Sortowanie
Źródło opisu
Księgozbiór
(75)
IBUK Libra
(3)
Forma i typ
Książki
(62)
Czasopisma
(12)
E-booki
(3)
Druki ulotne
(1)
Publikacje promocyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(62)
tylko na miejscu
(28)
Placówka
Wypożyczalnia Ogólna
(42)
Dla pracowników AWF
(15)
Czytelnia
(28)
Czytelnia - po rezerwacji
(5)
Autor
Nowocień Jerzy (1948- )
(4)
Bronikowski Michał
(3)
Maszczak Tadeusz
(3)
Muszkieta Radosław (1964- )
(3)
Skalski Dariusz (1960- )
(3)
Zuchora Krzysztof (1940- )
(3)
Żukowska Zofia (1932-2012)
(3)
Żukowski Ryszard (1932-2017)
(3)
Białas Marcin
(2)
Dziubiński Zbigniew (1952- )
(2)
Hądzelek Kajetan (1930- )
(2)
Kaźmierczak Arkadiusz
(2)
Kowalska Jolanta (nauki kultury fizycznej)
(2)
Piech Krzysztof
(2)
Akelaitis Artūras
(1)
Armas Audrius
(1)
Barth Grzegorz (1975- )
(1)
Barwińska-Szczutkowska Gabriela
(1)
Beutler Ingrid
(1)
Bodasińska Anna
(1)
Borysiuk Zbigniew
(1)
Bula-Biteniece Inta (1976- )
(1)
Cendrowski Zbigniew
(1)
Chełmecki Jerzy
(1)
Chromiński Zdzisław ( -2005)
(1)
Ciekurs Kalvis (1983- )
(1)
Cynarski Wojciech Jan (1965- )
(1)
Czarnecki Dawid
(1)
Demel Maciej (1923-2017)
(1)
Dąbrowska Anna (kultura fizyczna)
(1)
Dębowska Ewelina
(1)
Eichberg Henning
(1)
Eider Jerzy
(1)
Falize Julien L
(1)
Firek Wiesław
(1)
Gabryś Tomasz
(1)
Garlej Magdalena
(1)
Gawkowski Robert
(1)
Grabowski Tadeusz
(1)
Grants Juris (1962- )
(1)
Gładys J
(1)
Głasek Barbara
(1)
Hollmann Wildor
(1)
Huzarski Maciej
(1)
Iskra Janusz
(1)
Jaślikowska-Sadowska Teresa
(1)
Jurgielewicz-Urniaż Marzena
(1)
Kierczak Urszula
(1)
Kochel Jan (1963- )
(1)
Kosiewicz Jerzy
(1)
Kostencka Alicja
(1)
Kostorz Jerzy (1968- )
(1)
Koszewska Marzenna
(1)
Kozubal Adam
(1)
Kravalis Ivars (1961- )
(1)
Kuder Anna
(1)
Kunysz-Rozborska Magdalena
(1)
Lazauskas Andrius
(1)
Lipowski Mariusz
(1)
Lisinskienė Aušra
(1)
Litwiniuk Artur
(1)
Majdak Piotr
(1)
Marcinkiewicz Iwona (nauczanie)
(1)
Marcinów Ryszard
(1)
Maszorek-Szymala Anna
(1)
Mėlinis Rimantas (1988- )
(1)
Nowak Leonard (1948- )
(1)
Nowak Paweł (kultura fizyczna)
(1)
Nowocień Jerzy
(1)
Orlick Terry
(1)
Ostrowski Paweł (kultura fizyczna)
(1)
Palej Franciszek
(1)
Partington John T. (1936- )
(1)
Perkowski Krzysztof
(1)
Polechoński Jacek
(1)
Przednowek Krzysztof
(1)
Płoszaj Katarzyna
(1)
Raszewska-Kursa Hanna (1982- )
(1)
Rejf Magdalena
(1)
Rygas Andrzej (kultura fizyczna)
(1)
Rzepko Marian
(1)
Salmela John H. (1945- )
(1)
Selickaitė Dovilė
(1)
Skalik Krzysztof
(1)
Skirecki Tomasz
(1)
Smukā Ingrīda
(1)
Starosta Włodzimierz
(1)
Szajna Gabriel (1960- )
(1)
Szczeblewska Karolina
(1)
Szopa Janusz (1948- )
(1)
Szotyńska-Deberny Katarzyna (1980- )
(1)
Telak Jerzy
(1)
Tukiendorf Czesława
(1)
Urban Renata
(1)
Walaszczyk Anna
(1)
Warchoł Krzysztof (kultura fizyczna)
(1)
Wilk Sławomir
(1)
Wrona-Wolny Weronika (1950- )
(1)
Węglarz Józef
(1)
Zdebska-Biziewska Halina ( -2018)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(34)
2000 - 2009
(24)
1990 - 1999
(3)
1980 - 1989
(4)
1970 - 1979
(3)
1960 - 1969
(1)
1950 - 1959
(1)
1940 - 1949
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(59)
Litwa
(6)
Wielka Brytania
(5)
nieznany (0ol)
(2)
Stany Zjednoczone
(2)
Niemcy
(1)
Łotwa
(1)
Rumunia
(1)
Szwajcaria
(1)
Kanada
(1)
Język
polski
(51)
angielski
(17)
nieznany (xxx)
(6)
niemiecki
(1)
litewski
(1)
Temat
Sport
(58)
Wychowanie fizyczne
(32)
Edukacja
(23)
Edukacja sportowa
(16)
Kultura fizyczna
(14)
Edukacja zdrowotna
(11)
Education
(10)
Promocja zdrowia
(8)
Sport szkolny
(8)
Aktywność fizyczna
(7)
Physical education
(7)
Edukacja olimpijska
(6)
Fair play
(6)
Pedagogika
(6)
Socjologia
(6)
Edukacja fizyczna
(5)
Nauki społeczne
(5)
Olimpizm
(5)
Prawo
(5)
Zdrowie
(5)
Etyka sportu
(4)
Nauczyciel wychowania fizycznego
(4)
Niepełnosprawni
(4)
Polska
(4)
Rekreacja
(4)
Dzieci i młodzież
(3)
Edukacja prozdrowotna
(3)
Filozofia olimpizmu
(3)
Law
(3)
Osoby z niepełnosprawnością
(3)
Piłka nożna
(3)
Postawa sportowa
(3)
Sporty
(3)
Trening sportowy
(3)
Turystyka
(3)
Kultura fizyczna
(2)
Sport
(2)
Administracja
(2)
Administration
(2)
Aktywność ruchowa
(2)
Filozofia
(2)
Higiena
(2)
Igrzyska Olimpijskie
(2)
Igrzyska olimpijskie
(2)
Integracja szkolna
(2)
Kultura
(2)
Laws
(2)
Młodzież
(2)
Nauczanie
(2)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(2)
Nauka
(2)
Organizacje
(2)
Pierre de Coubertin (1863-1937)
(2)
Przemoc
(2)
Psychologia
(2)
Religia
(2)
Sport dla osób z niepełnosprawnością
(2)
Trening (sport)
(2)
Wychowanie fizyczne (przedmiot szkolny)
(2)
Zachowania zdrowotne
(2)
Zarządzanie
(2)
Dziecko
(1)
Edukacja fizyczna
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Gry i zabawy ruchowe
(1)
Nauczanie zintegrowane
(1)
Pedagogika
(1)
Psychologia sportu
(1)
Pływanie
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Wychowanie fizyczne
(1)
Ćwiczenia fizyczne
(1)
Agresja
(1)
Alkoholizm
(1)
Antropologia
(1)
Antydoping
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Biomechanika
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne
(1)
Dyscypliny sportowe
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko
(1)
E-learning
(1)
Edukacja muzyczno-ruchowa
(1)
Edukacja regionalna
(1)
Edukacja rekreacyjna
(1)
Edukacja religijna
(1)
Edukacja wczesnoszkolna
(1)
Edukacja zdrowotna w szkołach
(1)
Etyka
(1)
Europa
(1)
Gry i zabawy ruchowe
(1)
Harcerze
(1)
Health education
(1)
Historia kultury fizycznej
(1)
Historia sportu
(1)
History of sport
(1)
Igrzyska paraolimpijskie
(1)
Informatyka
(1)
Temat: czas
1901-
(2)
Gatunek
Dysertacja - streszczenie
(5)
Praca doktorska
(3)
Materiały konferencyjne
(2)
Czasopisma [Typ publikacji]
(1)
Monografia
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Prace zebrane [Typ publikacji]
(1)
Prasa sportowa
(1)
Zjazdy [Typ publikacji]
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(3)
Kultura fizyczna i sport
(3)
Filozofia i etyka
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Religia i duchowość
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
78 wyników Filtruj
Brak okładki
Rękopis
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - po rezerwacji
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. D.893 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.57850, A.57994, A.59763 (3 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.54338 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A.54339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.58971 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zeszyty Wolskie / [aut.] Robert Gawkowski [i in.]. - Warszawa : Muzeum Woli, 2005. - 232 s. : il. ; 21 cm.
(Zeszyty Wolskie / Muzeum Woli - Oddział Muzeum Historyczne m. st. Warszawy ; nr 7)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dla pracowników AWF
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II.48821 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.58665 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.56405, A.57943 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. II.50550 (1 egz.)
Brak okładki
Rękopis
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - po rezerwacji
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. D.859 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A.54601 (1 egz.)
Brak okładki
Rękopis
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - po rezerwacji
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. D.211 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.57480 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A.52701 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A.58166 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Sport nie generuje w sposób automatyczny edukacyjnych korzyści dla zawodników. Są one uzależnione od pod-miotów, które powinny świadomie budować wysokiej jakości interakcje w środowisku sportowym. W literaturze pedagogicznej dotyczącej sportu dzieci i młodzieży dokonano już wieloaspektowej analizy roli trenera i rodziców. Nie dostrzega się jednak faktu, że na boisku sportowym obecny jest również sędzia, którego rzadko nazywa się wychowawcą. Można zadać pytanie: gdzie zagubił się sędzia w myśleniu o edukacji sportowej? Warto zaangażować go w ten proces, a przynajmniej uświadomić, że prezentowane przez niego postawy i zachowania na boisku nie pozostają bez znaczenia dla intelektualnego, moralnego, emocjonalnego i społecznego rozwoju młodych zawodników. Celem badań o charakterze eksploracyjnym była ocena jakości interakcji sędziego z zawodnikami podczas rozgrywek piłki ręcznej i piłki nożnej dzieci w wieku 9–12 lat. Przyjęto następujące założenia: wszystkie podmioty zaangażowane w organizację sportu dzieci i młodzieży powinny świadomie wykorzystywać jego edukacyjny potencjał; sędzia jest ważnym ogniwem w edukacji sportowej; interakcje sędzia–zawodnik stanowią podstawowy mechanizm oddziaływań edukacyjnych sędziego. W badaniach wyróżniono trzy domeny interakcji: (1) wsparcie emocjonalne; (2) organizacja gry; (3) wsparcie instruktażowe. Celem badań było również porównanie jakości interakcji sędzia–zawodnik w piłce noż-nej i piłce ręcznej oraz sprawdzenie, czy poziom jakości tych interakcji różnicowały doświadczenie sędziowskie i wynik. Badaniami objęto łącznie 50 osób: 25 sędziów piłki nożnej i 25 sędziów piłki ręcznej. Sędziowie piłki nożnej po-siadali licencje Mazowieckiego Związku Piłki Nożnej, a sędziowie piłki ręcznej Warszawsko-Mazowieckiego Związku Piłki Ręcznej. Wśród badanych było 43 mężczyzn i 7 kobiet. Do oceny jakości interakcji sędzia–zawodnik wykorzystano autorskie narzędzie bezpośredniej obserwacji Referee-Players’ Interaction Assessment Scoring System (R-PIASS). Interakcje sędzia–zawodnik obserwowano w trzech wyżej wymienionych domenach, na które składa się sześć wymiarów: pozytywny klimat, wrażliwość, kierowanie zachowaniem, biegłość, instruowanie, komunikowanie decyzji. Do opisu danych posłużono się podstawowymi metodami statystycznymi, takimi jak: średnia arytmetyczna, mediana, odchylenie standardowe, wartości procentowe itp. Normalność rozkładu zmiennych sprawdzono testem Shapiro-Wilka. W celu zbadania różnic w ocenach grup sędziów wyróżnionych ze względu na staż sędziowski i wynik meczu posłużono się nieparametrycznym testem U Manna-Whitneya oraz testem Chi-kwadrat Pearsona. Istotność po-między ocenianymi trzema domenami badano testem ANOVA Friedmana i w konsekwencji również testem Wil-coxona dla par obserwacji. Wewnętrzną spójność narzędzia zbadano przy pomocy współczynnika alpha Cronbacha. Strukturę związków między zmiennymi badano przy pomocy eksploracyjnej analizy czynnikowej (EFA). Czynniki główne wyodrębniono metodą składowych głównych (PCA) z rotacją Oblimin. Porównanie ocen jakości interakcji sędzia–zawodnik pomiędzy grupami sędziów wyróżnionymi ze względu na doświadczenie zawodowe nie wykazało istotnych statystycznie różnic zarówno wśród sędziów piłki nożnej, sędziów piłki ręcznej, jak i ogółu badanych w żadnym z sześciu wymiarów. Wyniki analiz wykazały również, że wynik meczu nie wpłynął istotnie na oceny sędziów piłki nożnej w żadnym wymiarze. Natomiast różnice te były istotne wśród sędziów piłki ręcznej w następujących wymiarach: kierowanie za-chowaniem (Z = -2,653; p < 0,05); biegłość (Z = -2,854; p < 0,05) oraz instruowanie (Z = -3,102; p < 0,05). Różnice te polegały na tym, że sędziowie sędziujący mecze z wyraźną przewagą jednej z drużyn zostali istotnie wyżej ocenieni w zakresie wyżej wymienionych wymiarów, niż sędziowie prowadzący mecze „na styku”. Z kolei, biorąc pod uwagę ogół badanych sędziów, wyniki przeprowadzonych analiz wykazały brak istotnych różnic we wszystkich wymiarach. Uzyskane w poszczególnych wymiarach oceny jakości interakcji sędzia–zawodnik przełożyły się na oceny wyszczególnionych domen. W siedmiostopniowej skali, niezależnie od badanej grupy, najwyżej została oceniona organizacja gry (piłka nożna 5,6±1,1; Mdn = 5,5; piłka ręczna 4,9±1,5; Mdn = 5,0). W grupie sędziów piłkarskich obserwowano natomiast istotnie wyższe wartości w zakresie wsparcia emocjonalnego (4,6±1,5; Me = 4,5 vs. 3,1±0,9; Me = 3,0) oraz wsparcia instruktażowego (5,2±1,8; Me = 6,0 vs. 4,2±1,4; Me = 4,0). Jeśli przyjmiemy, że sędzia powinien wspierać trenerów i rodziców w realizacji edukacyjnej funkcji sportu dzieci i młodzieży, to wyniki badań wskazują obszary jego działań, które można poprawić. Przeprowadzone badania do-starczyły empirycznych dowodów, mogących stać się pod-stawą do modyfikacji dotychczasowych programów szkoleniowych dla sędziów, prowadzonych przez lokalne i krajowe związki sportowe. Sędziów należy przeszkolić w budowaniu pozytywnego klimatu, polegającego na tworzeniu emocjonalnych więzi z zawodnikami (bliskość fizyczna, rozmowa towarzyska), wyrażających się entuzjastyczną postawą i radością z kontaktów (uśmiech, zaangażowanie, pozytywne reakcje, pozytywne komentarze, pełen szacunku i włączający język, używanie imion graczy, słuchanie graczy). Ponad-to, należy nauczyć ich aktywnego monitorowania emocjonalnych, poznawczych, społecznych i zdrowotnych potrzeb zawodników, a także reagowania na potrzeby graczy oraz rozwiązywania powstałych w związku z tym problemów.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.54177, A.54305, A.45971, A.46603, A.55246, A.49157 (6 egz.)
Dla pracowników AWF
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II.48726 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A.45972 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Celem tej książki jest przybliżenie relacji między sportem i pedagogiką, a dokładniej ukazanie związków nauk o sporcie z naukami o wychowaniu. Przedstawia ona panoramę pojęć, problemy występujące w teorii i praktyce, a także perspektywy badań pedagogicznych w sporcie. Została napisana z myślą o potrzebach środowisk akademickich, które w swych zadaniach ustawowych mają kształcenie studentów w zakresie organizacji i funkcjonowania sportu we współczesnej cywilizacji i kulturze. Uczelnie obowiązek kształcenia studentów łączą z badaniami naukowymi prowadzonymi na rzecz sportu jako zjawiska społecznego i kulturowego. Sport nowożytny mający ponad stupięćdziesięcioletnią tradycję jest współcześnie dynamiczną formą życia społecznego. Wymaga przez to ciągłej uwagi środowiska naukowego oraz permanentnego doskonalenia własnych instytucji. (…) W książce zaprezentowano genezę i historyczny rozwój nauk o kulturze fizycznej. Przeprowadzono opis i przegląd zdarzeń, faktów budujących wiedzę na temat wychowania fizycznego. To ono było inspiracją i dało początek rozwoju pedagogiki sportu. Ukazano rozwój nauk o kulturze fizycznej na tle dynamicznie rozwijającego się sportu na przełomie XX i XXI wieku. Przedstawiono rozwój nauki o sporcie oraz sposoby utrwalania jej pozycji w systemie nauk. Książka jest próbą ukazania nowych przestrzeni badań pedagogicznych w sporcie. Wskazuje nowe kierunki myślenia pedagogicznego w sporcie i o sporcie, ukazuje rolę sportu jako środka wychowania dla przyszłości. W rzeczywistości współczesnej sport zdecydowanie zdominował aktywność fizyczną na tyle, że nauka o nim wyodrębniła się jako subdyscyplina w naukach o kulturze fizycznej. Wszelkie wytwory badawcze i praktyczne działania, w tym technologia treningu sportowego mieszczą się w empirycznej pedagogice sportu. Jest ona uszczegółowieniem ogólnej teorii pedagogicznej, jej założeń, prawidłowości i globalnych praw wraz z mechanizmami usytuowanymi w sporcie. Trening sportowca jest procesem pedagogicznym, obejmuje sferę dydaktyczną i wychowawczą. Dlatego istnieje potrzeba utrwalania dorobku pedagogiki sportu w zakresie nauk o kulturze fizycznej i praktyce sportowej. Obejmuje ona genezę i rozwój pedagogiki sportu w Polsce. Ukazuje przeobrażenia współczesnego sportu i rolę współzawodnictwa we współczesnej kulturze. Prezentuje zasady i metody edukacyjne w treningu sportowym oraz sylwetkę trenera jako jego organizatora. Kładzie akcent na takie kształtowanie postaw wobec sportu, aby służył on celom ogólnowychowawczym. W procesie tym istotną rolę odgrywa olimpizm jako źródło wartości uniwersalnych. Myślenie pedagogiczne w sporcie powinno być ukierunkowane na kształtowanie zdolności rozumienia i refleksyjnego traktowania sensu sportu jako fenomenu cywilizacyjnego wpływającego na obraz współczesnego świata.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Czasopismo tworzy forum wymiany wiedzy i upowszechniania wyników badań z zakresu nauk społecznych. Walorem czasopisma jest jego interdyscyplinarny charakter, umożliwiający rozpatrywanie zjawisk społecznych z różnych perspektyw badawczych. Publikujemy przede wszystkim artykuły dotyczące zagadnień stanowiących przedmiot zainteresowania demografii, ekonomii, filozofii, historii, komunikacji społecznej, polityki społecznej i socjologii. Czasopismo jest półrocznikiem, przyjmujemy teksty w językach polskim i angielskim.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej