Sortowanie
Źródło opisu
Księgozbiór
(34)
IBUK Libra
(4)
Forma i typ
Książki
(33)
E-booki
(4)
Publikacje fachowe
(2)
Czasopisma
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(32)
tylko na miejscu
(13)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Ogólna
(28)
Dla pracowników AWF
(5)
Czytelnia
(13)
Autor
Kozioł Leszek
(3)
Marcinkiewicz Cezary
(2)
Adamczuk Franciszek
(1)
Berndt Ralph
(1)
Bianchi Anna Maria
(1)
Bitz Michael
(1)
Blokus Wiesława
(1)
Bosiacki Stefan
(1)
Celuch Krzysztof
(1)
Chudoba Tadeusz (1932-2010)
(1)
Chwałek Jacek (1953- )
(1)
Chyrek Henryk
(1)
Cyr Donald G
(1)
Deluga Włodzimierz (1947-2022)
(1)
Dorożyńska Agnieszka
(1)
Drzazga Marek
(1)
Dudkiewicz Danuta
(1)
Dziadkiewicz Anna
(1)
Gierszewska Grażyna
(1)
Gołembski Grzegorz (1947- )
(1)
Gray Douglas A
(1)
Grynkiewicz Tomasz
(1)
Góralczyk Andrzej
(1)
Januszewska Małgorzata
(1)
Johann Maria
(1)
Kaliciuk Stanisław (1932- )
(1)
Kirejczyk Edward
(1)
Kokoszczyński Ryszard
(1)
Kornak Aleksander S
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kuna-Marszałek Anetta
(1)
Kłysik-Uryszek Agnieszka
(1)
Markowski Włodzimierz J
(1)
Masłyk-Musiał Ewa (1945- )
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Mazurkiewicz Ludwik
(1)
Mitręga Maciej
(1)
Molenda Marcin
(1)
Mulak M
(1)
Nawrot Łukasz
(1)
Panasiuk Aleksander
(1)
Pomykalski Andrzej (1941- )
(1)
Poznański Przemysław
(1)
Romanowska Maria (1947- )
(1)
Sarnowski Janusz
(1)
Schwalbe Heinz (1927- )
(1)
Serwański Tomasz
(1)
Stigliano Giuseppe
(1)
Zmyślony Piotr
(1)
Ćwiklińska Jolanta
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(12)
1990 - 1999
(11)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(37)
Niemcy
(1)
Język
polski
(22)
nieznany (xxx)
(14)
angielski
(1)
niemiecki
(1)
Odbiorca
Handlowcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Marketing
(19)
Turystyka
(14)
Zarządzanie
(14)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(12)
Ekonomia
(9)
Marketing turystyczny
(5)
Przedsiębiorstwa
(5)
Zarządzanie przedsiębiorstwem
(4)
Innowacje
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Marketing i zarządzanie
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Public relations
(2)
Reklama
(2)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(2)
Handel detaliczny
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Informatyzacja
(1)
Kadry kierownicze
(1)
Przedsiębiorstwa międzynarodowe
(1)
Start-up (biznes)
(1)
Zarządzanie przedsiębiorstwem
(1)
Agroturystyka
(1)
Analiza strategiczna
(1)
Biura podróży
(1)
Biznes
(1)
Finanse
(1)
Gospodarka regionalna
(1)
Gospodarka turystyczna
(1)
Handel
(1)
Handel detaliczny
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Informatyzacja
(1)
Innowacje organizacyjne
(1)
Internet
(1)
Jakość usług
(1)
Konferencje
(1)
Konsumenci
(1)
Management
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing kulturowy
(1)
Marketing międzynarodowy
(1)
Marketing regionalny
(1)
Marketing targowy
(1)
Marketing w Internecie
(1)
Marketing wielopoziomowy (MLM)
(1)
Małe i średnie przedsiębiorstwa
(1)
Nauka
(1)
Organizaacja
(1)
Organizacja
(1)
Organizacja przedsiębiorstwa
(1)
Organizacja usługi turystycznej
(1)
Podatek dochodowy
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Prawo gospodarcze
(1)
Produkcja
(1)
Produkt regionalny
(1)
Promocja
(1)
Przedsiębiorstwa międzynarodowe
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Przedsiębiorstwo małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(1)
Przedsiębiorstwo publiczne
(1)
Relacje firma-klient
(1)
Rewolucja przemysłowa
(1)
Rynek
(1)
Science
(1)
Sprzedaż
(1)
Start-up
(1)
Start-up (biznes)
(1)
Strategia
(1)
Strefy przemysłowe
(1)
Targi
(1)
Usługi
(1)
Zakupy
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zwiedzanie przedsiębiorstw
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Czasopisma polskie
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Prasa specjalistyczna
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
38 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.58226 (1 egz.)
Dla pracowników AWF
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II.44819 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing relacji : teoria i praktyka / Maciej Mitręga. - Wyd. 2, (dodr.). - Warszawa : CeDeWu. Pl. Wydawnictwa Fachowe, 2014. - 147 s. : il. ; 24 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dla pracowników AWF
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II.50547 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A.54212 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.57395 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.58278 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A.57392 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręczniki / Akademia Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu, ISSN 0303-5107 ; nr 59)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.51246 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. II.49068 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.51244 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
Kwart., 1975-2019, 2022-
Wcześniejsza częstotliwość: Rocz., 2020-2021
1975, nr 1/2-.
Zawartość zasobu Czasopisma P.1295, C.1295 Czytelnia Ogólna
2000, nr 3(101)-4(102)
2001, nr 2(104)-4(106)
2002, nr 1(107)-4(110)
2003, nr 1(111)-4(114)
2004, nr 1(115)-4(118)
2005, nr 1(120)-4(122)
2006, nr 1(123)-4(126)
2007, nr 1(1270-4(130)
2008, nr 1(131)-4(134)
2009, nr 1(135)-4(138)
2010, nr 2(140)-5(143)
2011, nr 1(144)-4(147)
2012, nr 1(148)-4(153)
2013, nr 1(154)-5(158)
2014, nr 1(161)-4(164)
2015, nr 1(166)-4(169)
2016, nr 1(171)-4(174)
2017, nr 1(175)-4(178)
2018, nr 1(180)-4(183)
2019, nr 1(184)-4(187)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.28507, A.28508 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A.28509 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.50581, A.50949, A.50582 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A.50580 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.36219, A.31200, A.36218, A.31198, A.36144, A.31199, A.54570 (7 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A.36220 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.46197 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A.46196 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Celem monografii jest przedstawienie najważniejszych aspektów organizacyjnych i marketingowych procesu internacjonalizacji przedsiębiorstw zarówno na etapie przygotowania strategii wejścia, jak i obecności na rynku docelowym. Publikacja łączy ujęcie teoretyczne z praktyką życia gospodarczego. Zawiera liczne przykłady i rekomendacje dotyczące zachowania firm dokonujących ekspansji za granicą. Odbiorcą książki może być szerokie grono Czytelników, m.in. akademicy, studenci kierunków ekonomicznych i zarządzania, w tym specjalności o profilu międzynarodowym, czy kadra menedżerska przedsiębiorstw. Opracowanie zawiera pięć rozdziałów, w których obok rozważań dotyczących przyczyn, form i motywów ekspansji omówione zostały wybrane zagadnienia związane z organizacją procesu internacjonalizacji oraz przygotowaniem odpowiedniej strategii marketingowej. Uzupełnieniem treści są dwa aneksy, w których, na licznych przykładach, pokazano etykietę biznesową w różnych krajach oraz rekomendacje dla wybranych rynków w zakresie przygotowania strategii promocji uwzględniające specyfikę kulturową, językową i oczekiwania klientów. Wybór krajów podyktowany był przede wszystkim ich zróżnicowaniem zarówno w zakresie geograficznym, jak i społeczno-kulturowym oraz ekonomicznym.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Zeszyt ten jest próbą przedstawienia Czytelnikowi stanowiska autorów w odniesieniu do współczesnej wiedzy o finansach i zarządzaniu organizacjami złożonymi. Celem autorów artykułów jest poszukiwanie odpowiedzi na pytania: jak te organizacje mogą być skonstruowane, zorganizowane oraz jak mogą funkcjonować w sytuacji, gdy tempo zmian powoduje powstanie nieznanych dotąd zjawisk i procesów, nasuwa nowe problemy, których nie da się rozwiązać bez odpowiednich badań i nowej wiedzy. Każdy z prezentowanych artykułów składających się na niniejszy numer „Zeszytów Naukowych Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie” jest ukierunkowany na dostosowywanie analizy świata organizacji i finansów do tempa wspomnianych zmian. Artykuły, będące efektem prac naukowych prowadzonych w ramach badań podstawowych i wdrożeniowych, prezentują problematykę pomiaru rentowności przedsiębiorstwa, prognozowania stanu aktywności gospodarczej krajów przed-wschodzących, badania finansowej skuteczności działań B+R w przedsiębiorstwie; jak również analizy czynników rozwoju banków spółdzielczych, oceny skuteczności systemu motywowania kadry kierowniczej, działań marketingowych i mediów społecznościowych w kontekście innowacyjności przedsiębiorstwa. (...)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Skala i szybkie tempo zmian zachodzących w sferze społeczno-gospodarczej powodują powstawanie niespotykanych dotąd zjawisk i procesów, rodzą nowe problemy, których rozwiązywać nie da się bez odpowiednich badań i nowej wiedzy. Badania jakichkolwiek zdarzeń wymagają trudu. Trud taki podejmujemy zwykle z dwóch powodów. Jednym jest bezinteresowna ciekawość badacza, częściej jednak przeprowadzamy analizę teoretyczną wtedy, kiedy natrafimy na trudności – gdy nie skutkują wyuczone sposoby dawania sobie rady z rzeczywistością lub też gdy chcemy osiągnąć coś nowego. W tych właśnie dwóch przypadkach źródłem pomocy jest teoria, nowa wiedza. Zawiera ją każdy z prezentowanych artykułów składających się na niniejszy numer „Zeszytów Naukowych Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie”, trzydziesty z kolei, tym razem ukierunkowany na współczesną tematykę funkcjonowania organizacji gospodarczych. Artykuły, będące efektem prac naukowych prowadzonych w ramach badań podstawowych i wdrożeniowych, prezentują wiele interesujących poznawczo oraz aplikacyjnie informacji. W dużej mierze są one poświęcone problematyce zarządzania przedsiębiorstwem turystycznym, zarządzania personelem, ze zwróceniem uwagi szczególnie na kształtowanie pożądanych kompetencji pracowników, jak również problematyce nadzoru właścicielskiego w sektorze przedsiębiorstw komunalnych, marketingu bezpośredniego dóbr luksusowych oraz prezentacji modeli sprawozdawczości małych podmiotów gospodarczych.(...)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Zeszyt jest dziełem pracowników naukowo-dydaktycznych naszej Uczelni oraz pracowników z innych szkół wyższych i ośrodków naukowych w kraju, tj. Wyższej Szkoły Logistyki w Poznaniu, Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych oraz Centralnego Instytutu Ochrony Pracy – Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie. Artykuły, będące efektem prac naukowych prowadzonych w ramach badań podstawowych i wdrożeniowych, prezentują wiele interesujących poznawczo oraz aplikacyjnie informacji. Problematyka tekstów składających się na niniejszy Zeszyt koncentruje się głównie wokół zagadnień zarządzania zasobami pracy, kultury bezpieczeństwa pracy, efektywności procesu nauczania studentów w szkolnictwie wyższym, skuteczności mechanizmów zarządzania aktywami organizacji i nadzoru właścicielskiego oraz postrzegania marki jako czynnika procesu nabywczego na rynku dóbr konsumpcyjnych, wykorzystania e-learningu w procesie zarządzania wiedzą i innowacjami w przedsiębiorstwach nowoczesnej gospodarki.(...)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej