturoznawcy i wszyscy ci, którzy traktują język jako podstawowy przedmiot swoich badań. Motywem przewodnim i osią spajającą pracę redakcji jest refleksja nad językiem. W tej szerokiej formule mieści się zarówno podejście ściśle językoznawcze, jak również pedagogiczne czy kulturowe. Mamy nadzieję, że tak zarysowana wizja czasopisma pozwoli nam wypełnić znaczącą lukę na polskim rynku czasopism naukowym. Przyjmując jednoznacznie językoznawczy punkt odniesienia, zakładamy jednocześnie, że szeroki wachlarz odniesień do badań językowych, od praktyki edukacyjno-translatorskiej po kulturowo uwarunkowane użycie języka w mediach, jest niezbędny dla całościowego podejścia do badań językowych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej