Sortowanie
Źródło opisu
Księgozbiór
(20)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(19)
E-booki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(23)
tylko na miejscu
(8)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Ogólna
(18)
Dla pracowników AWF
(7)
Czytelnia
(8)
Autor
Matecki Piotr
(4)
Godlewski Piotr
(3)
Mruk Henryk
(3)
Sznajder Andrzej
(3)
Armknecht Bartosz
(1)
Bajorek Wojciech
(1)
Botwina Grzegorz
(1)
Cynarski Wojciech Jan (1965- )
(1)
Gocłowska Sylwia
(1)
Gus'kov Sergej I
(1)
Halemba Piotr
(1)
Jaczynowski Lech (1946- )
(1)
Jardanowski Piotr
(1)
Jedel Joanna
(1)
Kalinowski Jan Ryszard (1957- )
(1)
Kończak Jarosław
(1)
Obodyński Kazimierz (1941-2015)
(1)
Piątkowska Monika (1980- )
(1)
Sojkin Bogdan (1951- )
(1)
Sporek Tadeusz
(1)
Stepan Laura
(1)
Tomanka Pod Redakcją Mateusza
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(7)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(17)
nieznany (0ol)
(2)
nieznany (l)
(1)
Rosja
(1)
Język
polski
(12)
nieznany (xxx)
(5)
nieznany (ol)
(1)
rosyjski
(1)
Temat
Sport
(17)
Sponsoring
(16)
Marketing sportowy
(7)
Marketing
(5)
Ekonomia
(3)
Sponsoring sportowy
(3)
Reklama
(2)
Zarządzanie sportem
(2)
Agent sportowy
(1)
Dziennikarstwo sportowe
(1)
Ekonomia sportu
(1)
Globalizacja
(1)
Historia sportu
(1)
Imprezy sportowe
(1)
Kluby sportowe
(1)
Komentatorzy sportowi
(1)
Kultura fizyczna
(1)
Marketing w sporcie
(1)
Mass media i sport
(1)
Media i sport
(1)
Organizacja imprez sportowych
(1)
Organizacje sportowe
(1)
Promocja sportu
(1)
Public relations
(1)
Resovia
(1)
Sponsoring sportu
(1)
Sport akademicki
(1)
Sportowcy
(1)
Turystyka
(1)
Wychowanie fizyczne
(1)
21 wyników Filtruj
E-book
W koszyku
Z roku na rok znaczenie sportu wzrasta – zarówno w jego amatorskiej, jak i profesjonalnej odsłonie, co widać chociażby przez wzrost udziału w masowych imprezach sportowych (m.in. biegowych i triathlonowych). Co ciekawe, uczestnicy tych imprez coraz częściej sięgają po narzędzia stosowane w sporcie profesjonalnym – chociażby przez używanie zegarków z pomiarem pulsu czy saturacji krwi. Rozwój szeroko pojętej kultury fizycznej – zarówno w znaczeniu nauk ekonomicznych, prawnych czy nauk o zdrowiu spowodował, że już w 2013 roku został stworzony długoterminowy projekt badawczy „Jakość w Sporcie”. Inicjatywa ta zapoczątkowana została przez Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu (Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania oraz ówczesny Wydział Nauk Pedagogicznych), a także Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy (Instytut Kultury Fizycznej), do której dołączyła w późniejszym okresie Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu. Projekt „Jakość w Sporcie” składa się z trzech filarów, w którym pierwszy to realizacja badań w obszarze sportu, ale w ujęciu nauk ekonomicznych i prawnych, drugi filar skupiony jest na upowszechnianiu zrealizowanych prac w czasopiśmie naukowym „Quality in Sport”, które ma charakter periodyku z obszaru zarządzania i ekonomii w sporcie (w tym badania z zakresu marketingu, komunikacji, finansów, organizacji). Trzeci filar to prezentacja wyników badań i dyskusja podczas Międzynarodowej Konferencji Naukowej „Jakość w Sporcie” (www.sport.umk.pl) organizowana wspólnie z Akademią Wychowania Fizycznego we Wrocławiu. Analogicznie do usług sportowych, gdzie końcowy rezultat będzie zależał zarówno od trenera jak i zawodnika, tak i przedstawione w niniejszym opracowaniu rozdziały oparte są na doświadczeniach współpracy z organizacjami sportowymi, tak by pokazać, iż nauka może znacznie uporządkować i ułatwić pracę klubów w obszarach zarządzania relacjami z kibicami, współpracy ze sponsorami, czy otwarcia się na nowe technologie, czy trendy, jak np. tworzenie sekcji e-sportowych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej